Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jumala on todella helppo kieltää

Anonyymi

Ja mistähän se johtuu? No sehän johtuu tietenkin Jumalan olemattomuudesta.

Esimerkiksi Pyhää Lehmää ei voi kieltää, koska sellaisiahan vaeltaa Intian kadut pullollaan. Sen sijaan Jumala "elää" vain uskovaisten lapsellisissa väitteissä. Jumala on siis täyttä kukkua, eivätkä uskovaiset voi sille faktalle yhtään mitään.

99

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jumala on näkymätön, aineeton, toisessa ulottuvuudessa elävä henki, eihän sellaista pysty kieltämään. Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.

      • Anonyymi

        Minullakin on rahaa miljoonia toisessa ulottuvuudessa , huono taktiikka naisten iskemisessä.


      • Anonyymi

        Väitteessä esittämäsi teoreema on toisaalta ongelmallinen. Esimerkkinä annan Jumalalle seuraavan määritelmän vaikka en voikaan millään tietää onko se totta koska en ole Jumala. Joten siis teoreettisesti väitän, että painovoima ja muut fysiikan lait ovat todiste Jumalasta. Jos haluat todistaa että Jumalaa ei ole niin silloin sinun olisi vastavuoroisesti kyettävä kumoamaan fysiikan lait joiden kautta väitän Jumalan vaikuttavan meidän maailmaamme.


      • Anonyymi

        Todistustaakka?
        Miksi pitäisi noin taakoittaa itsensä?
        Ei tarvitse, hyvä ystävä ! Todistustaakat kuuluvat käräjäsaleihin.

        Riittää kun Jumala on todistanut minulle olevansa olemassa ja saan olla uskossa, armosta pelastettu Jeesuksen Kristuksen kautta. (Joh. 3:3,16).
        Kiitos Jumalalle ! Jeesus Kristus on Herra ! Praise the LORD !
        Amen.

        https://docplayer.fi/6227163-Jumala-rakastaa-sinua-nelja-tosiasiaa.html


      • Anonyymi

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]

        "Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon"

        Näin on.
        Mutta miten on sitten jos ateisti vuosikymmeniä ja vuosia toistaa mielessään vaikkapa ajatusta:
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        Vuodesta toiseen samantyylisiä ajatuksia. Tuhansia kertoja, kymmeniätuhansia kertoja, satoja tuhansia kertoja, miljoonia...

        Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti, jolloin Jumalan Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan.
        Jos näin on niin silloin parannuksen teko on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteessä esittämäsi teoreema on toisaalta ongelmallinen. Esimerkkinä annan Jumalalle seuraavan määritelmän vaikka en voikaan millään tietää onko se totta koska en ole Jumala. Joten siis teoreettisesti väitän, että painovoima ja muut fysiikan lait ovat todiste Jumalasta. Jos haluat todistaa että Jumalaa ei ole niin silloin sinun olisi vastavuoroisesti kyettävä kumoamaan fysiikan lait joiden kautta väitän Jumalan vaikuttavan meidän maailmaamme.

        Voit aivan vapaasti uskoa, että painovoima ja muut fysiikan lait ovat todiste Jumalasta. Mutta minun ei tarvitse uskoa näin, koska et mielestäni pysty todistamaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistustaakka?
        Miksi pitäisi noin taakoittaa itsensä?
        Ei tarvitse, hyvä ystävä ! Todistustaakat kuuluvat käräjäsaleihin.

        Riittää kun Jumala on todistanut minulle olevansa olemassa ja saan olla uskossa, armosta pelastettu Jeesuksen Kristuksen kautta. (Joh. 3:3,16).
        Kiitos Jumalalle ! Jeesus Kristus on Herra ! Praise the LORD !
        Amen.

        https://docplayer.fi/6227163-Jumala-rakastaa-sinua-nelja-tosiasiaa.html

        Saat aivan vapaasti uskoa jumalaan ja uskoa olevasi pelastettu Jeesuksen kautta. Minun taas ei tarvitse uskoa näin, koska en ole vakuuttunut asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]

        Jumalan olemassaolo pitäisi tosiaan ensin todistaa, ennenkuin siihen voisi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon"

        Näin on.
        Mutta miten on sitten jos ateisti vuosikymmeniä ja vuosia toistaa mielessään vaikkapa ajatusta:
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        Vuodesta toiseen samantyylisiä ajatuksia. Tuhansia kertoja, kymmeniätuhansia kertoja, satoja tuhansia kertoja, miljoonia...

        Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti, jolloin Jumalan Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan.
        Jos näin on niin silloin parannuksen teko on mahdotonta.

        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut."

