Onkohan hän kovin mustasukkainen

😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä että kaula jää ehjäksi;)

• Anonyymi

Toistaiseksi;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistaiseksi;)

Puree varpaisiin ja poskipäihin,mutta
        jättää kuumat paikat rauhaan.)

• Anonyymi

Ja vielä jos ahava vaatii osansa, niin kasvoilla on monta hyväilijää. 🌞 kohta taas kirkas, suojaa pitäisi muistaa laittaa.

• Onneksi sää lämpeni. Koirakin tarkenee paremmin.

• Anonyymi

Sitä samaa olen miettinyt myös hänestä , minustapa tuskin kukaan on mustis.

• Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜

Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

En ymmärrä. Tämän täytyy olla kirjoitettu jollekin muulle henkilölle kuin minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?

Niin toisin sanoen en saa ottaa puheluita nyt vastaan niinkö rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollut aloittajalta. En ole soitellut tuollaisia puheluita.

• Anonyymi

Oon mustis, kyllähän sinä minut tiedät.

• Anonyymi

Sinäkin , en olisi voinut uskoa :D

• No nyt tämä kommentointi on jo mennyt pelleilyksi! En kai ihmettelisi mustasukkaisuutta oikein aloituksessa jos sen tietäisin.

• Mukava biisi tuo ring ring (en siis tarkoita, että kommentoijalle soittaisin vaan mietin ikävöinnin kohdetta)
        https://youtu.be/TL0EoXdpOqg

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1516
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1146
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      251
      975
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      930
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      913
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      859
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      767
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      31
      743
    Aihe