Oho, aika erikoista: https://www.suomi24.fi/viihde/mita-ihmetta-kaikki-uudet-sohvaperunat-sohvikset-ovat-helsingista-hamza-mihret-robert-tom?s24
Mitä ihmettä? Kaikki uudet Sohvaperunat sohvikset ovat Helsingistä!
15
1774
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas tylsiä ihmisiä. Millähän perusteella ovat edes valittu ohjelmaan ?
Parhaimmat on Jani ja Simo, varsinkin Simo kun repeilee ihan kunnolla. - Anonyymi
Uudet on valittu vain...no en sano minkä takia. Äärimmäisen tylsää porukkaa. Pohjoisen sohvikset ovat parhaimpia juttuineen.
- Anonyymi
Se mua ihmetyttää Sohvaperunoissa et miks ne ei koskaan katso ulkomaisia ohjelmia siis vaikka Kauniita ja Rohkeita nyt esimerkiksi. Tylsää katsoa samoja Suomalaisia ohjelmia jotka on jo itse nähnyt. Ulkomaiset dokumentit on eri asia mitä ne kyllä katsovat.
- Anonyymi
Voihan syy olla, että maakunnista ei ole löytynyt halukkaita ohjelmaan tai vaikkapa tuotantotekninen peruste.
- Anonyymi
Ne kaksi rouvaa on niin kotoisia ei mitää kalkiksiä
- Anonyymi
Nii ketkä rouvat?
- Anonyymi
Harmi ku Sohvaperunoissa ei ole enää kiintiö homoa tai pariskuntaa ja muutenkin tylsää kattoa samoja ohjelmia jotka on jo itse nähnyt, varsinkin kun on niin vaikeaa näyttää myös ulkomaisia ohjelmia.
- Anonyymi
Koska niitä ulkomaalaisia ohjelmia ei tekstitettäisi niin, että suurinosa katsojista ymmärtäisi mitä ohjelmassa tapahtuu ja miten sohvikset siihen reagoisi. Itse en ainakaan katsoisi sellaisia sohviksia missä ne analysoisi jotain ulkolaista hömppää.
- Anonyymi
Kyl mua kiinnostaisi mitä mieltä ne on esim. Kauniista ja Rohkeista tm.
- Anonyymi
Yhtä lailla Suomalaiset sarjat on hömppää, kuten se iänikuinen turhake roska Salatut elämät.
- Anonyymi
Micillä ja Maicilla on epämukavan tuntuinen sohva. Itse ainankin tykkään että sohvalka voi höhnöttää oikein kunnolla, eikä istua selkäsuorassa kuin kirkossa..
- Anonyymi
Muutenkin jotenkin tuntuu et Sohvaperunat on aika väsynyttä nykyään. Tylsiä ohjelmia ja tyhjännaurajia nykyään. Kyl siihen ohjelmaan pitäis saada ne ulkomaiset ohjelmat myös mukaan.
- Anonyymi
Onneks Sohvaperunat jäi tauolle ni ei taso ehdi liikaa laskea liian alas. Jotenkin kyllästynyt ohjelmaan.
- Anonyymi
Parasta Sohvaperunoissa on kuitenkin eri Sohvisten lemmikit. Suloisia kissoja ja koiria.
- Anonyymi
Ne kissat ja koirat vai? ⬆️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900