        Mitä muotoilisin asian paremminkin näin: Jumalaan ei tarvitse uskoa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistustaakka?
        Miksi pitäisi noin taakoittaa itsensä?
        Ei tarvitse, hyvä ystävä ! Todistustaakat kuuluvat käräjäsaleihin.

        Riittää kun Jumala on todistanut minulle olevansa olemassa ja saan olla uskossa, armosta pelastettu Jeesuksen Kristuksen kautta. (Joh. 3:3,16).
        Kiitos Jumalalle ! Jeesus Kristus on Herra ! Praise the LORD !
        Amen.

        https://docplayer.fi/6227163-Jumala-rakastaa-sinua-nelja-tosiasiaa.html

        "Riittää kun Jumala on todistanut minulle olevansa olemassa"

        Kuule! Sinua on huijattu ja pahasti. Jumala on maailman suurin emävale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]

        "Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen."

        Kyllä! Uskon Joulupukkiin, koska hän on hyvä toisin kuin kristittyjen kamala Jumala. Kannattaa viettää ikuisuus hyvässä seurassa, eikä kristittyjen kanssa helvetissä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon"

        Näin on.
        Mutta miten on sitten jos ateisti vuosikymmeniä ja vuosia toistaa mielessään vaikkapa ajatusta:
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        Vuodesta toiseen samantyylisiä ajatuksia. Tuhansia kertoja, kymmeniätuhansia kertoja, satoja tuhansia kertoja, miljoonia...

        Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti, jolloin Jumalan Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan.
        Jos näin on niin silloin parannuksen teko on mahdotonta.

        "Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan."

        Lääkkeet varmasti auttavat harhoihin. Kokeile jo tänään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit aivan vapaasti uskoa, että painovoima ja muut fysiikan lait ovat todiste Jumalasta. Mutta minun ei tarvitse uskoa näin, koska et mielestäni pysty todistamaan tätä.

        En minä pysty todistamaan sinulle että kuun toisella puolella on krastereita kun en ole Nasa-fyysikko enkä omista satelliittia jolla ottaisin sinulle sieltä kuvia, kuitenkin todennäköisesti uskot että kuun pimeä puoli on kraatereiden arpeuttama vaikka et sitä itse pääse paikanpäälle näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä pysty todistamaan sinulle että kuun toisella puolella on krastereita kun en ole Nasa-fyysikko enkä omista satelliittia jolla ottaisin sinulle sieltä kuvia, kuitenkin todennäköisesti uskot että kuun pimeä puoli on kraatereiden arpeuttama vaikka et sitä itse pääse paikanpäälle näkemään.

        Kuun maahan näkymätöntä puolta on kartoitettu 50-luvulta lähtien. Siitä on paljon valokuvia. Minä tiedän että siellä on kraatereita. Huomaatko että tämä on hieman eri asia kuin jonkun uskovaisen usko, että näkymätön henkiolento on luonut luonnonlait.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]

        ”Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.”

        Annas kun arvaan: jos ei tee tätä vastaanottoa vilpittömästi, niin ei Jumala silloin mitään ilmoita. Ongelma vaan on, etten voi vipittömästi vastaanottaa vapahtajakseni tahoa, jonka olemassaoloon en usko. Eli, jotta voi tulla uskoon, pitääkin olla jo valmiiksi uskossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon"

        Näin on.
        Mutta miten on sitten jos ateisti vuosikymmeniä ja vuosia toistaa mielessään vaikkapa ajatusta:
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        Vuodesta toiseen samantyylisiä ajatuksia. Tuhansia kertoja, kymmeniätuhansia kertoja, satoja tuhansia kertoja, miljoonia...

        Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti, jolloin Jumalan Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan.
        Jos näin on niin silloin parannuksen teko on mahdotonta.

        "Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti"

        Mikä tuossa on valheellistä? Jumalaa ei tosiaan näy missään, eikä tiede ole Jumalan olemassaoloa todistanut. Eli ilmeisesti todellisuuden hyväksyminen estää uskoon tulon. Olipa yllätys.

        Kyllä mä olen valmis luopumaan ateismistani heti kun tarjotaan objektiivisia todisteita jostain jumaluudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Riittää kun Jumala on todistanut minulle olevansa olemassa"

        Kuule! Sinua on huijattu ja pahasti. Jumala on maailman suurin emävale.

        >Kuule! Sinua on huijattu ja pahasti. Jumala on maailman suurin emävale.<

        ooooooo

        Kuka mahtanee olla tämä minua huijannut, ja mikä on / oli hänen motiivinsa ?

        Olin jo ollut kymmeniä vuosia uskossa Jeesukseen Kristukseen kun brasilialainen evankelista Robert Curry (Robert Curry Ministries International) kävi julistamassa evankeliumia Suomessa useina vuosina.

