Tehdääs pieni yhteenveto. Mikä on nykyään Tunnettujen suomalaisten Onecoin-johtajien status?
Löytyikö pysyvä onni ja turvattu talous?
Onko uusia koukkuja vedessä vai onko heittäydytty kokonaan nauttimaan rahakkaista eläkepäivistä ja luxuselämästä?
Onko suomi jäänyt unholaan ja valkeat hiekkarannat palmuineen tulleet tilalle pysyvästi? Liekö poliisi perässä vai onko Edes aikaa jahdata viattomia ”myimme vain koulutusta” - sankareita?
Mitä isot johtajat edellä..
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat suomalaiset saivat ottaa kiltin maksumiehen roolin. Mutta kyllä rahaakin tehtiin. Onkohan verottajalle muistettu kertoa?
- Anonyymi
Tuhansia euroja kotiutettu, parhaat sai 5000 Tycoon sijoitukselle 1000-3000 koron. Nyt ootellaaan pääomapalautusta.
- Anonyymi
Wallu The Lerpattava Kotka viroksi pomppii kusetuksesta toiseen, mutta näyttävät hiipuvan toisensa jälkeen. Yritti sotkeutua maskihuijauksiin rehellisen tahon bulvaanina, mutta Sarmaste - Jylhä esimerkki säikäytti. Rahaa kun takavarikoitiin myös Baltiassa. Parru ja Libäck keittelee muovikasseista dieseliä. Hyötysuhde on kova: Kahdella litralla dieselöljyä saa yhden litran muovipussiöljyä. Rikastumista ei voi estää, mutta tarjous on voimassa vain eilen. Sebu ja Konsta on edelleen linnassa. Muut Sauna sepät ym on palanneet pikkukusetuksiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848