Sofian stalkkerin päiväkirja 10 tai 11 tai...

Anonyymi

1. Ihanat yöunet! Sofia ei tullut uniin kertaakaan! Kylpytakki päälle, outoja venytyksiä, pään pyörittelyjä ja paljon häsäreitä. #siunattu #onnellinen #kiitollinen #rakastunut Eka video pulkassa!
2. Nyt ei käsi tärise. Pieni puuroannos. Lähikuva kattilasta. Marjoja. Lisää videoo ja mietelauseita: Tältä näyttää rakastunut nainen!
3. Vihafollaaja kommentoi että: Rakastunut näyttää puurokattilalta. Vastaan napakasti: Heitterit heittaa! Ja laitan perään kuvan maireimmasta hymystä minkä saan naamalle.
4. Lähden lenkille ja kuvaan koiraa kun se nuuskii maata. Laitan häsärin #mylove. Stalkkaan samalla exän ja Sofian somet. Ei mitään uutta, vanha kuva pyllystä! Meneeköhän niillä huonosti? Laitan eivihaisen tunnusteluviestin exälle: Moi, miten lapsen harrastus ens viikolla ootko kiireinen?
5. Juoksen pari kilsaa mut valehtelen follaajille että juoksin kaks timmaa. Mun on pakko näyttää et puolimaratooni menee heittämällä kun mä oon väittäny et oon triathlonisti.
6. Ex vastaa ja nimittää mua: stalkkeriksi, psykoksi ja narsistiksi. En vastaa ja käsken Sometiimin ottaa nopee kuvan missä hyppään ilmaan kädet levällään ja sit uusiks teksti: Tältä näyttää rakastunut nainen!
8. Sofialta tulee uus video missä se on exän kanssa syömässä. Olkoon, mä teen videon missä muistuttelen follaajia et on viimeiset hetket ostaa kävelyhaaste alennuksella. En ees muista paljonko alennusta saa eikä se haittaa kun hinta on kuiteski keksitty niinku haastekin.
9. Suunnittelen loppupäivän kävelyhaasteen kävelyohjelmaa. Aamulla kävely reippaasti. Jalkaa toisen eteen vuoronperään. Noin. Hyvä. Tukevat kengät jos on liukasta! Älä hosu! Päivällä kävely reippaammin vielä! Ainakin 34 minuuttia mut voi olla 35 tai 26 tai enemmän tai vähemmän. Illalla ihana palautteleva kävely noin 15 minsaa tai miltä tuntuu. Ei liian tehokasta! Tämä toistuu joka 21 päivän ajan. Jos tarvii pitää palautuspäivä niin voi pitää.
10. Päivä on täynnä. Teen monta videoo missä kuvaan eri nurkkia uudesta vuokra-asunnosta. Käytän asetusta mikä venyttää asunnon isommaksi kuin mitä se on. Valtava asunto! Häsärit #Ihana! #Energia! #Uus! #MunAsunto!
11. Otan lopuksi videon missä kaadun sängylle kylpytakki päällä niin et hiukset pelmahtaa ja hymyilen leveesti. Sofia teki yhdessä videossa samalla lailla.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh! Kuinka jaksaisin tuon kävelyohjelman!

      • Anonyymi

        Jaksoit sitten odottaa vähän aikaa, että vastasit itsellesi.Hyvä niin, maltti on nimittäin valttia!


      • Anonyymi

        Just mietin samaa, tooodella hyvä kävelytesti, ihanko Martina itse sen keksi, juu on mun
        " keksimä " juttu, joo mun kävely, hei jengi huikeeta mä oon keksiny kävelyn, sairaan mageeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just mietin samaa, tooodella hyvä kävelytesti, ihanko Martina itse sen keksi, juu on mun
        " keksimä " juttu, joo mun kävely, hei jengi huikeeta mä oon keksiny kävelyn, sairaan mageeta.

        Ei minkä tahansa kävelyn vaan X-Cross-Kävely. Siinä kävely viedään seuraavalle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just mietin samaa, tooodella hyvä kävelytesti, ihanko Martina itse sen keksi, juu on mun
        " keksimä " juttu, joo mun kävely, hei jengi huikeeta mä oon keksiny kävelyn, sairaan mageeta.

        Mara on keksinyt kävelyn. Huikeeta! Ja tyhmät maksaa itsestäänselvyyksistä ahneelle Maralle jonka silmät kiiluu euroista! Yessss, tyhmät menee lankaan ja mulle tulee rahaa tyhjästä. Huikeen mageeta! Pääsen taas maskitta joraan kuppilaan ja ostaan kalliita juomia ja ruokia sieltä. Huikeeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkä tahansa kävelyn vaan X-Cross-Kävely. Siinä kävely viedään seuraavalle tasolle.

        Joo unohdin ihan okein X-Cross tasoa on mun keksimä kävely, siis mennään mun jengin ja sun kanssa nextille levelille, tuntuu sairaan makeelta tää mun keksimä juttu, tooodella mieletön fiilis ja vaan kävellään ensi toinen jalka eteen ja sit toinen, toivottavasti tollot follavaajat ymmärtää.


      • Anonyymi

        Kamalaa, vetääkää köysissä pinkit reisissä, toka vika perse, kuten sohvillakin toka vika perse, entäs stheven,toka vika perse, mut niilläkö ne. Tienaa, ??kaup.yhteis työ ja muuta eivät ole näyttäneet viime aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkä tahansa kävelyn vaan X-Cross-Kävely. Siinä kävely viedään seuraavalle tasolle.

