nopeasti hoidettu

Anonyymi

Miten jotkut voi käyttää useita eri välineitä ja hirveen pitkiä aikoja masturboimiseen? Itsellä menee alle minuutti, usein alle 30 sekuntia niin orgasmi on huipussaan..
Lähes sama vaikka kyseessä olis mieheni sormet..ei siihen pitkään mene. Joskus olis kiva viettää itsensä kanssa pitkiäkin aikoja mutta.. toiseen peräkkäiseen orgasmiin menee vielä vähemmän aikaa ja palautuminen on aika pitkää..

13

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mut täällähän oli kiva keskustella.. en oo feikki, enkä tykkää purjosta perseessä, en myöskään löylykauhasta, tosin en oo kokeillu kun anaalihommat ei nii kiinnosta. Ilmeisesti kukaan muu ei tunnusta samanlaista "ongelmaa" :/

    • Itse myös onnistun hyvinkin nopeissa ajoissa laukeamaan. Joskus kun on oikein fiilis kohdillaan niin ei siihen varmasti kauempaa kuin 30 sek mene. Mutta jos haluaa nauttia pidemmän ajan esimerkiks juuri leluista, niin ottaa vaan hissukseen kaiken :) Rauhassa etenee ilman mitään "kriittistä" kontaktia esim klitan kanssa. En tiedä puhutko klitoris- vai g-pisteorgasmista, mutta voithan myös hankkia jotain sisälläpidettävää lelua, jota ei ole pakko liikutella edestakaisin, vaan antaa täyttää sinut. Ja sitten leikitellä ulkoisesti vaikka minkälaisilla leluilla :) Edgettely on myös kivaa, eli annat itsesi MELKEIN tulla, ja sitten lopetat. Ja jatkat hetken päästä.

      Kyllähän aina välillä tuollainen "rynnäkkörunkkaus" on just se oikee tapa siihen tiettyyn hetkeen, mutta itse pidän pidemmän kaavan hetkistä ;)

    • Anonyymi

      Helposti voin :) Nopeimmillaan menee muutama minuutti mutta vain pitkittämällä saan sen ihanan ison orgasmin jälkijäristyksineen, tai pari.

      Toimiva setti on wandi ja dildo, eli wandilla kiusoittelua kunnes tarve saada jotain sisään kasvaa sietämättömäksi, sitten vasta dildoa. Kiimassa on hyvä olla, niin hyvä että joskus se kannattaa jättää päälle vaikka seuraavaan päivään.

      Jos miehistä puhutaan niin mies joka nauttii siitä kun näkee naisen kiemurtelevan himoissaan eikä kiirehdi helpotuksen kanssa olisi yhdenlaista parhautta. Orgasmikontrollikin kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Orgasmin kontrollointi on hämmentävän kiihottavaa, harva nainen vain suostuu siihen. Yleensä tulee se fiiliksen latistava: runkkaan salassa sitten. Sun kanssa ois kiva leikkiä, nähdä ku kiemurtelet, valut kiimaa, ääntelet ja vaikeroit, anelet orgasmiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmin kontrollointi on hämmentävän kiihottavaa, harva nainen vain suostuu siihen. Yleensä tulee se fiiliksen latistava: runkkaan salassa sitten. Sun kanssa ois kiva leikkiä, nähdä ku kiemurtelet, valut kiimaa, ääntelet ja vaikeroit, anelet orgasmiasi.

        Hämmentävän kiihottavaa, mukavasti ilmaistu :)

        Mutta joo uskon kyllä ettei kaikkia naisia erityisemmin kiihota luovuttaa kontrollia orgasmeistaan miehelle, hyvä jos löytää miehen jonka kanssa saa... enpä itsekään sitä valtaa kenelle tahansa antaisi.

        Epäilemättä molempia kiihottaa eniten jos naisella on ihan aito halu luovuttaa orgasminsa, jopa ne salaisimmat tyydytyksen hetket toisen haltuun ja miehellä ottaa ne haltuunsa. Multa se vaatisi isompaakin omistumista miehelle ja sen valtaan, ja mieheltä taitoa ja kykyä lukea mua ja mun kehoa, tai näin ainakin sen leikin omassa mielessäni ja haaveissani näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentävän kiihottavaa, mukavasti ilmaistu :)

        Mutta joo uskon kyllä ettei kaikkia naisia erityisemmin kiihota luovuttaa kontrollia orgasmeistaan miehelle, hyvä jos löytää miehen jonka kanssa saa... enpä itsekään sitä valtaa kenelle tahansa antaisi.

