Adventismi on jenkkilästä lähtöisin olevaa huuhaata.
Mitä adventismi on?
14
97
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ajattelit vaihtaa - ettei huuhaa pyöri päässäsi jatkuvasti?
Muutoin olet itse huuhanteli! - Anonyymi
Myös adventismista vaikutteita saanut jehovan todistajien usko on eksytystä.
- Anonyymi
Sinähän et ole eksytystä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et ole eksytystä !
Viisas karttaa Amerikan eksytyksiä, tyhmä rahoittaa ja uskoo niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas karttaa Amerikan eksytyksiä, tyhmä rahoittaa ja uskoo niihin.
Minkä takia sinä näillä sivuilla kirjoittelet ?
- Anonyymi
Ja - tuolla määreellä Baabeli- katoliset - [historiaa] - marttilaiset- hirttouskonto - käännytysviha ortodokseihin ja sinun hapatteesi, eli todella oikeassa olet, olette saaneet eksytyksen jonka kautta haet toisia samaan veneeseen. Eli teihin nähden eksytystä, mutta raamattuun nähden adventismi ei olekaan niin eksytystä.
Korjailen aina- aina- aina- aina väitteenne, muista se, siksi istun ja korjaan, korjaan koska malka kaihertaa niin silmääsi ja saisimme sen silmästäsi pois - eli laittomuuden malka
- Anonyymi
Totta. Adventismi on huuhaata kuten kaikki uskonnot.
T: iloinen nauraja- Anonyymi
Ja huumehörhönkön suu on pyhä, jossa viimeksi löytyi marraskuussa kanssaveljesi kuolema.
Tosin huumenauraja löytyi mädäntyneenä vasta tammikuun lopussa, nyt on ruumiinavaus tehty ja aivan kohta se nauraja on haudattu.
Eli huuuuuuhaata on sinun pääsi aukaisut. Pidä vain pallosi halussa, äläkä aina jäkätä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huumehörhönkön suu on pyhä, jossa viimeksi löytyi marraskuussa kanssaveljesi kuolema.
Tosin huumenauraja löytyi mädäntyneenä vasta tammikuun lopussa, nyt on ruumiinavaus tehty ja aivan kohta se nauraja on haudattu.
Eli huuuuuuhaata on sinun pääsi aukaisut. Pidä vain pallosi halussa, äläkä aina jäkätäHulluhan sinä olet.
T: iloinen nauraja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli huuuuuuhaata on sinun pääsi aukaisut. Pidä vain pallosi halussa, äläkä aina jäkätäOlet uskonharhainen ja yksinkertainen ihmispoloinen. Elämä ei ole sinua koskaan pukenut.
- Anonyymi
Tuo kaveri on oikein uskovaisuuden mainoskyltti. Jokainen näkee selvästi, mihin uskontojen ja lahkojen aivopesu ihmisen voi johtaa. Surkuhupaisaa ja säälittävää katseltavaa.
- Anonyymi
Kuka täällä on uskova ?
- Anonyymi
"Mitä adventismi on?"
Petosta ja itsepetosta.- Anonyymi
Sinähän et ole petosta ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752