        Sen jälkeen x-cross-pellehyppy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkä tahansa kävelyn vaan X-Cross-Kävely. Siinä kävely viedään seuraavalle tasolle.

        Oisko Martinalla mitään pomppimis treeniä? ?
        Mulle kävis sellanen 21 pv treeni mä tykkään pomppii tai kävis mulle avantoon sukeltamis treeni kans kumpi vaa olis magee.


    • Anonyymi

      Kiitos!!! :D

      • Anonyymi

        Upee kommentti sulla! Sä oot niin hauska! <3


    • Anonyymi

      Jaahas, pyöreän huoneen ovi on avattu, tosin vähän myöhemmin kuin arkiaamuna. Pyhä se on pöpilässäkin!

      • Anonyymi

        Mä en kylläkään ole mikään Ööperi, ihan tavallinen Tooperi vaan, ei kissaa ei kapista koiraa ees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kylläkään ole mikään Ööperi, ihan tavallinen Tooperi vaan, ei kissaa ei kapista koiraa ees.

        Uskotaan tottakai!


    • Anonyymi

      Koira-Öperille kiitokset. Nyt ketju trendaa etusivulla. Paltaan myöhemmin, käyn yleisessä wifissä hoitamassa pari juttua. ;)

      • Anonyymi

        Onks osastolla aamupala ja rohtojen jako!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks osastolla aamupala ja rohtojen jako!

        S s sät hankkikaa kaksio vantaalta, onko teillä siihenkään,varaa, käykää kaupassa ja maksakaa laskunne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S s sät hankkikaa kaksio vantaalta, onko teillä siihenkään,varaa, käykää kaupassa ja maksakaa laskunne..

        Jollain ei ole edes varaa kansioon Vantaalta, kun ei pankki myönnä lainaa, niin pitää asua vuokralla firman piikkiin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain ei ole edes varaa kansioon Vantaalta, kun ei pankki myönnä lainaa, niin pitää asua vuokralla firman piikkiin😉

        Mä otin kodin mun kantakaupungista. Mä en jaksa odottaa et mä näytän mun kodin instassa. Kultaa ja marmoria. Mä pyydän kaiken ilmaiseksi tai halvalla firman piikkiin.


    • Anonyymi

      Kiitos,aamun naurut kirjoitukselle!=)

      • Anonyymi

        Illan naurut myös


    • Anonyymi

      Tämä vitsi vanheni jo.

      • Anonyymi

        Ei vanhentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhentunut.

        😂😂😂👍👍👍❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂👍👍👍❤️❤️❤️

        Stalkkari on paradta tällä sivulla!👍👍👍🤣😂😁😃😅


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Vastahan tämä alkoi ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Vastahan tämä alkoi ;-)

        Mikä on suhteesi Sofiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on suhteesi Sofiaan?

        Minä en ole suhteessa Sofian kanssa, olen hetero.


      • Anonyymi

        Onko se tryffelipora Kemistä? 🧐


    • Anonyymi

      Missä voin ilmottautua kävelyohjelmaan? Onko tulossa tarjousta? Käykö lenkkarit vai pitääkö olla kävelykengät? Entä jos on liukasta? Mun poikaystävä on myös irakki, saanko alennusta? Lasketaanko koirankusetuslenkit mukaan? Voitko laittaa vielä pusukuvia siitä rotikasta?

      (En malta odottaa huomista instaa. Joko elloksen viskoosileningit näkyvät? Onko alla rintsikat vai uudet kumitissit?)

      • Anonyymi

        Ilmoittautuminen tapahtuu häsärillä #KäveleKuinMartti. Olet automaattisesti mukana 👍👍


    • Anonyymi

      Ihan huikee teksti!

    • Anonyymi

      Ei hitto... Kyl varmaan kolahtaa tää :)))

      • Anonyymi

        Onko Sofialla syytä olla huolissaan?


    • Anonyymi

      Mä haluun ton kävelyohjelman!! En osaa ilman sitä toteuttaa noin vaativaa traininkia!!!! Mitä jos on pakkanen?? Mitkä kengät,kuomat liian mummomaiset???

      • Anonyymi

        On ne!! Mara katsoo sua halvekuen eikä halua että lihavat mummot pilaa sen trainingohjelmien maineen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne!! Mara katsoo sua halvekuen eikä halua että lihavat mummot pilaa sen trainingohjelmien maineen!!!

        Jos ei oo ku kuomat ja on läski ?!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei oo ku kuomat ja on läski ?!??

        Et sit kelpaa Maran luksus treeniin!!!!
        Osta uudet lenkkarit ja laihduta ensin .
        Katso mallia Maran instasta vaatetukseen.
        Voit maksaa kuitenkin heti !


    • Anonyymi

      😂😂😂 kiitos lisää

    • Anonyymi

      Muistiko Martina liittää ohjeisiin varoituksen, ettei saa ulkoilla keuhkot paljaana? Todellakin, näin hän on kirjoittanut aiemmin.

      • Anonyymi

        Keuhkot tarkoittaa Martinan kielellä tissejä


    • Anonyymi

      Kiitos 👍😆

    • Anonyymi

      Hyvä taas👌 kiitos!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe