Nyt oli sitten nybergin vuoro jättää uppoava laiva. Onkohan siellä kaupungintalolla enään ketään työntekijöitä? Hyvähän se sinänsä olisikin, ei olisi palkkakuluja ja nuo nykypäätökset onnistuu tehdä vaikka lintsin parlamentissakin. Jaa niin mutta kun ei oo lintsiäkään..
Jokohan nyt on mänttä-vilppulan loppuliukua?
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä estää että kaupungintalolla väen vähetessä lopulta koko kaupungintalo voidaan siirtää lintsille. Ja kaupungintalo voidaan laittaa tyhjäksi ja jättää rapistuu. Ehkä se lopulta myös uppoaa, koska käsittääkseni se on rakennettu jonkin asteen suolammen päälle.
- Anonyymi
Suoaluetta on kaupungintalon ja Sarapihan välinen alue kokonaan kerros-ja rivitaloineen.No kohta saadaan Väinämöinen kaupunginjohtajaksi niin se laulaa meidät suohon.The End.
- Anonyymi
Se on hyvä vaan,että lähtevät kaikki vanhat pois enään asioita pilaamasta...nyt jos ei täysjärkisiä ja yhteistä hyvää ajavia uusia miehistön jäseniä kippareineen löydy niin pohjassa ollaan lopullisesti.Toivottavasti vaan se Sassin keissi saadaan koronan siivellä kuopattua lopullisesti.Venäläisillä on kyllä malttia oottaa rahoineen valloitustaan.Jos vaan Osanna pysyy hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832