Onkohan hän kovin mustasukkainen

😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyvä että kaula jää ehjäksi;)

      • Anonyymi

        Toistaiseksi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi;)

        Puree varpaisiin ja poskipäihin,mutta
        jättää kuumat paikat rauhaan.)


    • Anonyymi

      Ja vielä jos ahava vaatii osansa, niin kasvoilla on monta hyväilijää. 🌞 kohta taas kirkas, suojaa pitäisi muistaa laittaa.

      • Onneksi sää lämpeni. Koirakin tarkenee paremmin.


    • Anonyymi

      Sitä samaa olen miettinyt myös hänestä , minustapa tuskin kukaan on mustis.

      • Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä ainakin olen välillä vähän mustis kun mietin, että kirjoitteleekohan hän muiden kanssa, kun täällä on noita jotka kirjoittavat samoja asioita joita itse voisin kirjoittaa. Se on osasyynä siihen, että aloin merkitä omat kirjoitukset näkyviksi kolmella aloitusemojilla silloinkin kun en ole kirjautunut tunnukselleni. 😕👓👜

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

        En ymmärrä. Tämän täytyy olla kirjoitettu jollekin muulle henkilölle kuin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä mustasukkainen kun en edes kelpaa sulle ja annat muiden puuttuu meidän suhteeseen ja tietenkin se ärsyttää kun sä et ymmärrä että minäkin olen mustasukkainen kun kaikki muut ovat sulle niin paljon tärkeää ettei tule mieleenkään viettää mun kanssa yhtää aikaa edes yhden puhelun verran nii tietenkin mä petän sinua kostoksi

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

        Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tilanteesi veliseni ehkä hän noin viestii sinulle hienovaraisesti että on varattu ?

        Niin toisin sanoen en saa ottaa puheluita nyt vastaan niinkö rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mustis oon just siksi kun et vastaa puheluun , tuut tuut tuut 24/7 !!!!

        Tää ei ollut aloittajalta. En ole soitellut tuollaisia puheluita.


    • Anonyymi

      Oon mustis, kyllähän sinä minut tiedät.

      • Anonyymi

        Sinäkin , en olisi voinut uskoa :D


      • No nyt tämä kommentointi on jo mennyt pelleilyksi! En kai ihmettelisi mustasukkaisuutta oikein aloituksessa jos sen tietäisin.


      • Mukava biisi tuo ring ring (en siis tarkoita, että kommentoijalle soittaisin vaan mietin ikävöinnin kohdetta)
        https://youtu.be/TL0EoXdpOqg


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe