Mihin muuhun nainen on muka luotu? Miehet hallitsevat ja organisoivat menestyksellä maailmaa. Naisen tehtävä on tuottaa miehelle fyysistä nautintoa, joko rahasta tai avioliitossa. Ohessa oivallinen liite naisen paikasta:
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007786203.html
Naisen paikka on seksityössä tai kuuliaisena kotirouvana.
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole olemassakaan sellaista asiaa kuin "seksityö" - tuon käsitehirviön tyrkyttämisellä koetetaan persekauppiaat nostaa kunniallisen työn kastiin.
Surutyö on myös keinotekoinen käsite. - Anonyymi
Kerrankin totuuden mukainen aloitus T: hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Hyi miten inhottava mies.
Olen kyllä elänyt kivemmän kanssa,
ja kaksi lasta sain, .....en pysty kertomaan. - Anonyymi
Aloittaja on sovinistipersu, joka kaipaa takaisin Venäjän vallan alle.
Nykyään on sukupuolten tasa-arvo:
https://um.fi/agenda-2030-kestavan-kehityksen-tavoitteet kohta 5
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512