58v vaimo ja 18v poika

Anonyymi

Keskustelupalstojen kautta sattui todellinen löytö ihan vahingossa. Oikein oppikirjamainen strömsö elokuva tyylin tapahtuma. Tiedän että on vaikea uskoa todeksi muuta näin siinä kävi kuitenkin. Se selittelystä. Kuten arvata saattaa ei olla vaimon kanssa mitään atk asiantuntijoita ja koneemme alkoi oikutella. Muutaman vuoden ikäinen kelpo kone ei halpis. Etsiskelin padilla palstoilta vinkkejä ja yksi ”nörtti” vastaili asiallisesti ja pulma ei ratkennut kun en osaa tarpeeksi. Sattumoisin tämä nörtti asusti vain muutaman km päässä,kyllä maailma on pieni. No kutsuin nörtin käväsemään ja katsomaan konetta ja lupasin hieman euroja ettei ilmaiseksi tartte vaivoitella. Poika kurvasi pihaan ja hoikka poika asteli sisälle ujohkotyylinen mukavan oloinen poika. Lämmin syksyinen iltapäivä ja vaimon asustus sanoisinko hiukan kevyt kun pitää naisellisista vaatteista kotonakin ja taipuvainen hienoiseen rohkeaan tyyliin,onneksi. En pidä tuulitakki pieruverkkari naisista ikinä yhtään. Poika huomasi selvästi vaimon tyylin ja vilkuili ujosti. Poika istui tietokone tuolille ja alkoi näpytellä konetta tovin ja puhui jotain atk sanastoa joka meni yli hilseen. On ne nokkelia nuo nuoret noissa koneissa. Jotain päivitystä piti tehdä ja puhdistusta mutta kone alkoi toimia hyvin ja aikaa meni tovi. Siinä juteltiin samalla ja pyysin avaamaan yhden kansion ja poika avasi ja siinä oli siistin rohkeita kuvia vaimosta eri asennoissa. Poika punehtui kun huomasi että samainen rouva on häärimässä ympärillä. Katsoi kuitenkin kuvia kiinnostuneena diashowna. Vaimo kävi katsomassa mitä katsottiin ja laittoi käden pojan olalle kehuen poikaa. Kyseli että onko tyttöystävää ja oli kuulemma yksi ollut ja loppunut kesällä se romanssi. Vaimo surkutteli ja sanoi että uuden etsintää vaan. Samalla kuvissa alkoi olla enemmän näkyvillä vaimon suloja välillä ihan kaikki näkyvissä ja poika tuijotti ruutua tiiviisti. Itse kysyin pojalta kun oli jo lämmennyt ja vapautunut tilanne että nytkö sitä paineet kasvaa kun ei ole tytöystävää? Ihmeen avoimesti tuli vastaus että joo. Vaimo vilkuili minua kysyvänä ilme kiimaisena ja nyökyttelin salaa ja huulilla juu juu yllytin lisää. Välillä kuvissa on uimarantakuvia ja joka kuva on rohkea välillä bikinit vedetty sivuun posliinin ollessa esillä jne. Kysyin suraan pojalta että haluaisiko vähän helpotusta paineisiin ja puna poskilla kertoi että se olisi mukavaa. Ja samalla vaimo jo hyväili olkapäältä alemmas ja pojan shortsit olikin jo koholla oho. Vaimo kosketteli pojan etumusta ja nyt kuuluikin vaimolta oho hoh sanoen että ompas täällä kova ja iso kalu. Poika hätkähti aikuisen naisen hoikkia sormia ja sanoi että ex tyttöystävä ei pitänyt seksistä kun sattui. Vaimo vain lempeästi että tämähän on oikein hyvä koko ja tytöt on vain niin kokemattomia vielä. Itse innostuin kympillä tuumien että nyt on lottovoitto! Vaimo vilkuili minua ja yllytin katseella etenemään. Kuvat kiinnosti poikaa edelleen ja kysyin että voiko vaimo lisää hyväillä vaikka vaimo kokoajan puristeli kalua kehuen miten kova on. Poika vain joo kähisi. Itse vedin vaimolta takaa olohousut ja pikkuhousut alas lattilalle vaimon nostellessa jaloillaan housut pois ja ylle jäi vain hiukan läpikuultavakin paita. Poika katsoi kumartunutta vaimoa himokkaan näköisenä ja pyysin poikaa koskemaan vaimon rintoihin mitkä riippui paidan alla vapaana. Poika kääntyi lisää ja puristeli rintoja ja itse sormeilin vaimon pimpsaa joka oli muuten litimärkä. Hetki meni vaimon tuodessa rinnat pojan kasvoihin. Nyt oli jo aika pojan nousta pelituolilta ja niin vaimo laski pojan housut alas ja esiin ponnahti 19-20cm paksu kalu. Hämmästyin kokoa ja niin hämmästyi vaimokin ja samalla sekunnilla vaimo tarttui kaluun ja imaisi terskan suuhun ja arvaten kieli työskenteli vimmatusti. Olipa kiihottavaa nähdä. Poika oli autuaan näköinen ja itse lipsuttelin rouvan pyllistävää pyllyä minkä ehdin sormilla. Ujosta pojasta ei ollut tietoakaan enää vaan nautiskeleva nuorukainen nytki himoissaan. Oma kalu oli kovettunut ja niin panin rouvaani hitaasti samalla. Pojan sietokyvyn arvanneena sanoin vaimolle että joko pika saa pillua nyt ja samalla vaimo jo nousi ja kääntyi sekunnissa toisinpäin tarjoten pojalle pyllyään johon poika katseli kiimoissaan ja ohjasi kalunsa pilluun. Myöhemmin vaimo kertoi odottaneensa kovasti että saisi sisäänsä elämänsä suurinta kalua ja sanoi myös että tuntui tosi hyvältä joka suuntaan suurempi kalu. Niin poika työntyi märkään liukkaaseen rouvaani ja nyt ei ollutkaan mitään varomista vaan sai panna täysin esteettä koko mitallaan vaimon vain vinkuessa ja voihkiessa. Poika on ollut hyvin tyytväinen kun saa nuoruuden innolla panna usein vaimoa ihan paljaalla eri asennoissa. Nyt poika laukesi näin eka kerralla nopeaa ja vähän pani vielä pillua ja itse käänsin vaimon omalle kalulle ja panin myös mällit sekaan. Poika katseli meitä ja kone showta vielä hetken ja pyysin että josko vielä hetken vaimoa panisi ja poika tarttui tarjoukseen. Pillu litisi ja läiskähteli kun poika innostui

5

4105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oho loppui kirjoitus merkit no loppu onkin jo lähellä. Poika toipui nopeaan laukeamisestaan ja pani nyt nopeaa pussien hakatessa vaimon vatsaa ja näin miten vaimo nautti. Vaimo kertoi myöhemmin että pikku orgasmeja tuli paljon. Poika rynkytti ja niin siinä kävi että toinen mälli irtosi ja nyt rauhoittuneena hitaasti pannen viimein veti kalunsa vaimosta ja turvonnut kalu alkoi laskea. Vaimo oli nusditun näköinen pitkästä aikaa hymy huulilla. Pikaiset pesut viereisessä wcssä ja poika veti housut jalkaansa ja pikkuhousut ei oloasunsa housuja pikkuhousun suojan ollessa läpimärkä kolmista mälleistä. Palattiin koneeseen pikkuhiljaa ja todettiin sen toimivan kuvasarjojen pyöriessä edelleen. Annoin 20€ ja poika ei olisi ottanut millään mutta sanoin että vähänhän se on kun kotiin tullaan korjaamaan konetta. Vaimo nyökytteli ja sanoi että tule toistekkin korjaamaan johon poika virnistellen vain sanoi että sopiihan se mutta takuu korjauksista ei veloiteta sitten enää. Poika läksi ja on käynyt silloin tällöin takuukorjaamassa konetta ja yksikin lauantai ilta saunottiin hieman kolmistaan ja rouva otti anukseen ja minä pillussa yhtä aikaisen kokemuksen ja piti kyllä siitäkin ja ihmeesti anaalikin antoi myöden hitaasti. Ihmeen virkistävää on katsoa kun rouva verkkokoko asussaan on selin jalat avoinna ja näkee kun iso vieras kalu nussii koko matkaltaan minuutteja rouvaa joka voihkii avoimena levällään tärähdellen ja läiske kuuluen. Joskus kaikki käy kuin strömsössä.

• Anonyymi

Ja näin sitä taas herättiin äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

• Anonyymi

Upeeta...Tollanen "poika" vois meillekkin tulla rouvan iloksi....

T. Pari N60 ja M56 Tku Ymp….

• Anonyymi

Mistä päin olette?

• Anonyymi

Tämä naapurin poika on ollut mahtava piriste vanhemmalle avioparille. Poika ei ole edes vakio tyttöystävää vielä löytänyt ja ai sitä nuoruuden intoa miten rouva saa kovaa lätkettä ja on muuten rouva kehunut miten iso tuntuu hyvältä. Vuosi on tässä mennyt kuin parempaa elämää viettäen. Ennätys pojan laukemisia on ollut 3 kertaa "tietokoneen korjauksen" aikana en millään pystyisi siihen enää itse. Pojalla on pienemmät kädet kuin minulla ja melkoinen pommi oli kun pyysin poikaa ekaa kertaa kokeilemaan pyllistävää vaimoa laittelemaan sormia pilluun ja sanoin että koetappa kaikkia sormia ja koeta tunnustella miten aukeaa lisää puristus pikkuhiljaa sormien ympärillä ja kielin pyörittelemästä yhtään vaan pitämään pikku painetta ja kun tuntuu aikeavan niin hitaasti vain liikuttelet millejä edes takaisin ja poika ihan säikähti kun peukalo yhtäkkiä lupsahtikin pillun kiristyksen toislele puolelle ja vaimo huudahti huokaisten kiimasta. Poika jämettyi sekunneiksi johon rauhoittelin vain ja sanoin että taas opit lisää naisita muta älä kokeile nuriin naisiin heti alussa. Poikahan rauhoittui ja pyytelin liikutteleman edes takaisn mutt aälä ota kättä pois vielä. Poika rauhallisesti liikutteli ihmeenkin syvälle ja vaimo ei mitään virkkonut että liikaa. No pojalla onkin pienmmät lyhemmät kädet joten näytti hienommalta kun ei paljon kyynärpäästä jäänyt vajaaksi !! Sanoin että laita käsi nyrkkiin ja vetele edestaksin hetken aikaa ja poikahan teki työtä käskettyä ja itse samalla hieroin vaimon klitorista. vaimo voihki ja huokaili kuin laukaeamaisillaan ja samalla alkoikin lanne kohoilla ja vaimon kova ääninen orgasmi nyki lantion pyöriessä ja lypsäessä kättä. Poika kertoi hetken kuluttua miten tuntui pillun supistukset kädessä hyvin. Hyvä havinto ja rouvan maatessa lepäillen selällään tyhjennettiin kumpikin mällimme pilluun joka oli turvonnut mehukkaan suureksi pojan ekan käsi työn aikana. Kyllä atk voikin olla mukavaa!

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe