Länsimaiden kuten myös oman maamme hallitukset ja valtatiedotusvälineet ovat kovin sanoin tuominneet laittomien Venäjän Novalnyin mielenosoituksien hallintaa.
Samaan aikaan ovat täydellisessä uutispimennossa omien koronamielenosoituksiemme brutaalit hajotus- ja hallintatoimet. Tässä Venäjän ulkoministeriön julkaisema videokooste:
https://tokentube.net/view?v=1878060179
Videon alla on uutisointia sen julkistamiseen johtaneista syistä.
Länsimaiden harjoittama brutaali poliisiväkivalta.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida pipipää tajuta että "lähteesi" automaattisesti tuhoavat sen vähäisen uskottavuuden mikä sinulla oli?
- Anonyymi
Nazi on varmaan FSB trollitehtaalla töissä?
Laittelee tänne linkkejä joita ei saa pois muuten kuin
buuttaamalla PC`n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nazi on varmaan FSB trollitehtaalla töissä?
Laittelee tänne linkkejä joita ei saa pois muuten kuin
buuttaamalla PC`nTämä ketju A N S A I T S E E tulla nostetuksi.
Voin kertoa että minä eilen joudun narraamaan Tyksin vastaanottovirkailijoista yhtä. (väitin kaikuluotaimeksi jotakin vehjettä jolla tarkkaillaan sikiöitä äidin kohdussa)
Itse asiassa taas sen vehkeen virallinen nimi unohtui.
Aikaisemmin kiusasin Nazia kysymyksellä keppihevosista. Sen kysymyksen Nazi selvitti ihan tyylikkäästi. Siitä lienee jo aikaa, se tapahtui ennen KORONAA Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju A N S A I T S E E tulla nostetuksi.
Voin kertoa että minä eilen joudun narraamaan Tyksin vastaanottovirkailijoista yhtä. (väitin kaikuluotaimeksi jotakin vehjettä jolla tarkkaillaan sikiöitä äidin kohdussa)
Itse asiassa taas sen vehkeen virallinen nimi unohtui.
Aikaisemmin kiusasin Nazia kysymyksellä keppihevosista. Sen kysymyksen Nazi selvitti ihan tyylikkäästi. Siitä lienee jo aikaa, se tapahtui ennen KORONAAOlenkin saanut 3 vastausta avaukseeni. Se on aika vähän koska ja johtuu siitä että lähteet länsimaiden poliisiväkivallasta koronamielenosoittajia vastaan on vastaansanomattomia.
Ensimmäinen vastaaja ivasi minua pipipääksi ja laittoi lähteeni kaninkorvien väliin.
Mutta hän onkin Persekärpäseni.
Toinen vastaaja haluaisi poistaa linkkini ties mistä syystä ja kyseli työpaikkojeni perään.
Olen ollut Pietarin kansainvälisen tiedotuksen ja vakoilun nuorisotrollitehtaan johtajana nyt kolmatta vuotta.
Työpaikassa ei ole valittamista ja palkka on 15 000 €/kk puhtaana käteen ilmainen asunto ja työsuhdeauto.
Työtovereinani on aika lauma sirpakoita likkasia joiden kanssa istumme usein iltaa ja nauramme maailman menolle.
Neuvostoliitto oli kommunistinen jota kapitalistinen länsi vihasi. Nyt länsimaat ovat kommunistisia ja vihaavat terveitä konservatiivisia arvoja kunnioittavaa Venäjää.
Hauskat takinkäännöt kaiken kaikkiaan puolin ja toisin.
Kolmas vastaajani on arvostamani herrasmies jolla on aina kiinnostavia kirjoituksia sekä mielipiteitä. Kiitän häntä aloitukseni ylösnostosta.
Vauvan sydänääniä kuunnellaan dopplerilla jota voi kyllä kaikuluotaimeksi hyvällä syyllä kutsua. Sehän on taasen tuttu jännittävistä sukellusvene- elokuvista. Olin aina saksalaisten puolella ja hurrasin kun nazien sukellusveneet upottivat paatteja.
Olen pari kertaa ollut vaimojeni kanssa ultraäänityksessä vai miksi niitä nyt nimitetään?
Ei niistä mitään mieleen jäänyt kun toljotin hoitsujen polvia ja tissejä.
Tuota keppihevoskiusaamista en muista joten olen antanut sen nähtävästi jo anteeksi.
Saanen linkata kommunistien keppihevosteluun; he pitävät esiintymisiään hyvin järkevinä toimina natsien ja rasistien häätämiseen julkisilta paikoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=NceGxdrHfGw
- Anonyymi
Usa on kaikista pahin poliisiväkivaltaa harjoittava valtio maailmassa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16799635/usa-on-jarkyttava-poliisivaltio
On se kiva ampua ihmisiä golfpallon kokoisilla ammuksilla suoraan päähän ja jopa silmään.
Idioottikin tietää ettei se voi olla mitenkään laillista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180