Moni hyvätuloinen perhe ja varakkaat eläkeläiset ovat jo muuttaneet muualle.
Koskenmäentieltä on vain hautausmaa välissä varakkaiden omakotialueille. Aika lyyrinen syy muuttoon kun asuntojen hinnat laskevat..
Moottoripyöräkerho Bandidos laajenee Tuusulassa
11
3118
Vastaukset
- Anonyymi
Lahelasta kun menee Hyrylään apteekkiin, pitää ajaa ensin Nurmijärvelle, siitä Hyvinkäälle ja sitten Porvoon kautta Hyrylään. Näin voi olla varma ettei joudu Bandidoksien kanssa tulitaisteluun Koskenmäellä.
- Anonyymi
Olen ostanut siitä hauduumaan nurkalta muutaman omakotitalon. Halavalla.
Kiitos railakkaan poismuuton. Hyvä bandiidos ! - Anonyymi
Bandinos on päinvastoin rauhanturvaaja seutukunnan asukkaille, vai voiko joku väittää että siellä olisi joku ulkopuolinen kauheasti mellastanut?
Itse olen ylpeä Bandinosin naapuruudesta.
Toivottavasti asuvat siinä maailman tappiin - minä olen ainakin tyytyväinen.- Anonyymi
Minä taas olen erittäin tyytyväinen siihen, että pojujen nurkat käytiin ihan luupilla läpi. Järjestäytynyttä rikollisuutta pitää kitkeä kaikin keinoin! Ovat vain myrkynlevittäjiä!
- Anonyymi
Saatko huumeita läheltä ja halvalla??
- Anonyymi
Hyvä, että isojen, mutta henkisesti pikkupoikien tasolla olevien nurkat putsattiin ihan kunnolla. Lähti miehiä, lähti rahaa, lähti aseita ja lähti huumeita.
Hyvä!
Korjaan: Loistavaa!
- Anonyymi
Bambinokset kunnostautuvat jälleen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008304770.html - Anonyymi
Yhtä klubia ollaan jo nyt kieltämässä kun jopa joku täällä ”lintukodossa” on tajunnut sen minkä koko muu maailma on aina tiennyt.
- Anonyymi
Mikähän jengi se oli siellä Helsingin Kyläsaaressa?
Mökki näyttää tyhjältä. Eikö vapaita miehiä enää ole? Poseen kaikki vaan!
- Anonyymi
Kumpi aiheuttaa enemmän vahinkoa, moottoripyöräjengit vai 200 pöhköä eduskunnassa?
- Anonyymi
Paljastit ymmärrystasosi!
Sinun kapasiteetillasi ei eduskunnassa pärjää, eikä edes paikallistasollakaan. Mutta senkun iniset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227