        Mikä oli hänen Suomeen tulonsa motiivi? Rahako?
        Varmaan kymmeniä kertoja kävin hänen hengellisissä tilaisuuksissaan.
        Kertaakaan ei peritty ovilta pääsymaksua.
        Mikä mahtoi olla Curryn motiivi tulla Brasiliasta asti Suomeen puhumaan Jumalan Sanaa.

        Mutta jos kuolet ateistina, niin huomaat tulleesi huijatuksi, ja se huijaaja on sama joka huijasi Eevan ja Aatamin paratiisissa: Perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Kuule! Sinua on huijattu ja pahasti. Jumala on maailman suurin emävale.<

        ooooooo

        Kuka mahtanee olla tämä minua huijannut, ja mikä on / oli hänen motiivinsa ?

        Olin jo ollut kymmeniä vuosia uskossa Jeesukseen Kristukseen kun brasilialainen evankelista Robert Curry (Robert Curry Ministries International) kävi julistamassa evankeliumia Suomessa useina vuosina.

        Mikä oli hänen Suomeen tulonsa motiivi? Rahako?
        Varmaan kymmeniä kertoja kävin hänen hengellisissä tilaisuuksissaan.
        Kertaakaan ei peritty ovilta pääsymaksua.
        Mikä mahtoi olla Curryn motiivi tulla Brasiliasta asti Suomeen puhumaan Jumalan Sanaa.

        Mutta jos kuolet ateistina, niin huomaat tulleesi huijatuksi, ja se huijaaja on sama joka huijasi Eevan ja Aatamin paratiisissa: Perkele.

        "Mutta jos kuolet ateistina, niin huomaat tulleesi huijatuksi, ja se huijaaja on sama joka huijasi Eevan ja Aatamin paratiisissa: Perkele."

        En ole saatananpalvoja kuten sinä, joten taikauskosi ei Perkeleenkään puolesta tee minuun vaikutusta. Olet edelleen huijattu. Et mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteessä esittämäsi teoreema on toisaalta ongelmallinen. Esimerkkinä annan Jumalalle seuraavan määritelmän vaikka en voikaan millään tietää onko se totta koska en ole Jumala. Joten siis teoreettisesti väitän, että painovoima ja muut fysiikan lait ovat todiste Jumalasta. Jos haluat todistaa että Jumalaa ei ole niin silloin sinun olisi vastavuoroisesti kyettävä kumoamaan fysiikan lait joiden kautta väitän Jumalan vaikuttavan meidän maailmaamme.

        Nurinkurista ajattelutyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuun maahan näkymätöntä puolta on kartoitettu 50-luvulta lähtien. Siitä on paljon valokuvia. Minä tiedän että siellä on kraatereita. Huomaatko että tämä on hieman eri asia kuin jonkun uskovaisen usko, että näkymätön henkiolento on luonut luonnonlait.

        50-luvulta lähtien 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50-luvulta lähtien 🥴

        50-luvulta lähtien:
        >>Vuonna 1959 neuvostoliittolainen avaruusluotain Luna 3 otti ensimmäiset valokuvat Kuun toisesta puolesta. <<
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuun_Maahan_näkymätön_puoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤Jumalaa todeksi väittävillä on todistustaakka. Jos todisteita jumalasta ei ole, ei ole tietenkään mitään syytä uskoa siihen.¤¤¤
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Onko ateisti-jätkä siinä virheluulossa, että Jumalan olomassaolo pitää ensin selvittää itse todeksi ennenkuin voi tulla uskoon.
        Ei tarvitse.
        Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon:
        ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä anteeksi antajana, Herrana ja Vapahtajanaan.

        *Mutta kaikille, jotka ottivat hänet [Jeesuksen] vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä*
        [Johanneksen evankeliumi 1:12]

        Jumalan todistustaakka kyllä lankeaa ateistinkin ylle joko kuolemassa tai tämän maailmanajan lopputapahtumissa, joista Ilmestyskirja kertoo.
        Ja maailmanmeno näyttää nyt jo vähän siltä että Ilmestyskirjan tapahtumien synnytystuskat ovat alkaneet.

        Ateisti!
        Pidä huolta siitä että olet oikealla puolella, kun siirryt tästä ajasta ikuisuuteen.

