Elääkö leijona uros täydellistä miehen elämää

Anonyymi

Käy naistensa luona aina silloin tällöin ja naaraat yrittää vakuuttaa että lapset on sen eli voi kulkea omia polkujaan ja käydä aina joskus kyläilemässä ja minulle sopii leijona uroksen elämä

46

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu kyllä voi juosta kirmata yksin koko ikänsä.

• Anonyymi

Leijonauros joutuu aina odottamaan narttujen kiimaa. Meillä ihmisuroksilla on kivempaa, kun naisemme ovat aina kiimassa.

• Ihmisurokset ovat jatkuvassa kiimassa.

• Anonyymi

Se on kyllä totta mutta muuten leijona uroksilla täydellistä miehen elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä totta mutta muuten leijona uroksilla täydellistä miehen elämää

Ai nälän näkeminen on täydellistä miehen elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan naiset tuovat ruuan nenän eteen ja antavat vieläpä pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nähnyt ylipainoista leijonaurosta?

Ei nartut sellaista huolisi jos vaikka sellainen sattuisi löytymäänkin.

• Suurin osa uroksista joutuu elämään laumojen ulkopuolella raatoja syöden ja nälkää nähden. Laumassa olevat taas joutuvat sen lyhyen aikaa mitä siellä viettävät taistelemaan muiden uroksien kanssa. Urospennut häädetään laumasta kasvettuaan..

• Anonyymi

Joo, noin siinä käy, kun ruokahuolto on naarailla.

• Anonyymi

No kyllä se on juhla hetki naaraille kun uros saapuu kyläilemään niin naaraat saa sapuskaa ja kikkelii ja voi sitä leikkii lasten kanssa 2 minuuttia ja leikkiä isää 3 minuuttia ja kun naaraat tyydytetty niin lähtee toisen naaraslauman luo no varmasti saalistuksessa leijonakin haluaisi tehdä etä töitä eli ruoka tuodaan kotiin ja itse saa vaan matkustella tai kyläilemässä naaraiden luona tai muuten tinderimiehethän elää niin eli kumpi parempi leijonan elämä vai tinderimiehen elämä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, noin siinä käy, kun ruokahuolto on naarailla.

Se laumassa oleva uros kyllä saa ruokaa kun naiset sitä tuovat, mutta nää poikamiehet joutuu olemaan nälässä kun pitää itse hommata se sapuskat.

• Anonyymi

Leijona naaras ainakin elää täydellistä ja rohkeaa ihmisen elämää.

• Anonyymi

Kun leijonauros kohtaa naaraita, leijonauros ihan ensitöikseen hyökkää naaraiden sen hetkisen uroksen kimppuun ajaa sen matkoihinsa ja tappaa naaraiden jälkeläiset. Sitten urosleijona luo oman laumansa ja jälkeläiset. Kunnes jälleen tulee joku vahvempi uros paikalle.

• Anonyymi

Reviirijuttu tärkeä

• Anonyymi

Ajaa matkoihinsa, jos sattuu onnistumaan siinä. Voi hyvin käydä niinkin, että joutuu itse lompsimaan matkoihinsa.

• Anonyymi

Jos niin kateeksi käy, niin ei muuta kuin matkalippu lähimmälle savannille ja leijonanaaraita nylkyttämään.

Tuossa suunnitelmassa ei voi mikään mennä vikaan! Menehän jo! :D

• Pyrsk..

• Anonyymi

"Tuossa suunnitelmassa ei voi mikään mennä vikaan!"

😂😂😂

• Anonyymi

Elää

• Anonyymi

Leijonauroksella sitä kun onkin andreapirlo-hiukset ja naisia. Leijonaurokselta ei puutu mitään muuta kuin viina.

• Anonyymi

No horoskoopissa olen leijona, eikä mulle tarvitse enää vakuutella kuka muksu on mun. Tiedän ne.

Eikä mun tarvitse röyhistellä enää minnekkään päin. Kakarat tekee niin. 😁

• Anonyymi

Naisilla on helppoa kun tietää kuka on siittänyt "kakaran".

• Anonyymi

Kenenkähän se mun lapsi on, kun olen horoskoopiltani neitsyt? 😳 Noh ihan sama, mua pitää isänä.

