Ajattelin mennä taksinkuljettajan kokeeseen ja hakea myös oman luvan taksilla ajamiseen. Siis omalla autolla, josta tulee taksi. Kyselenkin nyt ammattilaisilta
1. minkälainen koe mahtaa olla ja paljonko pitää lukea
2. onko kokeita vain Helsingisa
2. mitä autoon pitää laittaa. Minulla on jo tila-auto Chrysler
3. Tori.fi palstalla on myynnissä mittari ja taksikyltti, riittääkö se
4. miten taksikeskuksiin ilmoitetaan auto, jotta saa tilauksia
Kiitos etukäteen vastauksista
t. taksikuski pian
Taksiyrittäjäksi ryhtyminen
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvita mittaria, annat mennä vaan.
- Anonyymi
Kokeita on ajovarmojen pisteissä. Kysy heiltä.
- Anonyymi
Ei kannata, unohda koko juttu.
- Anonyymi
Vahvat on pohjat, mutta sehän on nykyajan tyyli. Hyvin se sujuu.
- Anonyymi
Sulla taitaa olla kossua pohjalla. Neuvo, kun kysytään, vai etkö tajua mistään mitään? Oletko täys tumpelo?
- Anonyymi
Kannattaa kyllä hieman tutustua lakisääteisiin maksuihin ja kuluihin, ennen kuin aloitat taksiyrittäjyyden.
- Anonyymi
Ei kannata. Ei niitä kukaan maksa enää.
- Anonyymi
Nyt on hyvä aika aloittaa, kun entiset kartellitaksarit menevät kaikki konkkaan. Heistä ei kukaan ymmärrä mitään. Ovat ajaneet vain suu auki, kun välityskeskuksesta on tullut käsky.
- Anonyymi
. Suomi on vapaa maa ja saa laittaa tuhansia takseja ja ajaa halvalla. Laita ja lopeta vinkumasta munkeista ja kartellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 1021048
- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975