Illalla hoidan terveyttäni

Anonyymi

Beroccaa otin ja Iittalan lasiin jossa tarra tottakai kiinni kaadoin Marli merkkistä tuoremehua. Sitten Aneros kaapista ja sen päälle Jerusalemin pyhää öljyä suoraan israelista. Aneros pujahti helposti paikalleen ja tunsin kuinka taas vahva hieronta piti paikkani kunnossa ja syövän loitolla. Samalla söin Hyvää Suomalaista Arkijuustoa Reissumies ruisleivän kera. Nyt on olo täysi kirjaimellisesti

Commandohauis

31

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.

    • Anonyymi

      Mistä kannattaa hankkia Pyhä öljy? Saako israelista tilattua suoraan kotiin?

      • Arvatenkin minulla on rajoitettu erä erittäin vankasti pyhitettyä erittäin pyhää öljyä, 1 €/ml ALV.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Arvatenkin minulla on rajoitettu erä erittäin vankasti pyhitettyä erittäin pyhää öljyä, 1 €/ml ALV.

        Onko kyseesä aito Jerusalemin Öljy vai joku kopio? Kuka öljyn on siunannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseesä aito Jerusalemin Öljy vai joku kopio? Kuka öljyn on siunannut?

        Aito jerusalimin öljy on parasta voiteluun ja siunaukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito jerusalimin öljy on parasta voiteluun ja siunaukseen

        Saako suomeen tilata jostain halvalla Jerusalemin pyhää öljyä? Ei kiinnosta joidenkin pastorien markkinoimat rypsiöljyt jotka ovat muka siunattu vastaamaan Jerusalemin öljyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako suomeen tilata jostain halvalla Jerusalemin pyhää öljyä? Ei kiinnosta joidenkin pastorien markkinoimat rypsiöljyt jotka ovat muka siunattu vastaamaan Jerusalemin öljyä

        Jos vahvassa voitelussa oleva pastori siunaa öljyn vaikka se olisi rypsiöljyäkin niin öljy Pyhittyy ja siihen siirtyy voitelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vahvassa voitelussa oleva pastori siunaa öljyn vaikka se olisi rypsiöljyäkin niin öljy Pyhittyy ja siihen siirtyy voitelu

        Onko tästä laittaa Sanasta paikkaa? Miten todetaan öljyn pyhittyminen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tästä laittaa Sanasta paikkaa? Miten todetaan öljyn pyhittyminen?

        Virpomalla pyhällä koivunoksalla tietenkin manaten samalla tunnettuja henkiolentoja!

        Minkä kiven alla uskonharhaiset ovat asuneet?


    • Anonyymi

      Valion mainos.

    • Anonyymi

      Ostin perjantaina Nuutajärven Lumme maljakon 1e.
      Samalta naiselta Muran8n pikku maljakon 1e.
      Nyt huono omatunto, kun en kertonut naiselle maljakoiden arvoa.
      1e oli hänellä pyyntihinta ja sen maksoin.
      Ei ole tosin tarkoitus tehdä voittoa siinä mielessä, että myisin eteenpäin, vaan pidän maljakot itselläni.
      Oli tarra Lumme maljakossa.

      ST

      • Anonyymi

        Ei kuulosta Pyhitykseltä! Tee parannusA


    • Anonyymi

      Tämä ketju on kiusaamista.

      En ole aloittaja enkä kirjoittele iljettävyyksiä.

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Nyt laitan Enstex työasun päälleni ja lähden ostamaan R-Kioskilta Sultan juomukondomeja

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt laitan Enstex työasun päälleni ja lähden ostamaan R-Kioskilta Sultan juomukondomeja

        Commandohauis

        Ostitko XL-kokoa🙊

        ST


    • Anonyymi

      Kun olin Intiassa, niin ehidän pyhässä, paikassa:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ganges
      ja sen pyhässä kaupunkissa:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Varanasi

      Otin pieneen lasi-pulloon sitä vettä, Varasin "laiturilla",
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e6/Varanasi_3.jpg/1280px-Varanasi_3.jpg

      Mutta nyt se pieni pullo. täynnä heidän pyhistä paikoista otettua, pyhää vettä, on jossain kadoksissa.

      Silloin ei ollut tarkoitus nautia sitä suun eikä muun kautta, vaan lähettää se Suomen vesi-laborotiaan, että saisin tietää onko se terveellistä vai ei.

