Veijonen: Gorba poissa 30 vuotta

Anonyymi

Harri Veijonen ennustaa
Gorbatshovin paluun ajankohtaakin:

GORBATSHOV PALAA VALTAAN VUODENVAIHTEESSA

GORBA POISSA 30 VUOTTA
Ainakin 999 tuhannesta vastustaa opetustani, että Gorbatshov vielä palaa valtaan. Ja minä ilmeisesti tiedän sen mahdottoman tietämisen mahdottoman ajankin! Tiesin Jeltsinin poistumisen aikoineen. Tiesin Gorban paluun politiikkaan aikoineen. Miksen siis tietäsi myös että hän palaa valtaan ja milloin!
Mistä keksin, että Jeltsin poistuu vallasta juuri vuodenvaihteessa 2000? Olin Hesarin lukijapalstalla saanut syksyllä 1999 kirjoittaa, että vuosituhannen vaihteessa tapahtuukin jotakin. Tiesin Jumalan toimivan niin, että vaikka ylösottoa ei tule vuosituhannen vaihteessa, jotakin merkittävää kuitenkin tapahtuisi. No niin ennen Jeltsinin poistumista aloinkin kirjoittaa, että vuosituhannen vaihdoksen profeetallinen tapahtuma olisi juuri se.

Gorban paluu politiikkaan oli minulle selviö jo 1995 kirjasessani. Päivämäärääkin Gorba itse opetti valtaantulollaan 15. 3. (1985). Välinä antikristillinen 15 vuotta. Silloin vuonna 2000 Gorba palasi politiikkaan prikulleen niinkuin etukäteen kirjoitin. Mutta maailma sen lisäksi ettei hyväksy eikä yleensä uutisoi ennaltatietämistäni, alkaa jälkikäteen valehdella tapahtuneesta ennaltatiedetystä kuten tuostakin puhui vuotta myöhemmästä ajankohdasta. Minä uutisoin tapahtumia etukäteen, ja maailma jälkikäteenkin valehtelee!

Alun alkaen olen antanut ymmärtää, että Gorban poissaolon pituus on jaollinen 1,5 vuodella. Gorba todisti Jeesuksen kuolemaa ja ylösnousemusta ennaltatiedetysti 72 tunnin vankeudellaan. 15 vuotta oli väliä tulon ja politiikkaan paluulla. Vuodenvaihde 2021/22 olisi Gorban paluun tuloaika. Sitäkin vuodenvaihdetta opettivat Gorban poistuminen vuodenvaihteessa (1991/92) ja Jeltsinin poistuminen vuodenvaihteessa (1999/2000). Raamatun lisäksi ihmiset ikäänkuin tyrkyttävät minulle teoillaan tietoa siitä, mitä ja milloin seuraavaksi tapahtuu. Harri Veijonen


HERÄTYSTÄ KOLME VUOTTA

Hyvät veljet ja sisaret Lassi Erpiöstä alkaen tietävät suuren herätyksen olevan ylösoton edellä ja sen aikana. Vain minä olen kertonut ja ainakin vuosikymmenen millä herätys alkaa. Suuri hysteerinen herätys alkaa Gorban paluusta. Minun lukijani, kannattajat ja vastustajat, muistavat sen ennustukseni ja herätys tarttuu ja leviää täältä alkaen. Herätys pitäisi levitä täältä kaikkeen maailmaan, joten toivonkin, että ulkomaiset lukijat mainitsevat tästä ja nettiosoitteestani mahdollisimman monille.

Jos siis Gorba palaa valtaan 2021/22, herätys kestää maksimissaan noin kolme vuotta. Tammi-helmikuussa 2025 valerauha ylösottoineen minun mukaani pitäisi tulla. Hieman kyllä emmin tuota ajankohtaa johtuen siitä, että USA:n seuraava presidentti valitaan samaan aikaan. Aikaisin mahdollisuus on Leo Mellerin mainitsema kevät 2023, jolloin herätyskään ei kestäisi kuin runsaan vuoden. Se tuntuu kyllä liian lyhyeltä ajalta siihen nähden, että suuri herätys ehtisi levitä täältä kaikkeen maailmaan. Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.

MILLAINEN PROFEETTA OLEN?

1. Jos Gorba ei tule lainkaan takaisin.
- Aiemman perusteella olisin vain hyvä profeetta, eräs maan parhaita.

2. Jos Gorba tulee mutta muuna ajankohtana.
- Olisin ylivoimaisesti Suomen paras profeetta.

3. Jos Gorban paluun ajankin tiesin.
- Olisin ylivoimaisesti maailman paras profeetta.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikenlaista sitä kuuleekin.

      ei Gorba mihinkään liity.

      Danielin kirja ennustaa, että lopun aikana lähi-idässä on neljä suurvaltaa peräkkäin. Ensimmäinen niistä ei ole vielä tullut.

      Emme ole lopun ajassa, emme siis lähelläkään.

      Kerronko, mitä noiden suurvaltojen aikana lähi-idässä tapahtuu Raamatun mukaan?

    • Anonyymi

      Ihmeellistä höpötystä. Kuka tuo Veijonen oikein on?

      • Anonyymi

        Sellasta se runsas maskin käyttö teettää ja coronapiikin otto.
        Aivosumua ja aivoverenkiertohäiriötä.
        Näitä taivaanrannanmaalareita vapaakirkosta löytyy ja nykyään kait joka toinen kuvittelee olevansa jonkunsortin profeetta.
        Loput höpöttää muuten vaan jonnin joutavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se runsas maskin käyttö teettää ja coronapiikin otto.
        Aivosumua ja aivoverenkiertohäiriötä.
        Näitä taivaanrannanmaalareita vapaakirkosta löytyy ja nykyään kait joka toinen kuvittelee olevansa jonkunsortin profeetta.
        Loput höpöttää muuten vaan jonnin joutavia.

        Tiesi gorbatsanovin tulon antikristukseksi 2021 jälkeen kristuksen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe