sekä kateus kaikkia niitä kohtaan, joilla menee paremmin, tarkoittaa yleensä siis oikeistolaisia.
Tyhmyys ja laiskuus takaa normaalisti sen, että ihminen pysyy köyhänä.
Vasemmistoliittolaisia yhdistää tyhmyys ja köyhyys.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suuren ajattelijan aloitus taas.
- Anonyymi
Olipa tyhmästi kirjoitettu.
- Anonyymi
Sattuiko?
- Anonyymi
Ei pysty natsimaassa oikeistopuoluetta äänestämään.
- Anonyymi
Avaus kolahti heti palstan ideaalityöttömiin vassuihin.
- Anonyymi
Aika tyhmä täytyy olla, jos kannattaa sosialismia tai kommunismia.
- Anonyymi
On tällä saitilla muutama sellainen.
- Anonyymi
Aivan jos kokoomuksen kapitaalikommunismia ja kepun agraarisosialismia kannattaa. Itse olen hyvinvointivaltiodemokraatti ja kannatan puolueita jotka ajavat Suomen Pohjoismaisen hyvinvointioikeisvaltion kehittämistä.
- Anonyymi
Onneksi kuulun oikeistoon.
Se ei ole onnea. Onnea on kuulua "jokapuolistoon", tai mieluiten "yläpuolistoon". Se tarkoittaa kasvamista irti rajoittuneesta ja rajoittavasta ideologisesta ja populistisesta koukuttuneisuudesta, sinisilmäisyydestä, vinoutuneisuudesta, selektiivisestä suhtautumisesta (kaksilla rattailla ajelu) hyväksyttäviin ja kiistettäviin asioihin, sekä jalkapallofanin kaltaisesta suhtaumisesta ja käytöksestä. Joka puolella eristytään ideologisiin lokeroihin ja se on ensimmäinen askel sillä kivisellä ja liukkaalla tiellä, jolla on suuri todennäköisyys johtaa vakavampiin tilanteisiin.
- Anonyymi
Pitää muuten täysin paikkansa.
- Anonyymi
Vasemmistolainen pärjää vähemmälläkin. Oikeistolainen ei paljollakaan ja seuraus on tuhotuva planeetta.
- Anonyymi
Paksu lompakko ei lisää älykkyyttä, pikemminkin päinvastoin.
ööö juupas eipäs ompas ite oot empäs oo haista itte.... (r)öyh!
- Anonyymi
Olen aina äänestänyt vasemmistoliittoa, en ole tyhmä enkä laiska, en edes kommunisti. Voisiko aloittaja tai joku muu kommunismin vihaaja ilmaista mitä tarkoittaa kommunismilla. Oikeasti: kukin kykyjensä mukaa, kullekin tarpeidensa mukaan. Hieno aate, mutta valitettavasti ei tule koskaan toteutumaan. Kaikki kokeilut (NL ei ollut edes sitä), Matti Kurikan utopia esim. kaatui siihen, että suuri osa porukasta lusmuili.
Vasemmmistoliitosta puheenollen voisitte kuunnella Politiikkaradiosta puooluesihteerin haastattelun, siitä käy hyvin selville tavoitteet.Vastasit itse juuri siihen,että Vihervasurit,sosialistit,kommunistit, ovat juuri niitä verojenkorottajia ja tuilla eläjiä. Kerroit, kuinka matti kurikan kokeilu,utopia kaatui siihen, että SUURI OSA PORUKASTA LUSMUILI, totuus on juuri tämä, tuo porukka on tukiluusereita,siis lusmuilijoita, Kiitos että myönsit sen, toki me muut sen tiesimme. Asiaa voidaan näiltäosin pitää loppuunkäsiteltynä.
- Anonyymi
tarkkanäköinen kirjoitti:
Vastasit itse juuri siihen,että Vihervasurit,sosialistit,kommunistit, ovat juuri niitä verojenkorottajia ja tuilla eläjiä. Kerroit, kuinka matti kurikan kokeilu,utopia kaatui siihen, että SUURI OSA PORUKASTA LUSMUILI, totuus on juuri tämä, tuo porukka on tukiluusereita,siis lusmuilijoita, Kiitos että myönsit sen, toki me muut sen tiesimme. Asiaa voidaan näiltäosin pitää loppuunkäsiteltynä.
Niinhän nuo persut, kokkarit ja kepulit korottivat viime hallituksessa veroja. Ainakin auton polttoaineveroja. Kaikki eduskuntapuolueet ovat sosialistipuolueita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699