Ehdotan persuille uutta nimeä, klunks klunks klaani. Nimi perustuu johtajansa ääntelyyn. Lyhenteenä voi käyttää kolmea K-kirjainta, koska Kesko ei enää brändää supermarkettejaan siten.
Jussin klunks klunks klaani
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea, kymmenen pistettä!
- Anonyymi
Papu-Kaijan merkinkin voisi antaa.
- Anonyymi
Klaani joka tekee päätökset itse keksimiensä "faktojen" perusteella.
- Anonyymi
Mikää se simmottine fakta oikke o? Voiks sen syärä?
t: Pete Orpo
- Anonyymi
Tirsk! Hillittömän kikatuskohtauksen aiheutti tämä.
- Anonyymi
Niinpä!
Tämä aloitus voisi olla hyvinkin hauska naljailu, jos olisin kännissä kuin demari sunnuntaisin.
- Anonyymi
Epätoivo ajaa aloittajaa säälittäviin ja hölmöihin aloituksiin, näitä tulee tiheentyvään tahtiin. Ellei saa apuja jostain. Ei ole aloittajallakaan helppoa 😂
- Anonyymi
Kyllä nyt ollaan aika tutkalla viha komukka ajatukset ei anna rauhaa... Liity persuihin ja unohda Komu historiikki.
- Anonyymi
Persut ovat hirttäytyneet Halla-ahoon. Koko puulaaki kaatuu, kun Jussi saa oikeita töitä Helsingin kaupungilta.
- Anonyymi
Höpö höpö persujen arvostelijat ovat hirttäytyneet halla-ahoon ja sekoituu heidän turmiokseen?🤗🤗
- Anonyymi
Sulla on pahaolla, käy juttelemassa jollekkin . Huolestuttavasti takerrut samaan aiheeseen, ei tervettä.
- Anonyymi
Mitä Jussin "ääntelyyn" tulee niin se totisesti herättää hermostuneisuutta ja suoranaista pelkoa hallituspuolueissa ja etenkin kepussa.
Mutta rehellisyyden nimessä on sanottava että kepun pahin vihollinen on kepu itse. - Anonyymi
Kalliossa (hesassa) vihervasemmistolaisten hipsterien asuinalueella lopetettiin vastaanottokeskus ja tilalle rakennetaan uusia asuntoja hipstereille.
Hesassa vihervasemmistolaiset hipsterit osaavat hankkiutua eroon asuinalueensa ei-toivotusta väestä. Osaako Halla-ahon klaani? - Anonyymi
Punikit voisivat perustaa pthyi-pthyi-pthyi klaanin, koska he eivät koskaan nieleskele, vaan syljeskelevät eritteensä lattialle.
- Anonyymi
Tavoitteet ovat ainakin hyvin pikälti samat kuin alkuperäisellä kolmen koon porukalla.
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Ja sdp:lle vois ehdottaa sukkanauhapuolue
- Anonyymi
Vihreille uusi nimi weedpuolue
- Anonyymi
Nieleskellään Suomi osaksi Venäjää. Klunks Klunks
- Anonyymi
Just niin. Minäkin kannatan sitä, että jotkut lahjakkaat saavat kolme kertaa isompaa toimeentulotukea, kuin tyhmät kantasuomalaiset.
- Anonyymi
Mitä mieltä. PS tulee voittamaan vaaleissa. Tulkaa sitten onnittelemaan.
- Anonyymi
Vapaamuurareille se k k k klaani sopisi paremmin, mutta se ei ole viisautta käyttää ketään vastaan, koska kkk kaani on vain USA ssa sala järjestönä, ilkein teoin, eikä sellaista
Onneksi Suomessa ole, joten lopetetaan se nimittely. - Anonyymi
No nyt aletaan olla asian ytimessä. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810367Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174331Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323616Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062996Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352162Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu761213Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145