Ja Saara tuli raskaaksi ja synnytti Aabrahamille pojan hänen vanhoilla päivillään, juuri sinä aikana, jonka Jumala oli hänelle sanonut. Ja Aabraham nimitti poikansa,
joka hänelle oli syntynyt,sen,jonka Saara oli hänelle synnyttänyt,Iisakiksi.
Ja Aabraham ympärileikkasi poikansa Iisakin,
tämän ollessa kahdeksan päivän vanha,
niinkuin Jumala oli hänen käskenyt tehdä.
Aabraham oli sadan vuoden vanha,
kun hänen poikansa Iisak syntyi hänelle.
Ja Saara sanoi:
"Jumala on saattanut minut naurunalaiseksi;
kuka ikinä saa tämän kuulla,
se nauraa minulle."
Ja hän sanoi vielä:
"Kuka olisi tiennyt sanoa Aabrahamille:
Saara on imettävä lapsia?
Ja nyt minä kuitenkin olen synnyttänyt hänelle pojan hänen vanhoilla päivillään."
Ja poika kasvoi,
ja hänet vieroitettiin.
Ja Aabraham laittoi suuret pidot siksi päiväksi,
jona Iisak vieroitettiin.
Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan,
jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt,
ilvehtivän
ja sanoi Aabrahamille:
"Aja pois tuo orjatar poikinensa,
sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani,
Iisakin, kanssa."
Aabraham pahastui suuresti tästä puheesta poikansa tähden.
Mutta Jumala sanoi Aabrahamille:
"Älä pahastu siitä poikasi
ja orjattaresi tähden.
Kuule Saaraa kaikessa,
mitä hän sinulle sanoo,
sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset.
1.Mooseksen kirja: 21:1-12
Ja Herra piti Saarasta huolen, niinkuin oli luvannut; ja Herra teki Saaralle, niinkuin oli puhunut.
Anonyymi
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Room. 9:7-8, KR 1933/-38 käännös
eivät kaikki ole lapsia sentähden,
että ovat Aabrahamin siementä,
vaan:
"Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset";
se on:
eivät ne,
jotka lihan puolesta ovat lapsia,
ole Jumalan lapsia,
vaan
lupauksen
lapset,
ne luetaan siemeneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244