Lähi-idän toriin, välttäkää ko. Paikkaa
Helsingin rautatieaseman taksitolppaa verrattu
19
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Anne Berner, akka, joka ei ole tehnyt koskaan mitään hyvää..
- Anonyymi
Aivan kuten et sinäkään. Miksi sen ääneen kerroit. Olet typerä katkera idoootti tyhmä paska eikä se ole uutinen..
t.avaaja - Anonyymi
Muistetaanpa sekin fakta, että kaikki silloiset persukansanedustajat, eli valtaosa nykyisistäkin persukansanedustajista, äänesti eduskuntakäsittelyssä Bernerin taksilain voimaantulon puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuten et sinäkään. Miksi sen ääneen kerroit. Olet typerä katkera idoootti tyhmä paska eikä se ole uutinen..
t.avaaja"Aivan kuten et sinäkään. Miksi sen ääneen kerroit. Olet typerä katkera idoootti tyhmä paska eikä se ole uutinen."
Eläimet käyttäytyy yleensä lajlleen ominaisella tavalla
- Anonyymi
Mä tilaan suomalaisen taksin, se tulee sinne minne tilaan sen. Ei tarvii mennä minnekkään vaaralliselle taksiasemalle.
- Anonyymi
En ole niin varakas, että käyttäisin taksia.
- Anonyymi
Vältäh Helsingiä kaikin keinoin, kiiros vinkistä siis.
Voisiko sen taas aidata ja länsisaksalaisia vartioita sinne vahtiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vältäh Helsingiä kaikin keinoin, kiiros vinkistä siis.
Voisiko sen taas aidata ja länsisaksalaisia vartioita sinne vahtiin.DDR:ltä on kysytty apuvoimia.
- Anonyymi
M*tiais taksit kannattaa kiertää kaukaa ja ottaa vain suomalaisten ajamia takseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DDR:ltä on kysytty apuvoimia.
Puppelipekka vihreistä ohjaa huomisella Lavrovin tapaamisella venäläiset uusiksi isänniksemme.
Jokainen tekee itselleen palveluksen kun välttelee mustaa taksia. Auton väriä tarkoitin siis heh.
=)- Anonyymi
Berneri häipy - kusitolppa jäi.
- Anonyymi
En liioin ota enää rautatieasemalta taksia. Menen jonnekin muualle ja tilaan taksin.
Siellä on liian paljon pimeitä takseja ja suomea osaamattomia, eivätkä ne edes tiedä missä päin osoitteet ovat. - Anonyymi
Taksilla en ole koskaan liikkunut Helsingissä enkä muuallakaan maksamalla itse kyytini, koska työnantaja maksaa muutaman kerran kuukaudessa käyttämäni taksikyydit. Ihan yhtä hyvin nuo matkat ovat onnistuneet nykyisin kuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Mikael Jungner otti ensimmäistä kertaa taksin Helsingin rautatieaseman edestä ja äimistyi: ”Sinne voisi laittaa varoituskyltin”.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007802808.html
Yritin ottaa rautatieasemalta siinä jonottavia takseja, Mikael Jungner kertoo.
– Eka taksi sanoi ei käy, liian lyhyt matka. Toinen taksi olisi ottanut 25 euroa, mutta sitten hän kuitenkin taipui 20 euroon.
Jungner kertoo käyttävänsä taksia paljon. Tämän tyyppisiä ongelmia hänellä ei ole ollut koskaan.
– Tuntuu, että rautatieaseman taksitolppa on aivan oma maailmansa. Sinne voisi laittaa varoituskyltin Helsinkiin matkaaville.
– Luulen, että kaikki Helsinkiin tulevat eivät tiedä, että rautatieaseman taksit ovat kalliita, jos ei ota bränditakseja. - Anonyymi
Syrjäseutujen taksit elävät kuljettamalla koululaisia edestakaisin, mummoja kaupunkien sairaaloista veronmaksajien kustannuksella ja paikallisia juoppoja huoltoseman baarista koteihinsa.
- Anonyymi
Se on hyvä että heillä on Töitä, syrjäseuduilla tuskin on samoja ongelmia kuin Helsingissä.
- Anonyymi
Ei osata osoitteita, eikä suomenkieltä. Autot siivottomia ja outo haju tarttuu vaatteisiin
Asiakkaita huijata ja koijataan. Autot varmasti vakuuttamattomia, katdastsmsttomia eikä veroja ole maksettu. Hienoa Berner ja Sipilä teitä varoitettiin etukäteen mitä uudistuksesta seuraa mutta ette välittäneet. - Anonyymi
kohta koko Suomi on kuin se tolppa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810367Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174331Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323616Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062996Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352162Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu761213Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145