        Eilistä ei enää ole - huomisesta emme tiedä - meillä on vain tämä päivä (jota tätä kirjoittaessani on jäljellä 15 min)


        *Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.*
        [2.Korinttolaiskirje 6:2]

        Ookko nää koskaan oikeesti lukenut 2 kor .6 kenelle siinä sanotaan nämä sanat. Kenelle??? Mihin aikaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala itse ilmoittaa itsensä ateistille Pyhän Henkensä kautta, jolloin ateisti voi tulla uskoon"

        Näin on.
        Mutta miten on sitten jos ateisti vuosikymmeniä ja vuosia toistaa mielessään vaikkapa ajatusta:
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut"
        Vuodesta toiseen samantyylisiä ajatuksia. Tuhansia kertoja, kymmeniätuhansia kertoja, satoja tuhansia kertoja, miljoonia...

        Onko niin. että ateisti silloin aivopesee itseään ja alkaa uskoa tuon valheen lopullisesti, jolloin Jumalan Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan.
        Jos näin on niin silloin parannuksen teko on mahdotonta.

        Parannus on hieno juttu mutta ei se pelasta. Usko Jeesukseen pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalaa ei ole olemassa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut."

        Mitä muotoilisin asian paremminkin näin: Jumalaan ei tarvitse uskoa, koska Jumalaa ei näy ja tiede ei ole sitä todistanut.

        No jos nyt katselee luontoa ja taivasta niin kyllä se luodulta näyttää ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pyhän Hengen hiljainen kutsu vaimenee, lakkaa kokonaan."

        Lääkkeet varmasti auttavat harhoihin. Kokeile jo tänään!!!

        Lääkkeet aiheuttaa harhoja !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50-luvulta lähtien:
        >>Vuonna 1959 neuvostoliittolainen avaruusluotain Luna 3 otti ensimmäiset valokuvat Kuun toisesta puolesta. <<
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuun_Maahan_näkymätön_puoli

        Kukahan sen kuun on luonut valoa antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan sen kuun on luonut valoa antamaan.

        Kuu ei ole valonlähde. Se vain heijastaa auringon valoa. Tämäkin virhe löytyy Raamatusta, jossa sanotaan Jumalan luoneen kaksi valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Kuule! Sinua on huijattu ja pahasti. Jumala on maailman suurin emävale.<

        ooooooo

        Kuka mahtanee olla tämä minua huijannut, ja mikä on / oli hänen motiivinsa ?

        Olin jo ollut kymmeniä vuosia uskossa Jeesukseen Kristukseen kun brasilialainen evankelista Robert Curry (Robert Curry Ministries International) kävi julistamassa evankeliumia Suomessa useina vuosina.

        Mikä oli hänen Suomeen tulonsa motiivi? Rahako?
        Varmaan kymmeniä kertoja kävin hänen hengellisissä tilaisuuksissaan.
        Kertaakaan ei peritty ovilta pääsymaksua.
        Mikä mahtoi olla Curryn motiivi tulla Brasiliasta asti Suomeen puhumaan Jumalan Sanaa.

        Mutta jos kuolet ateistina, niin huomaat tulleesi huijatuksi, ja se huijaaja on sama joka huijasi Eevan ja Aatamin paratiisissa: Perkele.

        "Kuka mahtanee olla tämä minua huijannut, ja mikä on / oli hänen motiivinsa ?"

        Se, joka on saanut sinut uskomaan satuihin. Helppohan tuollaista pönttöä on naruttaa.


    • Anonyymi

      Mutta mikä tai kuka on Jumala? Pyhä lehmä on helppo kieltää koska tiedämme mikä se on, mutta tiedämmekö, mistä tiedämme ja voimmeko tietää mikä tai kuka on Jumala?

      • Anonyymi

        "Mutta mikä tai kuka on Jumala?"

        Sepä se. Minulla on olohuoneessani pätkä mäntykeloa, jonka päähän olen kirjoittanut Jeesus. Jos tulee tulvat, heitän Jeesuksen veteen ja lähden kellumaan sen varasaa turvaan. Näin Jeesus pelastaa minut. Pyhä Lehmä sentään kun kätevää!


    • Anonyymi

      Pyhä lehmä on olemassa, lentävä lehmä sen sijaan ei.

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa minä kiellän Jumalaa tulemasta maapallolle ja tähän universumiin.

      • Anonyymi

        Eipä tuo ole kehdannut naamaansa täällä näyttää muutenkaan. Palavana pensaana kävi tarinan mukaan joskus höpöttämässä hassuja. Ehkä hän nykyään on palavaa bensaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo ole kehdannut naamaansa täällä näyttää muutenkaan. Palavana pensaana kävi tarinan mukaan joskus höpöttämässä hassuja. Ehkä hän nykyään on palavaa bensaa :D

        Jeesuksessa syntyi ihmiseksi näet kasvonsa ristillä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksessa syntyi ihmiseksi näet kasvonsa ristillä .

        Ihmisten maalaamia teoksia. Eipä ole Jumalaa näkynyt muuten.


    • Anonyymi

      > Jumala on siis täyttä kukkua, eivätkä uskovaiset voi sille faktalle yhtään mitään.

      Ei yhtään järkevää syytä uskoa tuota.

      • Anonyymi

        Todella naurettavaa, että satuihin uskovat pitävät itseään järkevinä :D


    • Anonyymi

      Jumala se aina vaan pysyy pelkkänä hihhuleiden huulenheittona :D

    • Anonyymi

      Kvanttimekaniikan lakien mukaan tyhjää ei voi olla sillä se olisi liian epävakaata ja sen vastapainona meillä on tämä kaikki, kaikkeus tyhjästä jolloin saamme kiittää olemattoman jumalan puutetta olemassaolosta.

      • Anonyymi

        Kvanttimekaniikan lakien mukaan tyhjä on epävakaa ja siksi kaikki jolloin saamme kiittää olemattoman jumalan puutetta olemassaolosta.


    • Anonyymi

      Tätä ei voida voittaa:

      Uskossa olevilla on paljon kuulemiseen liittyviä todisteita ja monilla silmien takana välittömässä läheisyydessä kuulunutta kuulopuhetta.
      Luotettavan oloiset silminnäkijäkertomukset ja vakuutukset.
      Sen lisäksi on kirjallisia todistuskertomuksia ja taidemaalauksia, TV7 ohjelmistoja radiopuhetta jne.
      Jotkut meistä uskovat, että taistelut tuulimyllyjä vastaan voidaan voittaa.
      Minä en usko! 😁

      • Anonyymi

        "Uskossa olevilla on paljon kuulemiseen liittyviä todisteita ja monilla silmien takana välittömässä läheisyydessä kuulunutta kuulopuhetta."

        Totta! Minullakin on olohuoneessani toteemipaalu, jonka päässä lukee Jumala. Juttelen sille kaiket päivät niitä näitä ja se vastailee minulle viisaasti. Kerran eräät vieraani sanoivat, että minun täytyy olla hullu, koska juttelen tuollaiselle puupökkelölle. Siihen Jumala-toteemini vastasi, tosin vain minun kuulteni: "Älä välitä! He eivät tiedä meidän suhdettamme!"


      • Anonyymi

        "Luotettavan oloiset silminnäkijäkertomukset ja vakuutukset."

        Meillä näyttää olevan täysin eri käsitys siitä mitä tarkoittaa sana luotettava,

        Tällä palstalla näkee joka päivä uskovien kierrättämiä samoja ikivanhoja valheita niin ateisteista kuin kaikesta muustakin, kuten vaikkapa tieteen tuloksista. Joten on pakko todeta että en tiedä mitään epäluotettavampaa lähdettä kuin uskovat ja heidän ainaiset valheensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luotettavan oloiset silminnäkijäkertomukset ja vakuutukset."

        Meillä näyttää olevan täysin eri käsitys siitä mitä tarkoittaa sana luotettava,

        Tällä palstalla näkee joka päivä uskovien kierrättämiä samoja ikivanhoja valheita niin ateisteista kuin kaikesta muustakin, kuten vaikkapa tieteen tuloksista. Joten on pakko todeta että en tiedä mitään epäluotettavampaa lähdettä kuin uskovat ja heidän ainaiset valheensa.

        Kenen kanssa?


    • Anonyymi

      "Jumala on todella helppo kieltää"

      "Ja mistähän se johtuu? No sehän johtuu tietenkin Jumalan olemattomuudesta."
      _________

      No etkös sinä sitten voi elää elämääsi rationaalisesti järkeen luottaen, huolettomana ja "väljin valjain" koska et joudu Jumalan tuomiolla tuomittavaksi syntiesi tähden helvettiin.

      Mutta jos huomaat jonkun selittämättömän seikan vievän elämästäsi ilon ja onnen niin että elämässäsi on tyhjyys, niin synti ja sen aiheuttama syyllisyys painaa silloin sinua.

      Tarkasta silloin elämäsi suunta, sillä synti on vakava asia.

      Neljä tosiasiaa:

      https://docplayer.fi/6227163-Jumala-rakastaa-sinua-nelja-tosiasiaa.html

      • Anonyymi

        Hihhuli ei ymmärrä edes mitä tarkoittaa sana tosiasia.

        Mikä ei tietenkään tule minkäänlaisena yllätyksenä.


      • Anonyymi

        Raamattu / Sananlaskut:
        12:21 Ei tule turmiota vanhurskaalle, mutta jumalattomat ovat onnettomuutta täynnä.

        12:26 Vanhurskas opastaa lähimmäistänsä, mutta jumalattomat eksyttää heidän oma tiensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhuli ei ymmärrä edes mitä tarkoittaa sana tosiasia.

        Mikä ei tietenkään tule minkäänlaisena yllätyksenä.

        Sinä kun ymmärrät niin ota selvää mitkä ovat nuo 4 tosiasiaa.


      • Anonyymi

        "No etkös sinä sitten voi elää elämääsi rationaalisesti järkeen luottaen, huolettomana..."

        Voin toki, mutta piruako ne hihhulit sitten pitävät lapsellista melua jonnin joutavasta.
        Kuolevat mokovat kuitenkin ennen pitkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kun ymmärrät niin ota selvää mitkä ovat nuo 4 tosiasiaa.

        "Tosiasia (tosiseikka, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia."

        Subjektiiviset uskonnolliset mielipiteet eivät ole tosiasioita, eivätkä ne muutu sellaisiksi inttämällä merkityksetöntä tyhjää, vailla todisteen murustakaan mistään. Mytologiset tarut eivät ole tosiasioita, eivätkä muutu sellasiksi inttämällä merkityksetöntä tyhjää, vailla todisteen murustakaan mistään. Ne ovat täsmälleen samanarvoisia väitteitä kuin väite että sängyn alla on mörköjä. Sekään väite ei muutu faktaksi, ei vaikka siihen kuinka uskoisi ja vaikka kuinka infantiilisti inttäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No etkös sinä sitten voi elää elämääsi rationaalisesti järkeen luottaen, huolettomana..."

        Voin toki, mutta piruako ne hihhulit sitten pitävät lapsellista melua jonnin joutavasta.
        Kuolevat mokovat kuitenkin ennen pitkää.

        Miksikäs sinä haluat yleensä kieltää sellaisen asian, jonka olemassaoloon et usko, vaikka joku muu siihen uskoisi, ja vaikka sillä muiden uskomisella ei olisi sinulle mitään merkitystä.

        Jos sinä uskot vaikka
        [Ateisti-Iso-Jätkä- WÄINÄMÖISEEN- Tietäjään- Dementoituneeseen],
        niin sehän on sinun asia. Siitä vaan !
        Suomessa on uskonnonvapaus !

        Hei, hei, hei ateisti-jätkä!
        Koetahhan ajatella rationaalisesti kuten muutkin jumalattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikäs sinä haluat yleensä kieltää sellaisen asian, jonka olemassaoloon et usko, vaikka joku muu siihen uskoisi, ja vaikka sillä muiden uskomisella ei olisi sinulle mitään merkitystä.

        Jos sinä uskot vaikka
        [Ateisti-Iso-Jätkä- WÄINÄMÖISEEN- Tietäjään- Dementoituneeseen],
        niin sehän on sinun asia. Siitä vaan !
        Suomessa on uskonnonvapaus !

        Hei, hei, hei ateisti-jätkä!
        Koetahhan ajatella rationaalisesti kuten muutkin jumalattomat.

        "Koetahhan ajatella rationaalisesti kuten muutkin jumalattomat."

        Hei hei hei hihhuli-heihei!
        Juuri sinä olet jumlaton, koska sinulla ei ole sitä jumalaa missään.


    • Anonyymi

      Jokainen järjellä varustettu ihminen tajuaa että elämässä on ylämäkiä ja alamäkiä. Elämä on.. Kaikilla meillä on kriisejä, ja uskoon tuleminen ei suinkaan ole mikään vastaus vaikeuksiin. Elämä on joskus tylsää jokaisella, muttta siihenkin on muita vastauksia kuin uskominen. Kannattaa lukea Viktor E Frankin kirjoja logoterapiasta. Ihminen voi elämäntehtävänsä monesta asiasta, eikä tarvitse tuhlata energiaa olemattomien palvontaan.

      • Anonyymi

        Onko hän sinun guru?😁


      • Anonyymi

        Juutalaiset Freud shlomot yrittää ohittaa Jumalan ja kertoilla satuja tarinoita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sinun guru?😁

        Minulla ei ole guruja, mutta hänellä on kiinnostava suhde kaikkiin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset Freud shlomot yrittää ohittaa Jumalan ja kertoilla satuja tarinoita .

        Raamatun tarinat ovat niitä varsinaisia satuja, ei päätä eikä häntää, ja ihan höttöä välillä.


    • Anonyymi

      No jos uskoo lehmiin että ne on pyhiä niin.....

      • Anonyymi

        Uskotko sinä lehmiin vai mitä yrität sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko sinä lehmiin vai mitä yrität sanoa?

        Uskon lehmiin navetassa.


    • Anonyymi

      Sana

      Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi
      ja Jumalan heikkous ihmisiä
      voimakkaampi.

      1. Kor. 1:25
      Sanahan sopii täydellisesti ateisteille.

      • Anonyymi

        7.Moos.5:34
        Jumala on yhtä hullutusta


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että olet mieluummin hullu, koska luulet ettfää hulluus on viisautta? Jumalan heikkous on kyllä nähtävissä koko ajan. Ei pysty pitämään saa-ta-naa aisoissa? Kaikkivoipa kun sanoo olevansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että olet mieluummin hullu, koska luulet ettfää hulluus on viisautta? Jumalan heikkous on kyllä nähtävissä koko ajan. Ei pysty pitämään saa-ta-naa aisoissa? Kaikkivoipa kun sanoo olevansa.

        Saatana on selitys Jumalan vallattomuudelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on selitys Jumalan vallattomuudelle!

        Saatana ja Jumala ovat selitys ihmisen mielikuvituksesta. He ovat entisaikojen Aku Ankka ja Mikki Hiiri.


    • Anonyymi

      > Ja mistähän se johtuu? No sehän johtuu tietenkin Jumalan olemattomuudesta.

      Raamatun mukaan Jumala on rakkaus.

      "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

      "Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
      1 Joh. 4:16

      Eli rakkautta ei siis ole olemassa?

      • Anonyymi

        Taas hihhuli puhuu typeryyksiä ja on ulkona kuin lumiukko keväällä. Rakkaus on tunne ja tunteita on olemassa. Lisäksi kaikki minun rakkauteni kohteet ovat ihan oikeasti olemassa, eivätkä joitain näkymättömiä mielikuvitusolentoja.


      • Anonyymi

        Vaikka teille siellä kaatumaseuroissa varmaankin opetetaan, että ateistit eivät muka tunne rakkautta ja ovat muka kyvyttömiä rakastamaan, niin esimerkiksi perheenjäseneni voivat kyllä todistaa ihan toisin. Lisäksi ne empatiaan kyvyttömät psykopaatit näyttävät kyllä enemmän löytyvän sieltä uskovien puolelta. Uskovat kun eivät rakasta muuta kuin sitä omaa uskoaan ja hylkäävät armotta vaikka omat lapsensa, jos nämä eivät jaa samoja typeriä uskomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka teille siellä kaatumaseuroissa varmaankin opetetaan, että ateistit eivät muka tunne rakkautta ja ovat muka kyvyttömiä rakastamaan, niin esimerkiksi perheenjäseneni voivat kyllä todistaa ihan toisin. Lisäksi ne empatiaan kyvyttömät psykopaatit näyttävät kyllä enemmän löytyvän sieltä uskovien puolelta. Uskovat kun eivät rakasta muuta kuin sitä omaa uskoaan ja hylkäävät armotta vaikka omat lapsensa, jos nämä eivät jaa samoja typeriä uskomuksia.

        Totta. Ahneempia ja itsekkäämpiä paskiaisia kuin uskovaiset ei olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hihhuli puhuu typeryyksiä ja on ulkona kuin lumiukko keväällä. Rakkaus on tunne ja tunteita on olemassa. Lisäksi kaikki minun rakkauteni kohteet ovat ihan oikeasti olemassa, eivätkä joitain näkymättömiä mielikuvitusolentoja.

        > Rakkaus on tunne ja tunteita on olemassa.

        Miten todistaisit tuon?

        Itse olen kyllä erimieltä, rakkaus ei ole tunne, jos puhutaan raamatun mukaisesta rakkaudesta.


    • Anonyymi

      Lehmä on helppo havaita, mutta miten todistat että se on Pyhä?

      • Anonyymi

        Jos lehmä osaa laittaa utareensa ristiin rukoillessaan, se on pyhä.


    • Anonyymi

      Kyllä Jumala on olemassa ja siitä on todisteitakin. Nykyiset uskovaiset vain ovat väärässä. Oikea Jumala on teleporttaava punainen tomaatti.

      Voitteko väittää, ettette ole nähneet punaista tomaattia?

      • Anonyymi

        Minä uskon keltaiseen paprikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon keltaiseen paprikaan.

        Keltainen paprika on harhaoppi. Oranssi paprika on ainoa oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen paprika on harhaoppi. Oranssi paprika on ainoa oikea.

        Äläpäs valehtele!!! Herra ilmoitti minulle palavana pensaana, että vain keltaista paprikaa palvovana pelastuu.


    • Anonyymi

      >>>Esimerkiksi Pyhää Lehmää ei voi kieltää, koska sellaisiahan vaeltaa Intian kadut pullollaan.<<<

      Milläs perusteella nämä Intian katulehmät ovat pyhiä.
      Ettei vaan Suomenkin lehmien joukkoon olisi jalkautunut joku Intian katulehmäroduista.

