Tarkista, että myös naapurilla on myrskyvakuutus
https://www.nokianuutiset.fi/puheenvuoro/art-2000007797769.html
Tarkista, että myös naapurilla on myrskyvakuutus
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole koskaan ollu omassa rakentamassa talossa mitään vakuutuksia, koska säästän vuodessa paljon rahaa !
Jos sattuu jotain ,niin jään asumaan vuokralle ja näin helppoa on elämä !
Mua ei yks talo kaada , voihan sen jättää siihen, jos rahaa ei ole !- Anonyymi
Mullakaan ei ole koskaan ollu vakuutuksia kiinteistöissä !
Kuka hullu maksaa vakuutuksista ?
- Anonyymi
Naapurilla ei ole mitään velvollisuutta ottaa vakuutuksia. Muuten minullakin oli tontin vakuutuksessa pieni omavastuu (150 €) koska isoja puita on paljon ja lähellä taloa. Oma puu kaatui talon katolle 2011 myrskyssä. Pieni omavastuu olisikin pitänyt olla talon vakuutuksessa koska talo oli se joka vaurioitui.
Tietysti naapurille kannattaa ilmoittaa vakuutuksen kattavuudesta. Jos puussa on ollut vikaa niin oma vakuutus korvaa naapurille aiheutuneita vahinkoja mutta se on kiinni vakkutusyhtiön päätöksestä. - Anonyymi
On naampurin oma asia huolehtia omista vakuutusasioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791