Onko se tosiaankin aborttiin houkuttelemista tai pakottamista, jos sanoo näin: "Tee itse asiaa koskeva päätöksesi oman tilanteesi mukaan!"??
Hyvinkin julmaa houkuttelua ja pakottamista?
Entä onko tämä sitten asiallista kommentointia ja mielipiteen esittämistä: "Jos teet abortin, olet murhaaja ja feminatsi! Miksi levittelit haarojasi?" ????
Kertoisitteko, varsinkin aborttia vastustavat kantanne?
Aborttiin pakottaminen ja houkutteleminen???
12
89
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipiteet ovat mielipiteitä. Mitä niitä märehtimään!
- Anonyymi
Olemme täällä keskustelemassa. Siihen kuuluu mielipiteiden esittäminen ja mielipiteet taas pitäisi pystyä perustelemaan. On todella joutavaa syöttää palsta täyteen perusteetonta pa..aa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme täällä keskustelemassa. Siihen kuuluu mielipiteiden esittäminen ja mielipiteet taas pitäisi pystyä perustelemaan. On todella joutavaa syöttää palsta täyteen perusteetonta pa..aa.
"On todella joutavaa syöttää palsta täyteen perusteetonta pa..aa."
No, miksi sinä olet täyttämässä palstan sillä vänkäys- ja mollausp..kalla, jota et pysty edes perustelemaan.? Mitä hyötyä siitä on sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On todella joutavaa syöttää palsta täyteen perusteetonta pa..aa."
No, miksi sinä olet täyttämässä palstan sillä vänkäys- ja mollausp..kalla, jota et pysty edes perustelemaan.? Mitä hyötyä siitä on sinulle?Taaskaan et pysty sanomaan mitään aiheesta.
Olisikohan sinulla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Oliko sinulla vaikeuksia peruskoulussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taaskaan et pysty sanomaan mitään aiheesta.
Olisikohan sinulla vaikeuksia luetunymmärtämisessä? Oliko sinulla vaikeuksia peruskoulussa?Oliko liian kiperät kysymykset taas t.rollille kun pitää muille vieritellä omia puutteitaan?
- Anonyymi
Tai entä tämä, "tee nyt ihmeessä abortti, et kai halua repiä alapäätäs hajalle jollain ä.llöllä limamöykyllä ja olla siihen r.ääkyvään kakaraan sidottu koko loppuelämäs!"? Ja "jos et heti käytä ajoissa naisen oikeutta, olet pelkkä h.aaroja levittelevä synnytysemakko ja kakarastakin tulee rikollinen!".
- Anonyymi
Joku typerys kirjoittaa idioottimaisesti. Oletko varma ettei kyseessä ole oma trollailusi?
Koeta puhua avauksen ASIASTA äläkä taas vänkää sivuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku typerys kirjoittaa idioottimaisesti. Oletko varma ettei kyseessä ole oma trollailusi?
Koeta puhua avauksen ASIASTA äläkä taas vänkää sivuun.Ei vastustajien täällä todellakaan tarvi suosijoiden h.ölmöjä laukomisia t.rollailla, sakkisi hoitaa sen kyllä ihan itse.
Kun asia on epämieluisa ja kumoaa mutusi ym. nolot väitteet, on se aina muiden syy kun ne "vänkää sivuun" jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastustajien täällä todellakaan tarvi suosijoiden h.ölmöjä laukomisia t.rollailla, sakkisi hoitaa sen kyllä ihan itse.
Kun asia on epämieluisa ja kumoaa mutusi ym. nolot väitteet, on se aina muiden syy kun ne "vänkää sivuun" jne.Katsotaanpas nyt, kuka mitäkin vänkää sivuun.
Olet väittänyt, että se Ylen pari vuotta vanha aborttitutkimus tuotti väärän tuloksen.
Minä olen kysynyt, mihin FAKTAAN väitteesi perustuu. Olen myös kysynyt, kuka muu on lisäksesi julkisesti epäillyt tutkimustulosta.
Vastasitko nyt noihin kysymyksiin, vai alkaako kiemurtelu? Anonyymi kirjoitti:
Katsotaanpas nyt, kuka mitäkin vänkää sivuun.
Olet väittänyt, että se Ylen pari vuotta vanha aborttitutkimus tuotti väärän tuloksen.
Minä olen kysynyt, mihin FAKTAAN väitteesi perustuu. Olen myös kysynyt, kuka muu on lisäksesi julkisesti epäillyt tutkimustulosta.
Vastasitko nyt noihin kysymyksiin, vai alkaako kiemurtelu?Hän ei voi vastata koska väitteensä ei perustu mihinkään faktaan vaan toiveeseen että asia olisi hänen mielipiteensä mukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasitko nyt noihin kysymyksiin, vai alkaako kiemurtelu?Menit sitten TAAS asiasta sivuun. 508 haastateltuako on sama kuin koko kansan mielipide. Älä jankuta joutavaa p-s-aa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasitko nyt noihin kysymyksiin, vai alkaako kiemurtelu?Korjataanpa tosiaan taas vääristelysi. Missään tuskin tuloksesta on sanottu mitään, vaan siitä mitä sen pohjalta täysin omine mutuinesi olet tulkinnut. On kysytty miten 508 henkilöä muuttuu Suomen kansan monen miljoonan enemmistön mielipiteeksi. On myös kysytty onko edes itse Yle tai joku muu virallinen asiantuntijataho väittänyt samaa kuin sinä.
Saa nähdä tuleeko vieläkään muuta kuin samaa inttävää kiemurtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4573022Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092944- 682059
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401578Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1901451- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111970