      Googletin Suomen lehmärotuja (alla) ja jokaisen kohdalla saa lehmän kuvankin näkymään klikkaamalla.
      Tarkistappas onko niissä yhtään pyhää lehmää.

      Lehmärodut:
      Holstein,  Ayrshire, Jersey   
      Suomenkarja,  Itäsuomenkarja,  Länsisuomenkarja,  Pohjoissuomenkarja

      • Anonyymi

        Aloittaja-ateisti astui lehmän pudottamaan liukumiinaan.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja-ateisti astui lehmän pudottamaan liukumiinaan.....

        Sinä olet astunut juutalaisten sontimaan emäpaskaan ja saanut sitä samalla myös pääsi täytteeksi.


      • Anonyymi

        "Milläs perusteella nämä Intian katulehmät ovat pyhiä."

        Sitä sinun pitää kysyä intialaisilta. Esimerkiksi sindhin kielellä tähän tapaan: سگا مقدس ڇو آهن؟


    • Anonyymi

      "Esimerkiksi Pyhää Lehmää ei voi kieltää"

      Olet siis jumalankieltäjä, mutta et PYHÄN LEHMÄN kieltäjä.

      • Anonyymi

        Uskon Pyhään Lehmään, taivaan ja maan luojaan, joka sikisi Neitsyt Sonnista, eikä syntymäpaino jäänyt paljon tonnista.


    • Anonyymi

      Mistäs sinä tiedät vaikka Intian ns. pyhät lehmät olisivat ateisteja.
      Otahan selvää!!!

      • Anonyymi

        Tiedän, että Intian Pyhät Lehmät ovat uudestisyntyneitä tosiuskovaisia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että Intian Pyhät Lehmät ovat uudestisyntyneitä tosiuskovaisia!!!

        Synnittömyys on edellytys lehmäksi syntimiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnittömyys on edellytys lehmäksi syntimiselle!

        Pyhän Lehmän maitoa voi käyttää jopa kastevetenä, halleluja!!!


    • Anonyymi

      Jumala on olematon vain ateisteille. Pieni isoääninen ryhmä

      • Anonyymi

        Älä valehtele jumalaton!!!


    • Anonyymi

      Osta laidunmaata ja rakenna karjasuoja.
      Rahtaa siihen Intiasta pari lehmää.
      Ala kumarrella sitä, kumpi niistä on pyhempi.
      Toisesta voit lypsää maitoa juomaksi, vellinkeittoon ja pullanpaistoon.

      Varsin simppeliä, eikö?

      • Anonyymi

        Kaikki lehmät ovat pyhiä, ne ovat synnittömien uskovaisten viimeinen keho ennen Nirvanaa! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lehmät ovat pyhiä, ne ovat synnittömien uskovaisten viimeinen keho ennen Nirvanaa! 😁

        Rakkaus sonni Jeesukseen on synnittömänä pääsyoikeus hänen paratiisiinsa!


      • Anonyymi

        "Ala kumarrella sitä,"

        En minä ole sanonut pitäväni lehmiä pyhinä, vaikka sinä pidätkin.
        Notta kumartele ihan ite vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus sonni Jeesukseen on synnittömänä pääsyoikeus hänen paratiisiinsa!

        Huom!
        Toorassa lukeekin, että hänellä oli iso elin.
        En valehtele!


    • Anonyymi

      Ateisti!
      Sinähän voit ottaa pyhän kesälehmän ja järjestää uskonnollisia pyhä-lehmä tilaisuuksia niitä haluaville.

      Käynti pyhän lehmän luona maksaa 100 € / 10 min, ja sinä aikana voi kumarrella pyhää lehmää ja esittää sille toivomuksia.
      Jos päivässä 50 asiakasta, niin sehän tietää 5000 € tiliä päivässä.
      Hoida kuitenkin vero-, eläke-, ym. maksut valtiolle ja eläkevakuutusyhtiölle.
      Perusta sitä varten firma, jonka nimeksi vaikka: Cow Prayer Revival Oy.

      • Anonyymi

        Ehdotan TV7:lle tytäryhtiötä Intian markkinoille😁


      • Anonyymi

        Minä harrastan vain pimeitä pyhiä lehmiä, koska lehmät eivät tajua veronmaksuista tuon taivaallista. Netto tulee niille puhtaana utareeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä harrastan vain pimeitä pyhiä lehmiä, koska lehmät eivät tajua veronmaksuista tuon taivaallista. Netto tulee niille puhtaana utareeseen.

        Onko tällä ketjulla tarkoitus haastaa riitaa?
        Ateistit ja uskikset toistaa molemmat samoja vanhoja mantrojaan. Käännytystyötä molemmin puolin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe