Nyt oli sitten nybergin vuoro jättää uppoava laiva. Onkohan siellä kaupungintalolla enään ketään työntekijöitä? Hyvähän se sinänsä olisikin, ei olisi palkkakuluja ja nuo nykypäätökset onnistuu tehdä vaikka lintsin parlamentissakin. Jaa niin mutta kun ei oo lintsiäkään..
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mikä estää että kaupungintalolla väen vähetessä lopulta koko kaupungintalo voidaan siirtää lintsille. Ja kaupungintalo voidaan laittaa tyhjäksi ja jättää rapistuu. Ehkä se lopulta myös uppoaa, koska käsittääkseni se on rakennettu jonkin asteen suolammen päälle.
- Anonyymi
Suoaluetta on kaupungintalon ja Sarapihan välinen alue kokonaan kerros-ja rivitaloineen.No kohta saadaan Väinämöinen kaupunginjohtajaksi niin se laulaa meidät suohon.The End.
- Anonyymi
Se on hyvä vaan,että lähtevät kaikki vanhat pois enään asioita pilaamasta...nyt jos ei täysjärkisiä ja yhteistä hyvää ajavia uusia miehistön jäseniä kippareineen löydy niin pohjassa ollaan lopullisesti.Toivottavasti vaan se Sassin keissi saadaan koronan siivellä kuopattua lopullisesti.Venäläisillä on kyllä malttia oottaa rahoineen valloitustaan.Jos vaan Osanna pysyy hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta129523