Life on the line

Kamras forever

Elokuva jossa sivuosissa vilahtavat Frederik, Ville-Markus Elorinne (mahtaakohan kukaan tätäkään neverbeeniä muistaa) ja Arlene Kotala ei yksinkertaisesti voi olla huono. Mutta on silti. Aivan uskomattoman huono. Jopa niin huono, että se on loistava.

Ben Kamras ystävineen on tuottanut, käsikirjoittanut, ohjannut ja näytellyt erittäin kunnianhimoisen tuotoksen. Poikien tarkoituksena lienee ollut tuottaa Harjolan Laurin tapaan suomalainen englanninkielinen toimintaelokuva.

Harmillista poikien ambitioiden kannalta on vaan, että heidän englantinsa kangertelee kovin pahasti, (Who the hell the do you think you do?, ei ainakaan minun kielioppini mukaan tarkoitaa juurikaan mitään) onelinerit viuhuvat ohi oikein kunnolla (naisen pyytäessä toista sankareistamme tanssimaan - räkälässä keskellä päivää - hän vastaa: "Do I look like Kevin Costner? - I don't dance with wolwes...) ja toimintakohtaukset ovat suorastaan nolostuttavaa katsottavaa.

Suosittelen jokaiselle tahattoman huonouden ystävälle lämpimästi. Saatavilla luultavasti enää muutamasta Filmtownista tosin.

4

3964

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkaistu
    • Baxter

Katottiin eilen kaverin kanssa. Hirvee! Hyi helkkari! Alkuun jaksoi naurattaa, mutta kyllä meni tervanjuonniksi sen katsominen.

DVD-ekstradokumentissa oli tosin hauskaa se kun Villemarkus Elorinne yrittää sanoa "With a mouth like that you can get into a whole lot of trouble" eikä onnistu.

Arvostukseni Jäätävää poltetta ja Romanovin kiviä kohtaan nousi kertaheitolla.

Onneksi kasari- ja ysäritoimintaleffojen aika on auttamattomasti ohi.

• anonyymi

Miten niin muka tervan juontia? Ite oon jaksanu kattoo kyseisen pätkän jo vaikka kuinka monta kertaa alusta loppuun...

joka kerta naurattaa...

• karva

joo tota. se villemarkus elorinne on mun opettaja :D hahaahahaha se on hassu äijänkäppänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      46
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      182
      500
    Aihe