en oikee löytäny ettimääni muilta palstoilta niin tehdään uus: eli ne kaikki, jolla on tietoa viinakrampista niin vois vähän valasta mua? voiko viinakramppi tulla pelkästä oluesta? 12 päivää ”tissuttelin” pelkkää olutta 5-6 päivässä. muistin syödä normaalisti ja juoda vettä joka päivä tissuttelun aikana.. tänään en juonu ku kaks ja päätin tissuttelun lopettaa muutenkin. olin jostain lukevanani, et viinakramppi iskis ihmiseen jotka juonut kuukausia aamusta iltaan sekä ollu syömättä? mulla ei kuitenkaan tosiaan menny kun max 6pvässä 12 pvän ajan. tiedän että krampin saaminen on yksilöllistä mutta voiko tällänen määrä mitä itse join aiheuttaa kuienkaan kramppia koska söin,join vettä sekä olen nukkunut semi ookoosti
viinakramppi
4
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Ensikerran elämässäni törmäsin käsitteeseen "viinakramppi". Voi olla yksilöllistä, mutta tuskin tulee kouristuksia noin kevyestä ja lyhyestä känniputkesta. Yleensä kramppeja ilmenee kun suolan/suolojen saanti on liian vähäistä.
- Anonyymi
niin eli kouristus mahdollisuudet olisivat sit melko korkeat, jos olisin jättänyt syömättä ja kitannut aamusta iltaan tyhjään vatsaan?
-ap
- Anonyymi
5-6 olutta per päivä ja normaali syöminen ei kyllä ole mitään tissuttelua. 5-6 olutta per tunti ja silloin tällöin jotain pikkusuolaista on lähempänä. Toki pienemmille miehille voi olla vaikeaa saada noin montaa tunnissa alas. Ehkä 3-4 parempi. Jos alkaa olut tökkimään, niin pari viinapaukkua väliin ja taas maistuu olut.
- Anonyymi
Odottakaahan kun tutustutte viinapsykoosiin-se se on jännä. Tämän se teettää, kun Suomen viinapolitiikka on kieltolain mukainen, tuomitseva ja ahdasmielinen- ihmiset eivät ymmärrä enää mistään mitään. Kyllä olisi maassamme parille Lasolinkiskojalle käyttöä nykyvalistuksessa. 5-6 olutta päivässä ruokineen nesteytyksineen ja suolaisine purtavineen ei oikeastaan ole edes juomista humaltumistarkoituksessa, itsensä lihottamista vain. Aloittaja on toivottavasti siirtynyt jo pössyttelyyn, jottei tarvitse enää pohtia jonninjoutavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743870Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933261Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751526Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1271523Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä831431- 1001400
- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591101