Ensirakkaudesta ei pääse ikinä yli

Anonyymi

Rakastuin 16-vuotiaana ja ero oli minulle todella, todella raskas. Nyt, yli kymmenen vuoden päästäkään en ole päässyt yli ensirakkaudestani. Hän on yhä maailman ihanin ja komein mies. Jos näen hänet sattumalta, masennun moneksi päiväksi, itseasiassa koko eron jälkeinen elämäni on mennyt masennuksessa. Exäni oli minulle se oikea, mutta minä en ollut sitä hänelle. Olen seurustellut vuosia miehen kanssa, jonka kanssa on ihan mukavaa, mutta en voi koskaan rakastaa häntä, sillä sydämessäni on vain exäni. En kuitenkaan haluaisi elää yksinkään lopunikääni ikävöiden exääni. Ajattelen häntä joka ikinen päivä monta kertaa, rakastan häntä ikuisesti. Olen ollut viime aikoina entistä masentuneempi ja ajatellut paljon itsemurhaa, sillä elämäni ei tule koskaan olemaan onnellista ilman miestä, jota palvon ja rakastan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että olet nostanut hänet jalustalle pitäen täydellisenä miehenä ja unohtanut kaikki hänen virheensä. Olet jäänyt jumiin luomiisi mielikuviin. Sinun kannalta se on surullista. Yksi asia sinun tulee muistaa. Ihminen muuttuu ajan saatossa. Perusydin säilyy, mutta moni muu asia muuttuu. Mies ei ole enää sama kuin teidän seurustelun aikana.

    • Anonyymi

      Aika kultaa muistot, sanotaan. Rakastunut on sokea, jolloin virheettömyys korostuu?

      • Anonyymi

        Aika multaa puistot, sanotaan. Rakastunut on tunteidensa kanssa seitsemännessä taivaassa.

        Fakta.


    • Anonyymi

      Sama täällä yli 10v sitten rakastuin exääni ja hän mielessä ollut.Nähty onkin tässä vuosien varrella.Hän sanoi että meiltä jäi jotain kesken.ne sanat jäi mieleeni.En ole unohtanut häntä. Näen unikin hänestä usein.

    • Anonyymi

      Voin kokemuksella sanoa, että vielä voi mennä vuosia ennen kuin unohdat.... Ei ihminen loputtomiin tavoittele toivottomia. Tsemppiä! Kyllä se vielä helpottaa.

    • Anonyymi

      Olisit käsitellyt ensin yksin tuon entisen suhteen, tuo nykyinen sinun puoleltasi kliininen laastarisuhde mahdollistaa sinulle piehtaroinnin eksässäsi. Ei ole oikein tuota nykymiestäsikään kohtaan, teet hänelle itse asiassa saman tempun, minkä tuo ensirakkautesi teki sinulle, luot katteettomia odotuksia. Eroa ja ole yksin jonkun aikaa, eiköhän se rakkauskin ajan kanssa vielä löydy uudelta taholta.

    • Anonyymi

      Ensin rakkaudesta ei pääse sitten pääsee kun pääsee ensin ei pääse

    • Anonyymi

      Mä rakastuin 9-vuotiaana itseäni vuoden nuorempaan saman koulun tyttöön. Ja muistan sen aina. :D

    • Anonyymi

      Kyllä pääsee, mutta aikaa siinä voi kyllä mennä enemmänkin. Masentuneet ajatuksesi johtuu siitä, että et ole kyennyt käsittelemään eroa tarpeeksi rakentavalla tavalla. Ihan hyvin olisit voinut reagoida eroon niin, että henkilö ei ollut sinulle se oikea. Et ole ollut kovin hyvä käsittelemään eroa, mutta voit kyllä oppia. Kaikki ei ole kaikissa asioissa hyviä.

    • Anonyymi

      Rakastuin 14 vuotiaana hörhöön kuinka siinä kävikään?

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä

        Hörhöiltiin Härmälässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöiltiin Härmälässä

        Meneekö miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöiltiin Härmälässä

        Kuulostaa hyvältä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe