Jokohan nyt on mänttä-vilppulan loppuliukua?

Anonyymi

Nyt oli sitten nybergin vuoro jättää uppoava laiva. Onkohan siellä kaupungintalolla enään ketään työntekijöitä? Hyvähän se sinänsä olisikin, ei olisi palkkakuluja ja nuo nykypäätökset onnistuu tehdä vaikka lintsin parlamentissakin. Jaa niin mutta kun ei oo lintsiäkään..

3

148

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä estää että kaupungintalolla väen vähetessä lopulta koko kaupungintalo voidaan siirtää lintsille. Ja kaupungintalo voidaan laittaa tyhjäksi ja jättää rapistuu. Ehkä se lopulta myös uppoaa, koska käsittääkseni se on rakennettu jonkin asteen suolammen päälle.

• Anonyymi

Suoaluetta on kaupungintalon ja Sarapihan välinen alue kokonaan kerros-ja rivitaloineen.No kohta saadaan Väinämöinen kaupunginjohtajaksi niin se laulaa meidät suohon.The End.

• Anonyymi

Se on hyvä vaan,että lähtevät kaikki vanhat pois enään asioita pilaamasta...nyt jos ei täysjärkisiä ja yhteistä hyvää ajavia uusia miehistön jäseniä kippareineen löydy niin pohjassa ollaan lopullisesti.Toivottavasti vaan se Sassin keissi saadaan koronan siivellä kuopattua lopullisesti.Venäläisillä on kyllä malttia oottaa rahoineen valloitustaan.Jos vaan Osanna pysyy hengissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      871
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      176
      864
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      576
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      531
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      129
      523
    Aihe