Naurullekkin on paikkansa

Anonyymi

Minkälainen nauraja olet, mille naurat.

Tulitko hyvälle mielelle kun eduskunnan käytävällä Hakkarainen repi humalapäissään puhemies Eerolan pyhähousut, olis ollu filmin paikka.

Naurulle löytyy naurajia, terveydellisiä vaikutuksia.

https://yle.fi/uutiset/3-11771755

20

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen sananlasku .." Kasvaa se mies räkänokastakin ... vaan ei tyhjän naurajasta" ..
      Kuvastaako se suomalaista vakavaa ajattelu mallia..
      mimmimum-..mmi

      • Anonyymi

        tuli yks ämmä liikaa....
        mimmimim-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli yks ämmä liikaa....
        mimmimim-..mi

        Jaahas....

        Vai niin....taas kävi....juu....
        muumimam-...ma


      • Niin, mimmimummi, ehkä suomalaiset tietävät, että huumori on vakava asia..))

        Tuossa artikkelissa oli otettu esille naurujooga. Sitä piti minunkin kokeilla jollakin kurssilla.
        Ei onnistunut, nauraminen suorituksena. "Ei kukkokaan käskien laula", lisää suomalaista sananlaskuviisautta.
        Uskon, että komiikan taju on jollakin tavoin synnynnäistä, vaatii tietyn herkkyyden.
        Vai päättelenkö näin vain pienen otannan perusteella on olen havainnut, että jo hyvin pienellä lapsella voi olla tuo ominaisuus?
        Huumorin lajeista turvallisin taitaa olla itseironia. Se kun ei loukkaa ketään..))


    • Anonyymi

      Tyhmyydelle on vähän vaikea nauraa. vArsinkin kun siitä maksetaan 7000 euroa kuukaudessa.

      • Niin, Ano 16.05. Ylimielisyys ja kateus taitavat tulla esteeksi nauramiselle tuossa tapauksessa.
        Mutta jäähän sentään vihanviljely lohdutukseksi. Silläkin pärjää, näköjään...


    • Anonyymi

      Työmaa juopottelua paikalla jossa tehdään meitä koskevia päätöksiä, lisäksi naisen pahoinpitely kännissä.

      Ryyppäämien jatkunut ilman kansakoulun päästötodistusta Brysselissä suomen kuvaa edistäen, tai paremmin suomalaista äärioikeistoa sika humalassa, johon msstari Halla-aho " en minä voi estää Teuvon sikailua " toisaalta mainehan siinä kasvaa.

    • Anonyymi

      Humalaisten toilailut eivät naurata.

    • Tilannekomiikka on parasta. Sille nauran mutta nyt kun tuli puheeksi en muista mille viimeksi olisin nauranut. Naurun aiheet olleet vissiin vähissä kuten monilla muillakin näinä aikoina. Osuva oivallus. Tapahtuneen liittäminen koomisesti toiseen,m ne naurattaa. Oikeastaan ikävä nauramista.

      • "Kiva tappaa vanha tuttu" - vai miten se meni, siilivain..))
        Kadonneen huumorin metsästys taitaa olla suosikkilaji tällä hetkellä. Vielä on sentään muutama tuttu joiden kanssa huumori osuu yksiin, mutta eipä sitä oikein kehtaa ottaa yhteyttä saadakseen nauraa. Vähän tarkoitushakuista.

        Niinpä olen kääntynyt kirjojen puoleen. Viimeksi Anna-Leena Härkösen kirja "Kaikki oikein" aiheutti naurunpyrskähdyksiä Härkösen huumori on usein mustaa huumoria, mutta ainakin yksinään on kai luvallista nauraa sillekin..))


      • demeter1 kirjoitti:

        "Kiva tappaa vanha tuttu" - vai miten se meni, siilivain..))
        Kadonneen huumorin metsästys taitaa olla suosikkilaji tällä hetkellä. Vielä on sentään muutama tuttu joiden kanssa huumori osuu yksiin, mutta eipä sitä oikein kehtaa ottaa yhteyttä saadakseen nauraa. Vähän tarkoitushakuista.

        Niinpä olen kääntynyt kirjojen puoleen. Viimeksi Anna-Leena Härkösen kirja "Kaikki oikein" aiheutti naurunpyrskähdyksiä Härkösen huumori on usein mustaa huumoria, mutta ainakin yksinään on kai luvallista nauraa sillekin..))

        "Kiva tappaa vanha tuttu" Veit sanat näppäimistöltäni :)

        Niin... kyllä watsup-ryhmässä vielä ajoittain läppä lentää ja muistaakseni viimeksi naurun aiheen sain jostain tv-ohjelmasta mutta tokikaan en enää muista mille nauroin :).

        Laitanpa naurunpuutteessa mieleen tuon Härkösen. Kiitti vinkistä.


    • Anonyymi

      Ei naurata juoppojen persujen tekemiset.

