😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️
Onkohan hän kovin mustasukkainen
17
62
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä että kaula jää ehjäksi;)
- Anonyymi
Toistaiseksi;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi;)
Puree varpaisiin ja poskipäihin,mutta
jättää kuumat paikat rauhaan.)
- Anonyymi
Ja vielä jos ahava vaatii osansa, niin kasvoilla on monta hyväilijää. 🌞 kohta taas kirkas, suojaa pitäisi muistaa laittaa.
- Anonyymi
Sitä samaa olen miettinyt myös hänestä , minustapa tuskin kukaan on mustis.
Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜
Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi
En ymmärrä. Tämän täytyy olla kirjoitettu jollekin muulle henkilölle kuin minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi
No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!
Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?
Niin toisin sanoen en saa ottaa puheluita nyt vastaan niinkö rakas.
Anonyymi kirjoitti:
No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!
Tää ei ollut aloittajalta. En ole soitellut tuollaisia puheluita.
- Anonyymi
Oon mustis, kyllähän sinä minut tiedät.
- Anonyymi
Sinäkin , en olisi voinut uskoa :D
No nyt tämä kommentointi on jo mennyt pelleilyksi! En kai ihmettelisi mustasukkaisuutta oikein aloituksessa jos sen tietäisin.
Mukava biisi tuo ring ring (en siis tarkoita, että kommentoijalle soittaisin vaan mietin ikävöinnin kohdetta)
https://youtu.be/TL0EoXdpOqg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
