Haluan tästä eroon! Mutta tuntuu että mikään ei auta :///

Anonyymi

Moi elikkä olen 15v tyttö jolla on ollut syömishäiriö jo 10 vuotiaasta lähtien.
Mun syömishäiriö alko kun mun adoptio isä pahoin piteli mua henkisesti ja fyysisesti, näännytti mut nälkään joka toinen viikko sen ansioista mulle todettiin myös vakava masennus.
Rupesin syömään tavallisen enemmän ruokaa ja paljon herkkuja! Mun ahmimis häiriö kesti noin yli 3 vuotta mutta mitä vanhempi olin sen enemmän söin ja ajattelin vain ruokia mitä voisin koulun jälkeen ostaa/syödä. (Kauheaa😭)
Sitten mulla oli koulu lääkäri ja se valitti että oon yli painonen no en kauheasti välittänyt siitä mutta kuitenkin pari päivää sen jälkeen katsoin itseäni peilistä ja huomasin miten iso olin... olin 93.5kg!!!!
Sitten ajattelin vaan muuttaa mun ruokavaliota terveellisemmäks (mulla ei ollut edes sillee mitään paino tavoitetta tai mitään halusin vaan muuttaa tapoja)
No mutta sitten oli koulu lääkäri aika ja se valitti mulle että olin laihtunut liikaa tän 9 kuukauden aikana 10kg mutta en huomannut mitään eroa sitten halusin oikeasti laihduttaa niinpä aloin selailee dieettejä netistä.
Rupesin aika hurjalle dieetille 2 kuukaudeksi mutta mun oli pakko jossain välissä syödä jotain muutakin koska minulla oli pyörryttävä olo joka päivä koska en syönyt melkein mitään.
Mun äiti valitti mulle siitä monesti että "nyt pitäis alkaa syömään jotain normaali ruokaa" Mua ei äitin sanat kiinnostanu.
Oli tulossa taas uusi koulu lääkäri aika ja mua pelotti se niin paljon että se valittaa että oon laihtunu taas tosi paljon ja että ne sitten syytäis mun äitiä siitä että se on sen vika.
Niinpä ostin irtokarkkeja paljon ja mätin ne kaikki että saisin pari kiloa lisää no mutta en halunnutkaan pitää niitä mun sisällä niinpä koitin oksentaa....
Sain oksennettua ne aika hyvin ulos mutta addiktoiduin ruokaan taas.... Mutta tällä kertaa aina kun söin jotain epäterveellistä oksensin ne ulos ja siitäpä tuli sitten tapa.
Ensin elin alle 500 kalorilla viikon ja sitten pidin päivän millon mätin mitä vaan ja oksensin kaiken tai no melkein kaiken.
Nytten olen ruvennut ahmimaan vielä enemmän mitä yleensä ja se on tosi rankkaa... Mua ahistaa, masentaa ja mul on ADD yhtä aikaa..
Oon nyt saamassa apua tai niin mutta ei tämä oo kyllä kauheasti auttanut..
Tänään olen syönyt 2 välipala keksi pakettia, leipä paketin, kasviskormaa, 4 vanukasta ja en muuta mutta tuo ei ole mitään verrattuna mun muihin päiviin... Mun ennätys on ainakin yli 6000 kaloria ja se on ihan kauhea määrä!!!!!!
Oon laihtunut alle vuoden aikana vähän päälle 20kg.
Tällä hetkellä olen 170/65 jopa enemmän!! Koska oon ahminut nyt 4 päivänä putkeen ja äiti heitti vaakat menee...
Haluaisin apua ja ihmisen joka vahtisi minua 24/7 etten tee mitään typerää...

1

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluaisit apua, hae apua.. terkkarille kannattaa puhua tai jos ei sille niin hakeudu lääkäriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe