đđĄđđŁ đđȘđ€đĄđđšđ©đȘđŁđȘđ© đąđđ©đÌ đđđđ«đđšđ©đ€ đđđ đđđŁ đšđđ. đŒđđŁđđ đđđŁ đąđđ©đÌđÌđŁ đđźđ«đÌđÌ đđ đ«đ€đ đđđ đđđŁ đšđđđđ đ đȘđŁ đđđŁđšđđ đđđđ©đ©đÌđÌ đĄđđđ đ đđđđđŁ.
Aina ne on sodat ja selkkaukset alkaneet "herratasolla"
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
NÀköjÀÀn Haavisto meni vain rÀhisemÀÀn VenÀjÀlle ettÀ olisi pysynyt pois.
Lavrov koetti moneen kertaan sanoa ettÀ Suomen kanssa vÀlit hyvÀt mutta ei EU:n kanssa niin siihenkin piti ottaa oikein kantaa ettÀ Suomi kuuluu EU:hun.Suomella on nÀköjÀÀn erityisasema VenÀjÀn kanssa niin pitÀÀkö ne vÀlit tahallaan mennÀ katkaisemaan. - Anonyymi
Haavistohan "korotettiin" yli-ihmisten joukkkoon suomalaisessa mediassa!
Ainahan nÀitÀ löytyy jos mailman historiaa lukee.
Huvittavaa tÀssÀ on ettÀ eu:n diplomatia on nyt navalnyi-diplomatiaa ja josta lÀhetetÀÀn pienen valtion "rakki" rÀksyttÀmÀÀn suuremmalla suulla.
EnÀÀ ei olla tohtoreita vaan on astuttu "tuomareina" muuttamaan maailmaa. - Anonyymi
Muuttakaa jokainen idÀn ihmemaahan! Saatatte hyvinkin saada jonkin prÀnikÀn rintapieleenne, kun oikein kovasti sikÀlÀistÀ jÀrjestelmÀÀ kehutte!
Kasakkahan ottaisi Suomenkin, jos ei olisi ketÀÀn vastustamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelÀnnyt koko elÀmÀn ajan kuolemaa mutta yhtÀkkiÀ kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtÀkkiÀ4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? KyllÀ kaikki selviÀÀ j361903- 121646
Kuhmolainen on selvÀsti kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen ettÀ Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkÀÀn kadonnut. EnkÀ mÀ sua inhoa tai ole kyllÀstynyt. MÀ ymmÀrsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479