Jäin Keskisellä kiinni nallepehmolelun varastamisesta! Vesa päästi menemään, mutta olen nyt kuusi vuotta kirjoittanut tänne Keskistä haukkuen, valehdellen hänen asioitaan ja panetelleen. Olenko kova stada?
Jäin Keskisellä kiinni nallepehmolelun varastamisesta!
19
741
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään tiirata sametti verhon takaa miehiä 😙. Terveisin Tero
- Anonyymi
Minä taas olen kuusi vuotta provosoinut ihmisiä kirjoittamaan Keskisen tulevasta konkurssista käyttäen aasinsiltana muka varastettua lelua.
Tulisi nyt jo konkurssi, että saisi lopettaa kirjoittelun. - Anonyymi
Tarkennatko? Mitä asioita ja mistä joku on valehdellut ym. ? Olemme kiinnostuneita. Mikä tuo nallepehmolelu juttu on?
- Anonyymi
Keskinen on jo siinä iässä missä alkoholistit ovat yleensä jo kuolleet. https://www.seiska.fi/Uutiset/Huhhuh-Superkannissa-oleva-Vesa-Keskinen-raahataan-lavalta-ainutlaatuinen-video/1059581
- Anonyymi
Heh! Ei ihme että herran pumppu reistailee. Jonain päivänä se yskäisee viimeisen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Ei ihme että herran pumppu reistailee. Jonain päivänä se yskäisee viimeisen kerran.
Niin ku me kaikki yskästään. Meni sitten kuolemaan just viimesenä päivänään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sama odottaa meitä kaikkia, ole huoleti, se koskee myös sinua. Miteppä sitä!
- Anonyymi
No huh huh! 🥴
- Anonyymi
Minäpä olen kiinni jäämisestä saakka kirjoittanut Vesasta pas... tänne joka päivä!
- Anonyymi
Moon muuten vaan hullu,äkehiä ettin.
- Anonyymi
Keskisen Vesa ja Aulis ovat vapaata haukkuma- ja nimittelyriistaa täällä.
- Anonyymi
Pohjaton kateus sitä kirjottelua ruokkii!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Vesan ja Aulisen kannattaisi lyödä hynttyyt yhteen ja tehdä rahaa tällä Hilkkajutulla .Samalla vois kokoontua kyläkaupan käytävälle juttelemaan Alavuden asioista ja Kepun korruptiosta joka on levinnyt myös Ahterin zoohon ja kuntaankin.
Liitos Seinäjokeen voisi auttaa.
Kepu tippuu alle 10% kuntavaaleissa.
Kun Hilkkajuttu selviää niin Alavus nousee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mut kukaan ei jaksa sitä vesaaa!!!
- Anonyymi
Vesku on reiru mies muttei se viinaa anna, siitä son tarkka.
- Anonyymi
Sairasta haukkua ihmisiä ja ihan nimillä, oma nimi kirjoituksiin mukaan joka kestää?
- Anonyymi
Antakaa se olla , pitää kylää pystys.
- Anonyymi
On rakentanu koko kylän omin käsin
- Anonyymi
miten sää ny niin kiinni jäit? rupesitko heti vehtaamaan siinä käytävällä niiren kans?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995