Aihe

Taksiyrittäjäksi ryhtyminen

Anonyymi

Ajattelin mennä taksinkuljettajan kokeeseen ja hakea myös oman luvan taksilla ajamiseen. Siis omalla autolla, josta tulee taksi. Kyselenkin nyt ammattilaisilta
1. minkälainen koe mahtaa olla ja paljonko pitää lukea
2. onko kokeita vain Helsingisa
2. mitä autoon pitää laittaa. Minulla on jo tila-auto Chrysler
3. Tori.fi palstalla on myynnissä mittari ja taksikyltti, riittääkö se
4. miten taksikeskuksiin ilmoitetaan auto, jotta saa tilauksia

Kiitos etukäteen vastauksista
t. taksikuski pian

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvita mittaria, annat mennä vaan.

• Anonyymi

Kokeita on ajovarmojen pisteissä. Kysy heiltä.

• Anonyymi

Ei kannata, unohda koko juttu.

• Anonyymi

Vahvat on pohjat, mutta sehän on nykyajan tyyli. Hyvin se sujuu.

• Anonyymi

Sulla taitaa olla kossua pohjalla. Neuvo, kun kysytään, vai etkö tajua mistään mitään? Oletko täys tumpelo?

• Anonyymi

Kannattaa kyllä hieman tutustua lakisääteisiin maksuihin ja kuluihin, ennen kuin aloitat taksiyrittäjyyden.

• Anonyymi

Nyt on hyvä aika aloittaa, kun entiset kartellitaksarit menevät kaikki konkkaan. Heistä ei kukaan ymmärrä mitään. Ovat ajaneet vain suu auki, kun välityskeskuksesta on tullut käsky.

• Anonyymi

. Suomi on vapaa maa ja saa laittaa tuhansia takseja ja ajaa halvalla. Laita ja lopeta vinkumasta munkeista ja kartellista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      156
      8343
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      299
      5475
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      244
      3384