    • Anonyymi

      Olin työelämässä naurujoogassa. Puolet seisoi totisena, epäuskoisena, vaivautuneena tai ylimielisenä, puolet nauroi, minä niiden mukana. Kyllä minuun upposi vaikken mielestäni mikään heittäytyjä olekaan.
      Heti menisin jos järjestettäisiin. Kappas vaan, löysin netistä

      https://www.youtube.com/watch?v=SDmJxr-kHss

      Hyvä aloitus. Miten harvoin nauraakaan nykyisin, siten kuin työpaikalla kahvitauolla saatiin lähes hepulit. Vallaton kotkotus joskus. Luulen että sillä oli tervehdyttävä vaikutus sekä ryhmätyöskentelylle että omalle kropalle.
      Nauran Pitääkö olla huolissaan, vaikka pitkään katsoneena alkaa kyllästyttää, sitä paitsi on joskus surkeita aiheita kuten pikkuhousunsuojat.
      Stan upille nauran, vaikka ne naurattavat enemmän kun katsoo toisen kanssa kuin että katsoo yksin.
      Parasta on sanavalmiin henkilön tilannehuumori. Kun joku lahjakas lohkaisee jotain osuvaa, naurattaa loppupäivän ja vielä myöhemminkin.

      • Anonyymi

        Itsekin olen osallistunut naurujoogaharjoitukseen joskus. Ihmiset todella suhtautuvat ja asennoituvat siihen eri tavoin, turhan nauramisen synti on istutettu syvälle tähän kansaan.

        Omalta kohdaltani aiheesta olen joutunut tätä nykyä miettimään, että kun yhdessä vaiheessa elämää nauroin niiin mahdottoman paljon, niin tuliko silloin mitta niiin täyteen, ettei enää tarvitse. - Nm. Aika aikaansa kutakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen osallistunut naurujoogaharjoitukseen joskus. Ihmiset todella suhtautuvat ja asennoituvat siihen eri tavoin, turhan nauramisen synti on istutettu syvälle tähän kansaan.

        Omalta kohdaltani aiheesta olen joutunut tätä nykyä miettimään, että kun yhdessä vaiheessa elämää nauroin niiin mahdottoman paljon, niin tuliko silloin mitta niiin täyteen, ettei enää tarvitse. - Nm. Aika aikaansa kutakin

        Sama tilanne taitaa olla täällä, Ano 10.56. Hymy on hyytynyt..))

        Tuon tilannehuumorin lisäksi sanaleikit ovat sellaisia, mitkä ovat naurattaneet.
        Niitähän on koottu kirjoiksi asti. Lehtiotsikoita, lääkärivitsejä. Meillä maalla taitaa olla myös Huussikirja, "Perästä kuuluu"...

        Tästä päivästä, näin jalkakipuisena, muistuu mieleen lääkärivitsi. "Potilas tuntee kipua tablettien välissä"....


      • Kyllä meidänkin ryhmässä suurin osa taisi nauraa, Ano 10.00...
        Noita huumoriohjelmia tulee harvoin seurattua, vaikka eivät ne varmasti huonoja ole.
        Kari Hotakainen ja Tuomas Kyrö ovat kai tuossa mainitsemassasi ohjelmassa mukana, kirjoistaan pidän ja aistin kyllä huumorin niissä. Ehkä täytyy ruveta seuraamaan ohjelmaakin niin tietää, pitääkä olla huolissaan..))


    • Anonyymi

      Aina jaksan mielessäni ihmetellä samaa, kuin minkä nyt tuon julki. Miten tähänkin aiheeseen on joku keksinyt kaksi sääntöjen vastaista poistettua kommenttia. Millaistahan törkyä pitää kirjoittaa että tulee poistetuksi. Ei ole kokemusta.

      • Anonyymi

        Molemmat olivat minun enkä myöskään ymmärrä, mitä sääntöjen vastaista niissä oli. Täyskymppikommentti ja twelve points vastaukseksi 6.2. klo 16:05 kommentille. Meitsillä taitaa olla täällä joku takapiru'ystävä'. Oletan, että tämäkin häipyy. - Nm. Raukkamaista pelleilyä


    • Olen herkkä nauraja, ei paljon tarvita kun naurattaa,
      arkielämä ja omat kömmähdykset yleensä antavat parhaat naurut.
      Toisten haavereille tai kömmähdyksille ei huvita nauraa, tai tietysti jos tilanne huvittaa ja naurattaa asianosaistakin, silloin nauru voi ratketa.

      Muutamien ystävieni kanssa nauretaan, aikaisemmin naamatusten, nykyisin vain soitellaan ja silloin taatusti löydetään ne yhteisen elämän koomiset tapaukset, jotka jo pienenllä muistelulla saavat nauramaan..Miten niitä jaksaakin kertoa uudestaan ja uudestaan samoja juttuja ja aina ne naurattaa, tai ehkä niitä ei kertoisikaan jos ne eivät olisi hauskoja tilanteita.
      Joillakin ihmisillä on taito kertoa asioita ja tarinoita ja saadaa muut nauramaan., varsinkin jos ne jutut on elävästä elämästä, tai ehkäpä se onkin taitoa nähdä sitä komiikkaa eletystä elämästä.

      Naurukohtauksen voin joskus saada, jos onnistuu mielikuvitustaan hyvän jutun katkoksi laukattamaan, harvemmin sitä yksin saa, ihminen tarvitsee ihmisen, yksinnauraminen ei ole niin hauskaa kuin kaksin, kolmin tai porukassa nauraminen.

      Nauru pidentää ikää pitää taatusti paikkansa tai ainakin se tekee elämästä hauskemman.

    • Perheen sisäinen huumori on tuttua, puolison kanssa nauretaan samoille asioille.
      Häneltä irtoaa hyviä tilanteeseen liittyviä tokaisuja, naureskelen niille pitkään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3904
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      134
      2940
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2145
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1633
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1420
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1399
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1329
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1307
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1137
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      1064
    Aihe