Kaava on kaava. Toisenlainen toiminta ei ole kannatettavaa.
Miksi nyt annettaisiin poikkeulupa Tehtaanniemelle, kun samaisen projektin aikaisemmat poikeulupahakemukset on hylätty? Tilanne ei ole muuttunut miksikään edellisen anomuksen käsittelystä.
Hotelli on hotelli ja asunnot on asuntoja. Asunnot eivät ole hotellihuoneita.
Selvä "EI" poikkeusluvalle Tehtaanniemelle ja Kuningattarenvuorelle
13
245
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä äänestetään kuntavaaleissa. Siis siitä jatkuuko Hangon meno "tapaus Tehtaanniemen" tyyliin. Kaikki tietää, ketkä ovat vain kumarrelleet grynderille ja pyllistäneet hankolaisille.
Parempi, että Tehtaanniemellä ja (ent.) Kuningattarenvuorella on jotain taloja kuin pelkkää kivikkoa ja luohikkoa. Aina ne synkkäsilmäiset "hankolaiset" jaksaa valittaa. Ette te kuitenkaan itse mitään rahoja tms. hyötyä saa itsellenne. Minä syntyperäisenä hankolaisena olen aina toivonut, että Hanko näyttäisi vähän enemmän elinvoimaisemman näköiseltä. Luonnonmukaisia rantoja riittää Hangossa ja ne saa sellaisena ollakin.
- Anonyymi
Pimeät ikkunat eivät näytä elinvoimaisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeät ikkunat eivät näytä elinvoimaisilta.
Miten ihmeessä pimeät ikkunat vaikuttavat jonkun elämään jotenkin negatiivisesti. Olisiko maailman vähäpätöisin asia, onko ikkunat pimeänä vai ei. Ja on muuten kamalaa, kun nämä pimeiden ikkunoiden henkilöt sitten kesällä parkkeeraavatkin miten sattuu, siitä sitten taas ihan uusi ja tuore aihe. Samaa virttä vuodesta toiseen. Voi voi ongelmia.
- Anonyymi
Onko homman nimi Hangon tapa tai tauti...
- Anonyymi
Selvä "KYLLÄ " poikkeusluvalle HOTELLI hankkeelle Tehtaanniemelle. EI huutajat yöpyvät muualla.
- Anonyymi
Hotelli? Kaksiokerrostalo.
- Anonyymi
Tehtaanniemi on Hangon kuntavaaliteema, joka vaikuttaa ehdokkaan valintaan. Hyvä kantaa.
- Anonyymi
Hankoon tarvitaan oikea hotelli eikä mitään loma-asuntoja! Selvä ei poikkeusluvalle. Selvä ei uusille asunnoille Tehtaanniemelle.
- Anonyymi
Kansa on puhunut. Kansan tahto on vahvempi kun Suomi24. http://www.hanko.fi/city/djulkaisu/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20214266-2
- Anonyymi
Milloin Tehtaanniemelle tulee hotelli?
- Anonyymi
Ei milloinkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321614- 391516
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa611279- 681265
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021046Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16870Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858