Voisi jo eläkeläismies jäädä eläkkeelle maalaushommista. Eiköhän yhteistuumin järjestetä talkoot, että maalaamme hänen puolestaan. Väri on vapaa.
Miksi kapi maalailee
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kova poika maalaamaan on kuitenkin Rispektit
Anteeksi, alkoi jälleen kapi puhumaan pääni sisällä. Kuinkahan sen saa pois
Jälleen alkaa jumittamaan näppäimistössäni kirjaimet k-, a-, p-, ja i. Miksi eivät valmista parempia näppiksiä?
- Anonyymi
Ryhdy käyttämään näiden mainitsemiesi kirjaimien vierekkäisin näppäimiä. Esim kapi olisi tälläin muodossa lsåo. Kätevää eikö?
- Anonyymi
Jos sinulla on silmät alkanut harittamaan samalla tavalla, kuin Paavo Väyrysellä? Väyrysellä harittaa niin pahasti, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait!
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on silmät alkanut harittamaan samalla tavalla, kuin Paavo Väyrysellä? Väyrysellä harittaa niin pahasti, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait!
Paavo on suuri rakkauteni. Viis harittavista silmistä vaikka voi sen niinkin ajatella, että se on suuri kunnia kun kokonainen suuren autotehtaan malli on nimetty hänen mukaansa.
Tein ilmoituksen poliisille, että kapi maalaa aivan väärällä värilläkin. Lupasi tutkia asiaa. Nauroi koavsti kun kerroin kuinka kapi on vainonnut yli 20 vuotta keskustaa ja puhuu minulle joka yö vaikka olen yksin.
- Anonyymi
Tikkurilan väki/väri kannattaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070