      Nyt siellä saattaa olla ei terveellistä vettä, mistä niistä aina voi tietää:

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4a8a349-b05b-489d-85a8-73f56defd4b7
      Ganges-joen yli viritettiin verkko pyydystämään ruumiita – korona leviää Intiassa hallitsemattomasti

      Nyt kun he ottavat ruumiit pois, on sitten vesi hyvää ja terveellistä, maukasta ja virkistävää sekä raikasta?

      onko suomalainen lähde vesi, jossain ilomatsitssa sitten heikompaa kuin tämä :(
      Eli siellä on jonkun tutkimuksen mukaan maailman puhtain vesi, jossain lähteessä.

      kannattaako nyt sitten maksaa kallis lentolippu, intiaa ja takaisin vai mennä junalla ja bussilla, Ilomantsiin?

      https://www.ilomantsi.fi/
      he itse kehuvat ja todistavat että:
      "Veden kovuus meillä: erittäin pehmeää."

      onko tämä sitten totta vai ei.
      vai pelkää mainoskikka? :(

    • Anonyymi

      Finnoililta sai ennen öljyä. Markka aikaan taisi olla 16 markkaa litra

      • Anonyymi

        Unionin öljy oli hyvää voiteluun mutta Kesoililta sai varsinkin talvella välistä huono laatuista öljyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unionin öljy oli hyvää voiteluun mutta Kesoililta sai varsinkin talvella välistä huono laatuista öljyä

        Kesoililla oli parhaat höyrymakkarat ja kalapuikot


    • Anonyymi

      Ostin eilen Pirkka neitsyt oliivi-öljyä ja tämä ei ole vitsi vaan tosi tarina.
      Maksoi päälle 3e pullo. Luomuna olisi maksanut päälle 6 e, joten jätin sen hyllyyn ja otin halvemman.
      Myyjä kehui, että hänen miehensä käyttää tuota Pirkan neitsytöljyä ja hyvää on.

      Illalla sitten laitoin pilkottuina paprikaa, tomaattia, punasipulia, porkkanaa, parsakaalia sekä kananrintafilettä ja uuniin. lpäälle sivelun ennen uuniin laittamista oliuviöljyä johon olin silpunnut tuoretta korianteria, mustapippurirouhetta, 2 limetin mehun ja ripaus suolaa.
      25 min uunissa 200 astetta.
      Sipuleita ei kannata ihan pieniksi suikaleiksi laittaa ettei pala.

      ST

    • Anonyymi

      ostin, yksi päivä sitten Koskenlaskija sulatejuustoa :)
      mutta se on varsinkin kovaa, joten tulee sitä pitää pitkää lömpöisessä että sen saan hyvin leivälle, ja sen leivän tulee olla tuoretta eli pehmää.

      nyt tämä koskenlaskija on erittäin säilyvää, kuka sitten tietää, vuosia ja vuosia. ja hyvä on se rasia sitten ku olen sen juuston syönnyt.

      herkulista valkosipulia on, mutta mihin sitä laittaisi, kun ei ole purukalustoa!
      kuitenkin sitä laitan sinne ja tänne. on se niin hyvää.

    • Anonyymi

      Siunattu öljy antaa Voitelun!

      • Anonyymi

        Amen! Jerusalmes Holy Oil!


    • Anonyymi

      Minä tyydytin itseäni fleshlight-nimisellä keinovaginalla ja hörppäsin giniä päälle. Mälli lensi. Mutta sitten kun vaimo tyydytti minua keinovaginalla vartin verran ja samalla minä tyydytin häntä pro satisfyer klitoriksen imuttelijalla samaan aikaan, niin olihan se todella upeaa. Sitten pitkä ja kiusoitteleva pano siihen päälle. Päälle vielä pari pitkää olutta. Kyllä maistui kummallekin. Kiittelin Jumalaa koko seksisession ajan niin mahtavasta kokemuksesta sekä siitä, että sain taas vaimoni pillua.

      Kyllä elämä on ihanaa!

      Epäkommando ilman hauista.

      • Anonyymi

        Keinovagina ei ole Jeesuksen voitelussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinovagina ei ole Jeesuksen voitelussa!

        Eikä ns gaytakamus, eli muovista muotoiltu miehen anaalialueen muotoinen keinotyydytin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ns gaytakamus, eli muovista muotoiltu miehen anaalialueen muotoinen keinotyydytin!

        Tuollaisen tyydyttimen joa joku tuo seurakuntaan niin pastori antaa tuojalle porttikiellon!


      • Anonyymi

        Tämä on naisen kirjoittama. Olipa mauton. Eipä taida oikein mennä sinulla hyvin nyt.


    • Anonyymi

      Jeesus antaa voitelun mitä voi tehostaa pyhällä öljyllä!

    • Anonyymi

      Revin itteni työnteilla. Kiitos Herra!! Kaikkein parhainta aikaa on ollut kun oon tehnyt työtä uuvuksiin asti.
      Kyn oon saanut olka joillekkin jotain. Kun oon saaanut olla vahvasti isana jotain ja kun oon saanut palvella muita.
      Kiitos Herran!!
      Anna meille voimaa ja anna tyytyväisyyttää juuri siinä paikalla jonne olet nähnyt meidät parhaaksesi asettaa. Jos

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe