Moottoripyöräkerho Bandidos laajenee Tuusulassa

Anonyymi

Moni hyvätuloinen perhe ja varakkaat eläkeläiset ovat jo muuttaneet muualle.
Koskenmäentieltä on vain hautausmaa välissä varakkaiden omakotialueille. Aika lyyrinen syy muuttoon kun asuntojen hinnat laskevat..

11

3656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lahelasta kun menee Hyrylään apteekkiin, pitää ajaa ensin Nurmijärvelle, siitä Hyvinkäälle ja sitten Porvoon kautta Hyrylään. Näin voi olla varma ettei joudu Bandidoksien kanssa tulitaisteluun Koskenmäellä.

• Anonyymi

Olen ostanut siitä hauduumaan nurkalta muutaman omakotitalon. Halavalla.
      Kiitos railakkaan poismuuton. Hyvä bandiidos !

• Anonyymi

Bandinos on päinvastoin rauhanturvaaja seutukunnan asukkaille, vai voiko joku väittää että siellä olisi joku ulkopuolinen kauheasti mellastanut?
      Itse olen ylpeä Bandinosin naapuruudesta.
      Toivottavasti asuvat siinä maailman tappiin - minä olen ainakin tyytyväinen.

• Anonyymi

Minä taas olen erittäin tyytyväinen siihen, että pojujen nurkat käytiin ihan luupilla läpi. Järjestäytynyttä rikollisuutta pitää kitkeä kaikin keinoin! Ovat vain myrkynlevittäjiä!

• Anonyymi

Saatko huumeita läheltä ja halvalla??

• Anonyymi

Hyvä, että isojen, mutta henkisesti pikkupoikien tasolla olevien nurkat putsattiin ihan kunnolla. Lähti miehiä, lähti rahaa, lähti aseita ja lähti huumeita.
        Hyvä!
        Korjaan: Loistavaa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhtä klubia ollaan jo nyt kieltämässä kun jopa joku täällä ”lintukodossa” on tajunnut sen minkä koko muu maailma on aina tiennyt.

• Anonyymi

Mikähän jengi se oli siellä Helsingin Kyläsaaressa?

Mökki näyttää tyhjältä. Eikö vapaita miehiä enää ole? Poseen kaikki vaan!

• Anonyymi

Kumpi aiheuttaa enemmän vahinkoa, moottoripyöräjengit vai 200 pöhköä eduskunnassa?

• Anonyymi

Paljastit ymmärrystasosi!

Sinun kapasiteetillasi ei eduskunnassa pärjää, eikä edes paikallistasollakaan. Mutta senkun iniset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2429
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      19
      1637
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      52
      1516
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1366
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1039
    Aihe