aloittaman ketjuun kirjoittajat ns. riidan aloittajat, kyselijät,riitaa haluavat, riitaa pelkäävät yms. kesällä mökkini maalaustalkoisiin. Saatte keskustelle livenä asiat ns. riita-asiat halki, ja laitan niin kovat löylyt, että järvikin uinnin jälkeen on niin kuuma, että kalatkin voi pahoin, ja pohjakasvit "huutaa" viileätä vettä..
Hyvää kesän odotusta ja terkkuja kaikille
tulkaahan kaikki jermun
16
959
Vastaukset
- ilahtuu
kuulemastaan, onko sinulla kesämökki?
- ykstypy
Sais mökkisi kunnon värin :=))))
Maalattais vielä toisemmekin. Mahtais olla melkoiset juhlat *alkoi naurattamaan pelkkä ajatuskin*.
Minä ainakin olisin valmis tulemaan. Oikein rakastan haasteita. :=)) Saisinko minä toimia erotuomarina?
Samoin hyvää kesän odotusta sinullekin.- pullukka
toimii Rotwailerikoirauros "dorka"
- 50++
urakka alkaa? Minkä värin valitsit?
- pullukka
Ajatuksena on että se olisi valmis juhannukseksi, jos ilmat vaan ovat hyvät. Voi olla että menen jo viikonloppuna rapsuttelemaan,,, Väri on vielä vähän hakusessa, mutta olen kohta lähdössä maalikauppaan keskustelemaan. En voi vielä ostaa ennekuin mittaan mökkini pinta-aloja, että osaan ostaa oikean määrän maalia.
- taikis
käyttää maalipyssyä :))
haluan omaan pyssyyni leltaisen värin,olin eka.
Jos vain ovat luvallisia käyttää.
ps.Mulla on jo kohde valittuna;))emw34 kirjoitti:
haluan omaan pyssyyni leltaisen värin,olin eka.
Jos vain ovat luvallisia käyttää.
ps.Mulla on jo kohde valittuna;))K-kirjainta en heti löytänyt,siis keltaisen värin haluan.
Maali(kohde)pysyy vielä samana.- taikis
emw34 kirjoitti:
K-kirjainta en heti löytänyt,siis keltaisen värin haluan.
Maali(kohde)pysyy vielä samana.voiko varosavti tiedustella, mikähän on kohde *huolissaan* :)
Mä taidan käyttää ketsuppia:)) - taikis
taikis kirjoitti:
voiko varosavti tiedustella, mikähän on kohde *huolissaan* :)
Mä taidan käyttää ketsuppia:))on vapaasti suomennettuna....enpäs kerrokaan,nyt pitää arvata ;)
taikis kirjoitti:
on vapaasti suomennettuna....enpäs kerrokaan,nyt pitää arvata ;)
saattaa olla toinenkin kohde.Vaan epäs minäkään
kerro,ennenkuin vapaa suomennos selviää.
Saattaa olla että otan sotavangiks ja kituutan niin kauan että totuus selviää.- taikanainen
emw34 kirjoitti:
saattaa olla toinenkin kohde.Vaan epäs minäkään
kerro,ennenkuin vapaa suomennos selviää.
Saattaa olla että otan sotavangiks ja kituutan niin kauan että totuus selviää.on taivuttava...kuulosti tuo kituutus aika pahalta:)
no, ei se sen kummempaa kuin meni kirjaimet sevon, piti kirj varovasti.
Tuolla ylempänä olis pikku kysely :)) taikanainen kirjoitti:
on taivuttava...kuulosti tuo kituutus aika pahalta:)
no, ei se sen kummempaa kuin meni kirjaimet sevon, piti kirj varovasti.
Tuolla ylempänä olis pikku kysely :))voin paljastaa,että mies se ei ole.
Mukavampi saada naisilta päin,kuin mieheltä.Ja oon kotona kovasti treenannut kolmen feminiinin kanssa.
Pojasta ei ole ollut yhtään apua,ovat jo sen pienestäpitäen alistaaneet ja pelotelleet sivustaseuraajaksi.
- Jermu
Kaikki vaan sinne vinkumaan ja toisiaan pieksämään sanan vihdalla paha henki pois.
- Pirre*
soipi korvat koko aijjan:))
- Jermu
Pirre* kirjoitti:
soipi korvat koko aijjan:))
Mulla on tuolla omassa avauksessa "Jessus sentään" oppilaana. Hyvin se jo vinkuu, vaikkakin alentaa itsensä välillä tuonne rapaojaan asti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792