        Epäilemättä molempia kiihottaa eniten jos naisella on ihan aito halu luovuttaa orgasminsa, jopa ne salaisimmat tyydytyksen hetket toisen haltuun ja miehellä ottaa ne haltuunsa. Multa se vaatisi isompaakin omistumista miehelle ja sen valtaan, ja mieheltä taitoa ja kykyä lukea mua ja mun kehoa, tai näin ainakin sen leikin omassa mielessäni ja haaveissani näen.

        Iltaa, juurikin näin. Valtaleikit on se ydin tässä, asetelma joka kiihottaa itseäni erityisen paljon. Nautinnnolisin hetki on se, kun alistuva luopuu omatoimisesti vallasta ja antautuu käytettäväksi. Sitä luottamuksen tunnetta, sidettä, ei normaalista seksistä (omasta mielestäni) saa. Tuon tilan kun saavuttaa, niin alkaakin ne kivat hetket. Vain taivas on rajana, yhdessä kokeillen ja minun ehdoillani edeten (toki kuunnellen ja lukien alistuvan osapuolen reaktioita). Kiihottavaa se alistuvan katse, eleet, kun hän on täysin vallassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa, juurikin näin. Valtaleikit on se ydin tässä, asetelma joka kiihottaa itseäni erityisen paljon. Nautinnnolisin hetki on se, kun alistuva luopuu omatoimisesti vallasta ja antautuu käytettäväksi. Sitä luottamuksen tunnetta, sidettä, ei normaalista seksistä (omasta mielestäni) saa. Tuon tilan kun saavuttaa, niin alkaakin ne kivat hetket. Vain taivas on rajana, yhdessä kokeillen ja minun ehdoillani edeten (toki kuunnellen ja lukien alistuvan osapuolen reaktioita). Kiihottavaa se alistuvan katse, eleet, kun hän on täysin vallassasi.

        Osuipa kiintoisa keskustelu, onkohan edelliset kirjoittajat enää aktiivisia täällä.
        Suuseksin antamista rakastavana miehenä minusta on suht helppo kontrolloida naisen orgasmin saantia. En tee sitä mitenkään valta-asetelman takia vaan pidentääkseni yhteistä nautintoa. Minulle antaminen on suuri nautinto ja kumppanini näyttää nauttivan kovasti saavana osapuolena. Kielellä on kätevä johdatella naista aivan orgasmin partaalle ja sitten kun näyttää siltä, että nyt lähtee tulemaan, niin keventää vähän otetta ja antaa orgasmin liukua kauemmas. Tätä leikkiä voi jatkaa aika monta kertaa, kunnes sitten antaa orgasmin räjähtää. Tarpeeksi monta kertaa kun on käynyt rajan tuntumassa, mutta ei kuitenkaan päästänyt yli, niin lopputulos on aivan huikea.


    • Miksi tehdä sitä niin nopeasti kun siitä voi nauttiakin? Ei mulla oo ainakaan tarve saada pikaorkkua, siksi mielummin ajan kanssa.

    • Anonyymi

      joskus kiva tehdä nopeasti kun kulta vieresssä joka kyllä orkut mulle antaisi mutta tämä on jostain syystä mun juttu

      • Anonyymi

        olen aina rakastanut lipsuttelua nuoresta teinistä siksi tiedän ettäorkut ja kaikki mitä ihmetellään miten ei saa ja näin ei muutakun kunnon rajut orkut itsetehtynä sattuu mahaan voi olla niin hyvät. aina ollut oma mies joka aina on minut huomioinut että san orgasmin. silti tämä minun juttu . ei ongelmia mistään tavaran kuivumisesta. en mikään nuori enään ole.


    • Anonyymi

      En tarvitse useita välineitä, yksi riittää. Totean sitä , että nuorempana tein sen itse myös nopeasti. Nyt olen enemmän kiinnostunut siitä , että aikaa sessiolle olisi riittävästi.
      Jokaisella on mielipiteen oikeus , mutta masturbointi on oltava fyysisesti nautittavaa ja myöskin hyvän mielialan lähde.
      Joskus on tyhmää lopettaa kun voin vieläkin nousta ja jatkaa ...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­tsumme sinu­­­t kä­­ym­­ään uude­­ss­­a cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­joona! 👉 https://seksi24.online/H/R9j7I9

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe