Aihe

Pelastussanomille

Anonyymi

Mikä pelastussanomaa vaivaa?. Toivotetaan tervetulleeksi ja vaijetaan kuin hauta.
Onko sivusto nykyään väsyneiden kerho?. Onko puhti pois, onko veto loppunut?.
Miten näin kävi, menikö jotain pieleen, ei kai liian pieni piiri pyörinyt?.
Lahkolaisuutta?, senkötakia väki vähenee?. Minut poistitte kesken kirjoitukseni.
Todellisuudessa te itse ajatte ulos sen joka totuutta janoaa. Sen takia Kaivonne kuivuu, lähteenne ehtyy eikä teillä ole enää sanaa itsellenne eikä muille.
Mitä te teitte,?. Teidät on punnittu ja kevyeksi havaittu.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkää teille ja aitovierille ja kutsukaa kenet tapaatte kuninkaan pojan häihin.. vaan mitä teette..Potkitte pois jos joku haluaa luoksenne tulla.

• Anonyymi

Te kuulutte siihen kolmanteen ryhmään joka vain tavoittelee kruunua toinen toistaan tönien periaatteella: Minä ensin.
      Jos joku sinua raamatullisesti arvostelee, et kestä sitä vaan vedät ns.luukun kii, olethan sitoutunut klaaniin jota johtaa alfauros jota ei sovi arvostella.

• Anonyymi

Vad menar du?

• Anonyymi

"Vad menar du?"

Kai sinulla on silmät päässä ja osaat lukea . mä protestoin ns. kristittyjen törkeetä toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vad menar du?"

Kai sinulla on silmät päässä ja osaat lukea . mä protestoin ns. kristittyjen törkeetä toimintaa.

Minä protestoin sinun törkeää toimintaa!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä protestoin sinun törkeää toimintaa!!!!!

Ihan vapaasti. Ei hetkauta minua suuntaan ei toiseen.

• Anonyymi

Te uskotte johtajanne omerin laskentaan (joka menee jatkuvasti pieleen)niinkuin JP joka julkaisee teidän näkemiä unia virheellisesti profetiat kansiossa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

yleensä vaikeneminen on myöntymisen merkki, näin tässäkin tapauksessa.
      Yritä Jarmo pitää jollain tapaa kaatuva sivustos pystyssä, tosin epäilen ettei onnistu tällä menolla.
      Nm. fex3u.

• Anonyymi

Kukaan jaksa jatkuvaa valehtelemista, pelastuksesta, jumalasta, jeesuksista jne.

• Anonyymi

Mene sinä jonnekkin toiselle sivustolle, tänne et kuulu etkä ymmärrä asiasta mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      140
      6993
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      195
      3390