Onkohan hän kovin mustasukkainen

😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️

17

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyvä että kaula jää ehjäksi;)

      • Anonyymi

        Toistaiseksi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi;)

        Puree varpaisiin ja poskipäihin,mutta
        jättää kuumat paikat rauhaan.)


    • Anonyymi

      Ja vielä jos ahava vaatii osansa, niin kasvoilla on monta hyväilijää. 🌞 kohta taas kirkas, suojaa pitäisi muistaa laittaa.

      • Onneksi sää lämpeni. Koirakin tarkenee paremmin.


    • Anonyymi

      Sitä samaa olen miettinyt myös hänestä , minustapa tuskin kukaan on mustis.

      • Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

        En ymmärrä. Tämän täytyy olla kirjoitettu jollekin muulle henkilölle kuin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

        Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?

        Niin toisin sanoen en saa ottaa puheluita nyt vastaan niinkö rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

        Tää ei ollut aloittajalta. En ole soitellut tuollaisia puheluita.


    • Anonyymi

      Oon mustis, kyllähän sinä minut tiedät.

      • Anonyymi

        Sinäkin , en olisi voinut uskoa :D


      • No nyt tämä kommentointi on jo mennyt pelleilyksi! En kai ihmettelisi mustasukkaisuutta oikein aloituksessa jos sen tietäisin.


      • Mukava biisi tuo ring ring (en siis tarkoita, että kommentoijalle soittaisin vaan mietin ikävöinnin kohdetta)
        https://youtu.be/TL0EoXdpOqg


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe