hyvä syy äänestää vaikka KD
En tykkää kepulaisten ulkonäöstä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kurviselta ja Kaikkoselta en ostaisi mitään edes halvalla.
- Anonyymi
Eihän sulla sairaseläkeläisellä ole edes rahaakaan jolla ostaa. Apteekissakin rahasi loppui.
- Anonyymi
Espoolaisena juuri katselin kepulaisia ehdokkaiuta, minusta nätimpiä kuin toispuoluelaiset.
Varmaan pidät Tavjaa komeana, niin silmäsi sitten siinä. Vertaappa eroa ehdokkaista Espoosssa.
https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/f7102435a6f7462090b4b711b0124d28.jpg
Sulla silmä lepää tuossa kuvassa, niin en voi vaikuttaa siihen mitenkään, kun yksi näkee toisen ja toinen yhden erilaisena. Ilmeisesti homokin olet kun tuollaisia haastat että Tavja sinusta kaunein. - Anonyymi
Lestat näyttää kaikki samannäköisiltä sukupuolesta huolimatta.
- Anonyymi
päivi
- Anonyymi
Päivi tiilenpäitä lukemaan.
- Anonyymi
Saarikko antaa keskustalle kauniit kasvot sekä käytöksen.
- Anonyymi
HYI!
- Anonyymi
Lestakepulit ovat aivan toistensa näköisiä, miksi?
Varsinkin silmälasipäiset yksilöt.- Anonyymi
Sisäsiittosta siksi kaikki näyttää samalta.
- Anonyymi
Omituisia mulkun näköisiä akkoja.
- Anonyymi
Saarikon epäeroottinen muoto karkottaa miesäänestäjiä.
- Anonyymi
kurvinen ei kannata mennä irakiin...
- Anonyymi
neardentalin piirteet vallalla
- Anonyymi
Onko typerämpää mielipidettä kuin otsikossa...?
- Anonyymi
syönnin aikaan oltu kotona?
- Anonyymi
Aivan ja mitä sillä ulkonöällä saat? No kokemuksen perusteella vain idiootteja. Miksi muuten valtio ja kunnat olisi vain veloissa, aivan samat "naamat".................
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897335
- 403532
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241000
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32873Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652