Vasemmistoliittolaisia yhdistää tyhmyys ja köyhyys.

Anonyymi

sekä kateus kaikkia niitä kohtaan, joilla menee paremmin, tarkoittaa yleensä siis oikeistolaisia.

Tyhmyys ja laiskuus takaa normaalisti sen, että ihminen pysyy köyhänä.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuren ajattelijan aloitus taas.

• Anonyymi

Olipa tyhmästi kirjoitettu.

• Anonyymi

Sattuiko?

• Anonyymi

Ei pysty natsimaassa oikeistopuoluetta äänestämään.

• Anonyymi

Avaus kolahti heti palstan ideaalityöttömiin vassuihin.

• Anonyymi

Aika tyhmä täytyy olla, jos kannattaa sosialismia tai kommunismia.

• Anonyymi

On tällä saitilla muutama sellainen.

• Anonyymi

Aivan jos kokoomuksen kapitaalikommunismia ja kepun agraarisosialismia kannattaa. Itse olen hyvinvointivaltiodemokraatti ja kannatan puolueita jotka ajavat Suomen Pohjoismaisen hyvinvointioikeisvaltion kehittämistä.

• Anonyymi

Onneksi kuulun oikeistoon.

• Se ei ole onnea. Onnea on kuulua "jokapuolistoon", tai mieluiten "yläpuolistoon". Se tarkoittaa kasvamista irti rajoittuneesta ja rajoittavasta ideologisesta ja populistisesta koukuttuneisuudesta, sinisilmäisyydestä, vinoutuneisuudesta, selektiivisestä suhtautumisesta (kaksilla rattailla ajelu) hyväksyttäviin ja kiistettäviin asioihin, sekä jalkapallofanin kaltaisesta suhtaumisesta ja käytöksestä. Joka puolella eristytään ideologisiin lokeroihin ja se on ensimmäinen askel sillä kivisellä ja liukkaalla tiellä, jolla on suuri todennäköisyys johtaa vakavampiin tilanteisiin.

• Anonyymi

Pitää muuten täysin paikkansa.

• Anonyymi

Vasemmistolainen pärjää vähemmälläkin. Oikeistolainen ei paljollakaan ja seuraus on tuhotuva planeetta.

• Anonyymi

Paksu lompakko ei lisää älykkyyttä, pikemminkin päinvastoin.

• ööö juupas eipäs ompas ite oot empäs oo haista itte.... (r)öyh!

• Anonyymi

Olen aina äänestänyt vasemmistoliittoa, en ole tyhmä enkä laiska, en edes kommunisti. Voisiko aloittaja tai joku muu kommunismin vihaaja ilmaista mitä tarkoittaa kommunismilla. Oikeasti: kukin kykyjensä mukaa, kullekin tarpeidensa mukaan. Hieno aate, mutta valitettavasti ei tule koskaan toteutumaan. Kaikki kokeilut (NL ei ollut edes sitä), Matti Kurikan utopia esim. kaatui siihen, että suuri osa porukasta lusmuili.

Vasemmmistoliitosta puheenollen voisitte kuunnella Politiikkaradiosta puooluesihteerin haastattelun, siitä käy hyvin selville tavoitteet.

• Vastasit itse juuri siihen,että Vihervasurit,sosialistit,kommunistit, ovat juuri niitä verojenkorottajia ja tuilla eläjiä. Kerroit, kuinka matti kurikan kokeilu,utopia kaatui siihen, että SUURI OSA PORUKASTA LUSMUILI, totuus on juuri tämä, tuo porukka on tukiluusereita,siis lusmuilijoita, Kiitos että myönsit sen, toki me muut sen tiesimme. Asiaa voidaan näiltäosin pitää loppuunkäsiteltynä.

• Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

Vastasit itse juuri siihen,että Vihervasurit,sosialistit,kommunistit, ovat juuri niitä verojenkorottajia ja tuilla eläjiä. Kerroit, kuinka matti kurikan kokeilu,utopia kaatui siihen, että SUURI OSA PORUKASTA LUSMUILI, totuus on juuri tämä, tuo porukka on tukiluusereita,siis lusmuilijoita, Kiitos että myönsit sen, toki me muut sen tiesimme. Asiaa voidaan näiltäosin pitää loppuunkäsiteltynä.

Niinhän nuo persut, kokkarit ja kepulit korottivat viime hallituksessa veroja. Ainakin auton polttoaineveroja. Kaikki eduskuntapuolueet ovat sosialistipuolueita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      901
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      762
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60