Hei sinä vapaaehtoisesti sinkku mies!

Anonyymi

Kerrotko hieman itsestäsi? Kauanko olet ollut sinkkuna, miksi olet valinnut kyseisen elämäntavan? Tuntuuko, että sinua painostetaan hankkimaan puoliso tai onko yhteiskunta sinusta suotuisampi perheille? Millaisena miehenä itseäsi pidät? Tuntuuko, että muut pitävät samanlaisena vai näkevätkö he sinut toisin?

21

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kyselet tällaisia?

• Anonyymi

ei rumat miehet ole sinkkuja vapaasta tahdosta van siksi ettei naiset halua rumaa miestä.

• Ei vaan ole tuntunut sitä oikeaa tulevan vastaan. Tarjokkaita on ollut, mutta en ole kokenut heidän olevan kanssani samalla aaltopituudella. Olleet liian nykyaikaisia naisia; Viettävät joko liian levotonta elämää tai sitten olisivat olleet halukkaita vaihtamaan miestä lennosta. Jostain syystä minusta kiinnostuvat tällaiset levottomat tapaukset, vaikka itse tykkäisin rauhallisemmista naisista. Jostain syystä nämä kunnolliset tapaukset eivät ole lämmenneet minulle. Olen siis päättänyt olla mieluummin yksin kuin joustaisin vaatimuksesta kunnollisesta rauhallista elämää viettävästä naisesta.

• Kotikissat on Palstakamun mieleen?

• JanK kirjoitti:

Kotikissat on Palstakamun mieleen?

Saa sitä olla meneväkin, mutta ei jakavainen. Esim. tuo että olisi valmis vaihtamaan miestä lennosta on iso nou nou.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Saa sitä olla meneväkin, mutta ei jakavainen. Esim. tuo että olisi valmis vaihtamaan miestä lennosta on iso nou nou.

Ei kai siihen kukaan varsinaisesti valmis ole. Hyvät jatkot sulle, toivottavasti löydät sen rauhallises. :)

"✌️"

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai siihen kukaan varsinaisesti valmis ole. Hyvät jatkot sulle, toivottavasti löydät sen rauhallises. :)

"✌️"

Valitettavasti noita on tullut vastaan. Ja kiitos.

• Anonyymi

Rauhallisemmat naiset osaavat kiertää sinut kaukaa, eikä tilanne muutu ennen kuin opit käyttäytymään. Käytöksesi palstalla on välillä sellaista, ettei sitä kukaan rauhallinen tyyppi katsele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhallisemmat naiset osaavat kiertää sinut kaukaa, eikä tilanne muutu ennen kuin opit käyttäytymään. Käytöksesi palstalla on välillä sellaista, ettei sitä kukaan rauhallinen tyyppi katsele.

Äänestän tätä ☝

• Anonyymi kirjoitti:

Te olettekin pystyyn kuolleita tylsimyksiä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Te olettekin pystyyn kuolleita tylsimyksiä.

Sot sot. Arvonsa tunteva nainen ei ole koskaan tylsimys.

• Anonyymi kirjoitti:

Sot sot. Arvonsa tunteva nainen ei ole koskaan tylsimys.

Miten arvonsa tunteva ja tylsimys liittyvät toisiinsa. Voit olla arvosi tunteva, mutta olet silti vain tylsimys.

• Anonyymi

olen ollu sinkkun reilut kaks vuotta. seksiä en saanut vaikka väitti minusta pitävän. jätin kun kuulin että oli naapurin 60v pulsulta ottanu ilmaseksi suihi. ite oon fiksu 27v mies en ole hunksi, mutta lähempänä sitä kuin se rantapallo vatsainen räkä ukko. mikä logiikka tässä? enkä edelleenkään löydä naista

• Anonyymi

Miksi haluat vain miesten mielipiteitä? Siis onko siihen jokin hyvä syy?

Oman kokemukseni mukaan naisia painostetaan hankkimaan perhe paljon todennäköisemmin kuin miehiä.

• Anonyymi

Huono jos painostetaan. Ehkä enempi maaseudun ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono jos painostetaan. Ehkä enempi maaseudun ongelma?

En ole huomannut maantieteellistä eroa, siis eroa kaupunkien ja maaseudun välillä. Ainoastaan sukupuolten välillä.

Perhekohtaista eroa olen huomannut siinä, että toisten ihmisten vanhemmat painostavat lapsiaan enemmän kuin toisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole huomannut maantieteellistä eroa, siis eroa kaupunkien ja maaseudun välillä. Ainoastaan sukupuolten välillä.

Perhekohtaista eroa olen huomannut siinä, että toisten ihmisten vanhemmat painostavat lapsiaan enemmän kuin toisten.

Vien asiaa muutaman asteen pidemmälle:

Painostuksessa on selkeästi, ei vain vanhempien välisiä eroja, vaan kokonaisia sukukohtaisia eroja, muita yhteisöllisiä eroja (ystävät, koulutus, ammatti, harrastukset), kulttuurillisia eroja, asuinpaikkakohtaisia eroja, sukupuolten välisiä eroja.

- Sheena

• Anonyymi

Olen vapaa persoona, eikä minua kiinnosta sitoutua draamakuningattariin, joita valitettavasti olen aiemmin tavannut.

Kukaan ei ole koskaan painostanut suhteeseen, eikä sitä voisikaan kohdallani tehdä.

Olen tietysti erilainen kuin perheelliset, jotka elävät hyvin erilaista elämään kuin vapaa sinkku.

Fiksulle ja empaattiselle naiselle on aina tilaa seurassani. :)

• Anonyymi

Odotan kaunista naista. En halua tavis naisia vaan kauniin vaalean naisen.

• Anonyymi

Ei jaksa enää parisuhteita, mieluummin käyn maksullisissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6296
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      94
      2109
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      307
      1414
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1286
    Aihe