Moottoripyöräkerho Bandidos laajenee Tuusulassa

Anonyymi

Moni hyvätuloinen perhe ja varakkaat eläkeläiset ovat jo muuttaneet muualle.
Koskenmäentieltä on vain hautausmaa välissä varakkaiden omakotialueille. Aika lyyrinen syy muuttoon kun asuntojen hinnat laskevat..

11

3118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lahelasta kun menee Hyrylään apteekkiin, pitää ajaa ensin Nurmijärvelle, siitä Hyvinkäälle ja sitten Porvoon kautta Hyrylään. Näin voi olla varma ettei joudu Bandidoksien kanssa tulitaisteluun Koskenmäellä.

• Anonyymi

Olen ostanut siitä hauduumaan nurkalta muutaman omakotitalon. Halavalla.
      Kiitos railakkaan poismuuton. Hyvä bandiidos !

• Anonyymi

Bandinos on päinvastoin rauhanturvaaja seutukunnan asukkaille, vai voiko joku väittää että siellä olisi joku ulkopuolinen kauheasti mellastanut?
      Itse olen ylpeä Bandinosin naapuruudesta.
      Toivottavasti asuvat siinä maailman tappiin - minä olen ainakin tyytyväinen.

• Anonyymi

Minä taas olen erittäin tyytyväinen siihen, että pojujen nurkat käytiin ihan luupilla läpi. Järjestäytynyttä rikollisuutta pitää kitkeä kaikin keinoin! Ovat vain myrkynlevittäjiä!

• Anonyymi

Saatko huumeita läheltä ja halvalla??

• Anonyymi

Hyvä, että isojen, mutta henkisesti pikkupoikien tasolla olevien nurkat putsattiin ihan kunnolla. Lähti miehiä, lähti rahaa, lähti aseita ja lähti huumeita.
        Hyvä!
        Korjaan: Loistavaa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhtä klubia ollaan jo nyt kieltämässä kun jopa joku täällä ”lintukodossa” on tajunnut sen minkä koko muu maailma on aina tiennyt.

• Anonyymi

Mikähän jengi se oli siellä Helsingin Kyläsaaressa?

Mökki näyttää tyhjältä. Eikö vapaita miehiä enää ole? Poseen kaikki vaan!

• Anonyymi

Kumpi aiheuttaa enemmän vahinkoa, moottoripyöräjengit vai 200 pöhköä eduskunnassa?

• Anonyymi

Paljastit ymmärrystasosi!

Sinun kapasiteetillasi ei eduskunnassa pärjää, eikä edes paikallistasollakaan. Mutta senkun iniset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe