Kenneth Hagin-Luciferin oikea käsi

ReaStr

Kenneth Hagin(edesmennyt) oli yksi aikamme röyhkeimpiä eksyttäjiä, jonka oppeja ovat lähteneet seuraamaan lähes kaikki , jotka tänä päivänä esiintyvät “ihmeparantajina” suosittu sanamuoto -“voideltuina” ;Jeesuksen nimeä manipuloiden ja hyväksikäyttäen.

1) JDS-oppi (Jesus Died Spiritually) eli Jeesus kuoli hengellisesti.
Tämä on hirvittävä harhaoppi.
Jos väitettään että Jeesus kuoli
hengellisesti se on
sama kuin:

Jeesus olikin vain pelkkä ihminen kuten me.

2) Uudestisyntynyt ihminen on jumala
- uudestisyntymisessä ihmisestä tulee jumala, "jumalallisesta luonnosta osallinen" (2.Piet.1:4). Kenneth Hagin:n opetus. Hän vertaa, että niin kuin vanhemmat "siirtävät" ihmisluonnon syntyvään lapseensa, samalla tavoin Jumalakin siirtää jumaluuden uudestisyntyvään lapseensa. "Tuo lapsi ei syntynyt valaaksi. Se syntyi ihmiseksi. Niinpä sinulla ei ole ihmistä sisälläsi, eihän? Ei, sinä olet ihminen. Sinulla ei ole Jumalaa sisälläsi? Ei, sinä olet Jumala".

19

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenneth E. Hagin oli Apostolonen opettaja. Ajateleppa sitä, etä sinä myöhemmin saat Jumalan kutsin ja sinua vastaan käytetään nykyisiä Suomi24 kirjoituksiasi! Kenneth E. Haginille on annettava anteeksi jokin JDS oppi.

      Kennteh oli merkittävä Sanan julistaja, joka ei koskaan ollut sairas. 16 vuotiaana hän oli kuolinvuoteellaan, ettei itse pystynyt raamatun lehteä kääntämään. Toiset käänsivätlehtiä hänelle. Hänen seurakunnassaan ei uskottu että Jumala parantaa sairaita. Mutta Kenneth vastaanotti nämä sanat Jeesuksen huulilta.

      23.Totisesti minä sanon teille: Jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Nouse ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen toteutuvan, minkä hän sanoo, niin se tapahtuisi hänelle.

      [Jumalan Kansan Raamattu: Mark. 11:23]

      Hän sanoi nämä sanat sängyssään, hänellä siis oli parantunaton veritauti eivätkä lääkärit uskoneet ehhä hän eläisi enää vuottakaan. Mutta hän sanoi.

      "Sinä parantumaton veritauti nouse ja heittäydy mereen, en epäile sydämessäni, vaan uskon sen toteutuvan, niin se tapahuu minulle". Eli siis hän käytti tätä raamatun paikaa ja hän USKOI. Usko tuli siitä, että hän luki raamattua.

      Muutaman tunnin kulutta hän nousi terveenä sängystä! Sen jälkeen Jumala antoi hänelle ohjeen, opeta kanssalleni uskoa. Jumala teki kenneth. E. Haginista apostolisen opettajan. Paljon sairaita parantui.

      Kenneth oli niitä miehiä, jotka eivät vastustaneet Jumalan sanaa, Jumalaa. Hän heti alkoi todistaa koulukavereilleen "minä olen uusi luomus herrassa, en enää voi tulla teidän kanssanne kioskien murtokeikoille". Hän siis alkoi toteuttaa Jumalan Sanaa elämässään.

      Koska Jumala paljon toimi Kennethin kauta, ei ole ihme että hänä niin paljon on vastustettu ja näköjään ymmärtämättömät ihmiset vastustavat vieläkin.

      Varsinkin ne vastustavat, joiden kautta ei tapahdu mitään Jumalan ihmeitä. Jotka vain käyvät viikosta ja vuosikymmenestä toiseen istumassa siellä samalla penkillä.

      Ne taas ymmärtävät, kuten minä jotka ovat saaneet sanan julistajan viran, ja minunkin kauttani Jumala on parantanut kaksi sairasta ja 69 on tullut uskoon 11 kuukauden aikana. Tässä on kyse myöskin Jumalan voimasta. En tuputa enkä pakota ketään, vaan Pyhä Henki toimii.

      Yleensäkin uskovien toiminnassap pitäisi olla havaittavissa samoja tekoja kuin Jeesuksella oli. Että sairaat paranevat, riivaajat ajetaan ulos, rammat paranevat, ihmiset saavat syntinsä anteeksi ja tulevat uskoon.

      Kennet oli sellainen. Miksi siis pilkaatte häntä. Vika on silloin niissä ihmisissä, jotka vastustavat ylistystä, jumalan ihmeiden ja merkkien toimintaa. Jumala ei kosaan lähetä sairauksia pitääkseen ihmisiä nöyränä, ei toki. Jumala ei ole kaksimielinen vaan hän on parantaja.


      17.Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

      18.nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei heitä vahingoita. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi."

      [Jumalan Kansan Raamattu: Mark. 16:17-18]

      http:/www.tulenkantaja.net

      Tällä sivullani on armolajoista, eli PYhän Hengen lahjoista. Kenneth oli niitä miehiä, jotka antoivat Pyhän Hengen toimia, eivätkä kritisoineet Pyhää Henkeä. Ei siis kannata pilkata sitä että Jumala toimii. Jos sinä pilkaat Jumalaa siitä että hän parantaa, ehkä silloin itse jäät tämän ulkopuolelle, kunnes teet parannuksen tai saat jonkin ihmeellisen Jumalan armon.

      Kennet E. Hagin ei ollut luciferin oikea käsi, kuten kirjoittaja täällä väitti. Jumalan voima toimi hänen kauttaan ja hän vastusti perkelttä ja oli alamainen Jumalalle ja ajoi ulos riivaajia, ajoi ulos lucifereita. Ei kukaan voi palvella kaht a Herraa! Kenneth oli Jumalan palvelija.

      • ReaStr

        Haginin oppi menee perille, huomaan jälleen!
        Mutta vain Jumalan sanan kokonaisvaltaisen tuntemuksen kautta voimme eroittaa väärän oikeasta.
        Tässä vielä kirjoitus, josta saa selsyyttä tähän hirvittävään Jeesuksen sovitustyön pilkkaajan oppiin, lue ja hämmästy:

        http://www.heinola.org/~cuttingedge/cef-siirto-kesken/cef1823.html


      • Zierra Ziion

        Arvoisa Jumalan tulenkantaja; sittenhän Jumala varmaan antaa anteeksi Hitlerillekin kaikki murhat? Ja Stalinille ja Sadam Husseinille ja Osama Bin Ladenille ja Egyptin noidille! Mitä Paavalikin turhaan nimesi kaikkia harhaopettajia kirjeissään; varotellen vääristä opeista? Kun vaan kaikki saa anteeksi? Jumala ei katso sormien välistä kun Hänen sanaansa väännellään ja vääristellään, lisätään ja otetaan pois, unohtuiko se, kenties? Tehkäämme siitä parannusta ja palatkaamme Jumalan vääristelemättömän sanan pohjalle; me kaikki; Hänen tulensa kantajat! Eihän meillä sentään ole se oma salainen raamattumme sisimmässämme, vaikka Jumalan Kuolematonta ikuista Sanaa luemmekin? Sitä Jumalan Sanaa, mistä ei piirtokaan katoa, eikä saa kadota?


    • king-david

      ...sen myös niität. Tulet Rea niittämään jokaisen pilkan ja ivan ja solvauksen mitä toisia ihmisiä kohtaan jatkuvasti julkisesti teet. Sinä Rea vstaat kerran kaikkivaltiaan Jumalan kasvojen edessä näistä ja lukuisista muista sanoistasi mitä tännekin palstalle olet viljellyt.
      Olkoon Herra sielullesi armollinen.

      • Eräs=(

        Olen täysin epäonnistunut hengellisessä elämässä kuten kaikessa muussakin. En tiedä mikä on minussa vikana kun ei mikään onnistu mitä yritän. osani on iankaikkinen tuska.=( rukoilkaa hyvät ihmiset että minä voisin tulla uskoon..en vaan tule vaikka kuinka rukoilen uskonrukousta..mä oon aivan itsemurhan partaalla täällä..


      • king-david
        Eräs=( kirjoitti:

        Olen täysin epäonnistunut hengellisessä elämässä kuten kaikessa muussakin. En tiedä mikä on minussa vikana kun ei mikään onnistu mitä yritän. osani on iankaikkinen tuska.=( rukoilkaa hyvät ihmiset että minä voisin tulla uskoon..en vaan tule vaikka kuinka rukoilen uskonrukousta..mä oon aivan itsemurhan partaalla täällä..

        Herra lohduta tätä kanssamatkaajaa ja avaa hänen silmänsä näkemään sinun ylitsevuotava hyvyytesi. Kiitos Jeesus, että juuri tänään vastaat tälle henkilölle hänen rukouksiinsa ja annat uuden toivon. Aamen.


      • uskovainen,

        sitä vaihtoehtoa, että rea onkin oikeassa ja sinä lahkokuntinesi oletkin väärässä ja kannat sisälläsi valheen henkeä?

        Jeesus varoittaa eksytyksistä, on suurta eksytystä, joska pitää varoittaa, antikristus esiintyy henkineen juuri valkeuden enkelinä, eli se matkii Pyhän Hengen toimintaa.


    • upotettu.

      Tiedätkö mitä tarkoittaa evankeliumi!?

      Ehkä tiesit sen noin ulkoisesti!?

      Entä sisäisesti?

      Palstalla liikkuu paljon sellaisia ihmisiä jotka etsivät vastauksia Jumalan kutsuun!
      Eli vastauksia sielunsa tyhjyyteen saada Jumalallinen vastaus elämäänsä Jumalan evankeliumin sanoman kautta!

      Jos täällä räpellämme kaikenmaailman noitajuttuja sekä helvetillisiä sananjulistajia olevan siellä ja täällä ja tuolla, niin mitä luulet näiden etsivien sielujen ajatusmaailmassa tapahtuvan? Hehän kääntyvät pois ja etsivät sieluunsa jotain muuta vastausta kun eivät uskalla ottaa "Jeesuksessa riskiä", peläten saavansa itseensä juuri nuo samat kauheudet joita olet täällä vähän yhdestä sun toisesta julistajasta julistanut!

      Etkö todellakaan ymmärrä, että muutkin ihmiset osaavat ajatella noista kirjoittamistasi asioista jopa selkeämminkin kuin sinä!? Mutta eivät tuo niitä täällä esiin koska ymmärtävät juuri tuon josta kerroin!

      Sinä tuot palstalle vain "kaaosta", joka hämmentää ja vie poispäin Jumalasta, vaikka sinun tehtäväsi olisi uskovana tuoda esiin Jeesusta vapahtajaa, joka pelastaa synnin orjuudesta Jumalan lasten valtakuntaan!

      Julista vapahtajaa Jeesusta Kristusta, eikä noita kaikenmaailman perkeleitä! Saat silloin itsekin sanasta taivaallista ravintoa ja Kristuksen henkeä, ja mikä parasta, Jeesusta etsivät lukijat saavat myös! Näin olisit siunaukseksi ja rakennukseksi hajoittamisen sijaan!

      Terv, Jeesukseen "upotettu"!

      • huom.

        helluntailaisten kasteessa ei ole Kristusta läsnä, sillä heidän kasteensa on vain ihmisen kuuliaisuuden teko, oman vanhurskauden teko, mutta siinä on mahdollisesti läsnä joukko demoneita ja antikristuksen henki, sanovat ne, joilla on henkien erottamisen armolahja.

        Lut.kasteessa sen sijaan on läsnä sekä Isä, Poika ja Pyhä Henki, jonka lahjan kastettava lapsi saa.


      • myös
        huom. kirjoitti:

        helluntailaisten kasteessa ei ole Kristusta läsnä, sillä heidän kasteensa on vain ihmisen kuuliaisuuden teko, oman vanhurskauden teko, mutta siinä on mahdollisesti läsnä joukko demoneita ja antikristuksen henki, sanovat ne, joilla on henkien erottamisen armolahja.

        Lut.kasteessa sen sijaan on läsnä sekä Isä, Poika ja Pyhä Henki, jonka lahjan kastettava lapsi saa.

        että luterilasilla kasteessa on myös verovirasto mukana huolehtimassa leipäpappien tuloista.
        Henkeä teillä ei tarvita,kun ei ole oviaellaiseen avattu koskaan.
        Valtion kirkossa ei jumalaa ole tarvittu kait koskaan.
        Raha ja hengellisyys kun ei useinkaan sovi yhteen.


      • Anonyymi
        huom. kirjoitti:

        helluntailaisten kasteessa ei ole Kristusta läsnä, sillä heidän kasteensa on vain ihmisen kuuliaisuuden teko, oman vanhurskauden teko, mutta siinä on mahdollisesti läsnä joukko demoneita ja antikristuksen henki, sanovat ne, joilla on henkien erottamisen armolahja.

        Lut.kasteessa sen sijaan on läsnä sekä Isä, Poika ja Pyhä Henki, jonka lahjan kastettava lapsi saa.

        Jeesus kehotti aikuisia päästämään lapsia hänen luokseen, jotta hän saisi siunata lapsia, mutta ei hän näitä lapsia kastanut, eikä käskenyt opetuslasten kastaa lapsia. Siunaaminen ja uudestisyntyminen ovat eri asia.


      • Anonyymi
        huom. kirjoitti:

        helluntailaisten kasteessa ei ole Kristusta läsnä, sillä heidän kasteensa on vain ihmisen kuuliaisuuden teko, oman vanhurskauden teko, mutta siinä on mahdollisesti läsnä joukko demoneita ja antikristuksen henki, sanovat ne, joilla on henkien erottamisen armolahja.

        Lut.kasteessa sen sijaan on läsnä sekä Isä, Poika ja Pyhä Henki, jonka lahjan kastettava lapsi saa.

        Uskovien kaste löytyy Raamatusta, mutta lapsikastetta en ole löytänyt.


    • abc...

      Rea hyvä,ehdotan että pitäisit 1.vuoden sapatti-
      vapaan.Sinä aikana olisi hyvä levätä antaa itsel-
      le aikaa rauhoittua.

      Bless!

    • Anonyymi

      Järkyttävä hengellinen pelle, riivaajien tyyssija

      • Anonyymi

        Jaa sinä vai?


    • Anonyymi

      Röyhkeimpiä eksyttäjiä? Itse uskon, että hän oli vain röyhkeän sielunvihollisen pahasti sumuttama.

      • Anonyymi

        jossain niitä harhaoppeja ainakin on, kaikki vaan OMASTA MIELESTÄÄN, ovat ehdottoman oikeassa, kukaan ei epäile mitään ?
        itse epäilen lähes kaikkea, mikä mihinkään vapaisiin suuntiin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jossain niitä harhaoppeja ainakin on, kaikki vaan OMASTA MIELESTÄÄN, ovat ehdottoman oikeassa, kukaan ei epäile mitään ?
        itse epäilen lähes kaikkea, mikä mihinkään vapaisiin suuntiin liittyy.

        Kaikki muu tässä maailmassa onkin sitten äärimmäisen läpinäkyvää ja rehellistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe