Sekoomuksen eliittiin kuuluva kansanedustaja Mykkänen vaatii, että sosiaalietuja annettaisiin enemmän vastikkeellisesti. Eli ikityöttömien etuisuuksia vähennettäisiin.
Miten tuo aihe kuuluu mamutukseen, ei kait tarvise selittää? Mutta on hyvin mielenkiintoista, miten tuota periaatetta voitaisiin soveltaa mamuihin!
Koska mamuviha, rasismi, etnonationalismi, persut, kansainväliset sopimukset, oikeusvaltio, valkoinen etuoikeus, suvaitsevaisuus, edistys, humanismi, ihmisoikeudet... jne. jne.
Sekoomus haluaa vastikkeellisen sosiaaliedun!?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demarijohtaja Antti Lindtman ehti jo tuomita tuon ehdotuksen köyhien sortamiseksi! Yllätyskö? 😉
Nyt mamuttajasuvakit kutsuvat mamuja jo " köyhiksi" . Polvistukaamme tuon jalon ajatuksen edessä...- Anonyymi
Ne mamuthan lähettävät Suomen sosiaaliavustukset kotimaahansa avustuksiksi. Sekö niillä on tarkoitus?
Mielestäni näitä sos.avustuksia onkin syytä hieman alentaa. jotta ei meidän verorahoilla tarvitse elättää koko maailmaa.
- Anonyymi
No, jos ei koskaan ole ollut töissä, niin ehkä se pistäisi kaapunaisiin vipinää, kun tuet vähenee. Eli menisivät joskus töihin.
Vaikka kielitaidottomina ja mitään osaamattomina, se toive on vissiin turha. - Anonyymi
Jos ei tee mitään , ei tarvitse myöskään saada mitään, loiset kuolkoot vaikka nälkään ja viluun, n jää kaipaamaan yhtäkään.
- Anonyymi
Suomessa on samaan aikaan kova työvoimapula ja jättityöttömyys!?
Mutta meillehän kerrottiin, kuinka mamutulva helpottaisi tuota työvoimapulaa?
Ja kuinka maamme elinvoima lisääntyisi, kun nuoria miehiä tulvii tänne töihin?
Valehdeltiinko meille TAAS?! - Anonyymi
vastiikkeellinen sosiaalietu ???
voi taivas miten etäällä eliitti on reaalimaailmasta
Voisi käydä katsomassa PÄIVÄLLÄ Puhoksessa mitä kehitysmaamuslimit tekee päiväkaudet - Anonyymi
Tähänkin ongelmaan saataisiin helpotusta, kun sosiaalitukia ei myönnettäisi maahanmuuttajille samoin kuin ei kansalaisuuttakasn.
Ainoastaan vastaanottokeskus tasoiset palvelut.
Työluvan voi saada, mutta itsensä pitää elättää ilman sosiaalitukia esim Kymmenen vuotta ja sitten voi anoa jäämistä.
Nyt näitä siivelläeläjiä elätetään koko elämän ajan ja lisäksi raahataan perheet tänne veronmaksajien kiusaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749