https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000007782423.html
HESARI MÄDÄTTÄÄ JUKOLAN VELJEKSETKIN!
Haluatko suomen näyttävän tältä?
Stadin Pravda haluaa
Suomalaisen kulttuurin halventaminen näköjään sallitaan. Jos suomalaiset puettaisiin jonkin toisen kansan kulttuuriperimään, niin siitä nousisi hirvittävä kalapaliikki.
Kun PS- nuoret kysyivät samaa kuvan kanssa jossain somessa, niin johan syntyi meteli ja rangaistukset paukkuivat!
Mutta näköjään valtamediamme saa tehdä mitä haluaa, koska vain sen toimittajilla on enää täysi sananvapaus tässä näennäisdemokratiassa?
NYT SE ON VARMAA: Jukolan veljekset (kin) muuttuivat mustiksi!
Anonyymi
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo valkoisten kansojen suoranainen halveksunta on levinnyt muista länsimaista Suomeenkin.
Eräässä brittileffassa oli mustaihoinen Pyöreän Pöydän Ritari!? Vaikka tuo Arthur- eepos on saksien kansallistaru, jonka hahmot ovat tietysti valkoisia sakseja.
Netflix esitti taas Troija- sarjaa, jossa kreikkalaisten suurinta sorasankaria Akhilleusta esitti nigerialaislähtöinen brittinäyttelijä!?
Jo aiemmin Elovena- tyttöä ja Mannerheimia ovat esittäneet mustaihoiset henkilöt. Huhhuh! Eikö olekin edistyksellistä ja suvaitsevaa? 😉 - Anonyymi
Korjaus: Piti olla ” sotasankaria”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398