Heipähei! Olen parikymppinen tyttönen täältä pohjoisesta ja minulla olisi tarjolla myyntiin lapintaikaa. Myyn käytettyjä alushousuja ja rintaliivejä. 100% luottamus myyjän ja ostajan välillä. Myyjä 100% terve alakerrasta. Laita rohkeasti sähköpostia minulle niin katsotaan yhdessä mikä olisi juuri sinulle maistuvaa! Postitan aina tuotteen minigrip pussissa kirjekuorella. Ostaja saa aina henkilökohtaisen extra tervehdyksen minulta. Sekä haluttaessa sähköpostiin kuvan kyseinen vaatekappale päällä😉
[email protected]
Jutellaan lisää...
Lapinlikan käytetyt stringit
Anonyymi
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Paree ku nakkaat radioaktiiviset sloggis vaan roskikseen. Romanian kerjäläisämmätkään halua niitä.
- Anonyymi
Täällä ei ketään kiinnosta jonkun Eskimon pieruset alushousut
- Anonyymi
Heipva! Mie myyn ruskeilla jarruraidoilla varustettuja kalsareita halavalla!
Soita eMmIlle eli miulle 0401292199
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823