>Simiti<

• Anonyymi

Horoskooppileijonat ovatkin aivan parhaita äitejä ja isiä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on helppoa kun tietää kuka on siittänyt "kakaran".

Niinhän sitä luulisi. Ei se vaan niin aina ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horoskooppileijonat ovatkin aivan parhaita äitejä ja isiä 🤣

Niin onkin! 😀👌

Just kävin toisenkin lapsen kotiin, toinen tulee itse kohta kotiin ja mä voin rauhassa ottaa oman leipäpuun katveessa (sohvalla) päikyt. Lauma kasassa ja kaikki hyvin. -murr- 🦁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkähän se mun lapsi on, kun olen horoskoopiltani neitsyt? 😳 Noh ihan sama, mua pitää isänä.

>Simiti<

Jos horoskooppimerkkinä on vaaka niin isi saattaapi olla joko naapurin Jaska tai sitten kiva tuttavuus Ibitzalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi. Ei se vaan niin aina ole.

Naisilla on vaikeata kun ei tiedä kuka kapakan viinamiehistä on lapsen isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapselle voi sitten joskus näyttää ilmakuvan kaupungista ja sanoa, että isäs on mitä suurimmalla todennäköisyydellä jossain tässä kuvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onkin! 😀👌

Just kävin toisenkin lapsen kotiin, toinen tulee itse kohta kotiin ja mä voin rauhassa ottaa oman leipäpuun katveessa (sohvalla) päikyt. Lauma kasassa ja kaikki hyvin. -murr- 🦁

Näin se on 🦁🦁👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi ei ainakaan mitään menetä, jos isä joku tuntematon viinamies. Paljon parempi se on kuin tunnettu viinamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on 🦁🦁👍

Tänään leijonaiskä tyhjenti lumet maalta. Koko päivän saikin riehua lajin parissa. Taisin pitää vain puolen tunnin kahvi/eväshetken? 🤔

Ja kohta saunaan. 😁👌

• Anonyymi

En haluaisi olla urosleijona. Tuskin Välis sinäkään luettuasi seuraavan:

"Leijonaurokset tappelevat harvoin samasta naaraasta. Ensimmäisenä naaraan tavoittanut uros saa paritella sen kanssa. Leijonien parittelu kestää alle puoli minuuttia, mutta se voi tapahtua 50 kertaa vuorokaudessa.

Leijonanaaras tulee sukukypsäksi noin 3–4 vuoden ikäisenä. Leijonan kantoaika on vain 100–119 vuorokautta. Naaras voi synnyttää kahdesta kuuteen pentua, mutta yleisimmin pentuja syntyy kolme tai neljä. Leijonilla on ympärivuotinen lisääntymiskausi."

Siis jokainen pano kestää alle 30 sekuntia.

• Anonyymi

Ei noi elukoiden yhtymiset koskaan kauaa kestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotkut jaksaa, mutta se voi vaatia veronsa:

Pussihiiri (5–14 tuntia)
        Pitkään kestävä parittelu käy koiraan voimille. Useita päiviä tai jopa viikon kestävän
        parittelukauden lopuksi pussihiirikoiraat kuolevat ylirasitukseen.

Heinäsirkka (12–18 tuntia)
        Heinäsirkkanaarailla on useita kumppaneita. Pitkittämällä parittelua mahdollisimman kauan koiras yrittää varmistaa, että juuri sen siittiöt hedelmöittävät munat.

Kalkkarokäärme (jopa 24 tuntia)
        Käärmenaarailla on paljon kosijoita. Se koiras, jota lykästää, jatkaa parittelua niin pitkään kuin mahdollista, jotta kilpakosijat kyllästyvät ja etsivät toisen naaraan.

Leijona (3–4 päivää)
        Vaikka leijonanaaras olisi halukas parittelemaan, munasolun hedelmöittyminen ei ole varmaa. Siksi leijonat parittelevat 30–50 kertaa 3–4 päivän kuluessa.

Antennikrotti (koko elinikä)
        Kun antennikrottikoiras kohtaa naaraan, se lyöttäytyy kiinni tämän kylkeen ja kasvaa osaksi tämän ruumista. Elämänsä loppuvuodet koiras viettää siittiöpussina, joka hedelmöittää naaraan munat.

https://tieku.fi/elaimet/top-5-mitka-elaimet-parittelevat-pisimpaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieselukat ei muuta mieti kuin panemista.

• Leijonauros pitää laumaa tiukasti silmällä tai muuten toinen uros vie sen aseman. Sen pitää myös puolustaa asemaansa taistelemalla toisia uroksia vastaan. Monesti alfat kuolevat raihnaisina laumasta syrjäytettyinä.

• Anonyymi

Ei leijonakollin tarvitse laumaa pitää silmällä sitä varten on naaraskissat jotka palvovat leijonakollia ajaen ätmileijonat pois lauman lähettyviltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei leijonakollin tarvitse laumaa pitää silmällä sitä varten on naaraskissat jotka palvovat leijonakollia ajaen ätmileijonat pois lauman lähettyviltä.

Näin ne tekevätkin. Mutta jos ytmikolli sattuu näköpiiriin, vanha alfa unohtuu sillä sekunnilla.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Näin ne tekevätkin. Mutta jos ytmikolli sattuu näköpiiriin, vanha alfa unohtuu sillä sekunnilla.

Ytmikolleilla on jo oma haareminsa vieläpä niin suuri että kollit loppuvat kesken ja sen takia narttukissat kiehnäävät tuuheahiuksisen kollinsa kyljessä ruokaa tuoden. Mitään ytmikolleja ei voi ilmaantua näköpiiriin sillä heitä on vähän ja ovat varattuja loisien savannilla puunvarjossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ytmikolleilla on jo oma haareminsa vieläpä niin suuri että kollit loppuvat kesken ja sen takia narttukissat kiehnäävät tuuheahiuksisen kollinsa kyljessä ruokaa tuoden. Mitään ytmikolleja ei voi ilmaantua näköpiiriin sillä heitä on vähän ja ovat varattuja loisien savannilla puunvarjossa.

Suosittelen katsomaan luonto-ohjelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ytmikolleja kasvaa koko ajan lisää.
        Ei niistä kaikista laumasta karkotetuista pelkkiä ätmejä kehity.

Kun leijonauros on teininä karkoitettu laumasta, se kiertelee jonkun aikaa itsekseen, kasvaa kokoa ja karaisee luonnettaan. Sitten, kun sillä on tarpeeksi kokoa, itsevarmuutta, rohkeutta ja voimaa, se on melkoinen uhka leijonalauman vanhalle alfalle.

• Anonyymi

Samassa laumassa se uros niiden naaraidensa kanssa elää. Yksinään vaeltavat leijonaurokset ovat niitä, jotka eivät ole onnistuneet itselleen haaremia hankkimaan.

• Anonyymi

Eli suurin osa niitä yksin vaeltavia miesleijonia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli suurin osa niitä yksin vaeltavia miesleijonia.

Juu, ja niitä tuo välis ihailee, kun harhakäsityksineen kuvittelee, että ne mukamas pääsevät parittelemaan kaikkien leijonalaumojen naaraiden kanssa. Totuus on kuitenkin se, että ne urokset jotka vaeltavat, joutuvat elämään nälässä ja selibaatissa. Vain ne saavat sekä ruokaa että seksiä, jotka nyhjäävät kotona.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja niitä tuo välis ihailee, kun harhakäsityksineen kuvittelee, että ne mukamas pääsevät parittelemaan kaikkien leijonalaumojen naaraiden kanssa. Totuus on kuitenkin se, että ne urokset jotka vaeltavat, joutuvat elämään nälässä ja selibaatissa. Vain ne saavat sekä ruokaa että seksiä, jotka nyhjäävät kotona.

Toki nämä poikamiesleijonatkin metsästävät, etenkin jos kokoavat oman ätmilaumansa, mutta he joutuvat metsästämään itse. Heille ei nartut tuo sapuskaa eteen.
        Tai sitten saavat tyytyä raatoihin jos sellasen sattuvat löytämään.

Aikalailla enemmän nää poikamiehet kyllä joutuvat näkemään nälkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      216
      6638
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2184
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1490
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      85
      1482
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1376
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1325
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1271
    Aihe