Veijonen: Gorba poissa 30 vuotta

Anonyymi

Harri Veijonen ennustaa
Gorbatshovin paluun ajankohtaakin:

GORBATSHOV PALAA VALTAAN VUODENVAIHTEESSA

GORBA POISSA 30 VUOTTA
Ainakin 999 tuhannesta vastustaa opetustani, että Gorbatshov vielä palaa valtaan. Ja minä ilmeisesti tiedän sen mahdottoman tietämisen mahdottoman ajankin! Tiesin Jeltsinin poistumisen aikoineen. Tiesin Gorban paluun politiikkaan aikoineen. Miksen siis tietäsi myös että hän palaa valtaan ja milloin!
Mistä keksin, että Jeltsin poistuu vallasta juuri vuodenvaihteessa 2000? Olin Hesarin lukijapalstalla saanut syksyllä 1999 kirjoittaa, että vuosituhannen vaihteessa tapahtuukin jotakin. Tiesin Jumalan toimivan niin, että vaikka ylösottoa ei tule vuosituhannen vaihteessa, jotakin merkittävää kuitenkin tapahtuisi. No niin ennen Jeltsinin poistumista aloinkin kirjoittaa, että vuosituhannen vaihdoksen profeetallinen tapahtuma olisi juuri se.

Gorban paluu politiikkaan oli minulle selviö jo 1995 kirjasessani. Päivämäärääkin Gorba itse opetti valtaantulollaan 15. 3. (1985). Välinä antikristillinen 15 vuotta. Silloin vuonna 2000 Gorba palasi politiikkaan prikulleen niinkuin etukäteen kirjoitin. Mutta maailma sen lisäksi ettei hyväksy eikä yleensä uutisoi ennaltatietämistäni, alkaa jälkikäteen valehdella tapahtuneesta ennaltatiedetystä kuten tuostakin puhui vuotta myöhemmästä ajankohdasta. Minä uutisoin tapahtumia etukäteen, ja maailma jälkikäteenkin valehtelee!

Alun alkaen olen antanut ymmärtää, että Gorban poissaolon pituus on jaollinen 1,5 vuodella. Gorba todisti Jeesuksen kuolemaa ja ylösnousemusta ennaltatiedetysti 72 tunnin vankeudellaan. 15 vuotta oli väliä tulon ja politiikkaan paluulla. Vuodenvaihde 2021/22 olisi Gorban paluun tuloaika. Sitäkin vuodenvaihdetta opettivat Gorban poistuminen vuodenvaihteessa (1991/92) ja Jeltsinin poistuminen vuodenvaihteessa (1999/2000). Raamatun lisäksi ihmiset ikäänkuin tyrkyttävät minulle teoillaan tietoa siitä, mitä ja milloin seuraavaksi tapahtuu. Harri Veijonen


HERÄTYSTÄ KOLME VUOTTA

Hyvät veljet ja sisaret Lassi Erpiöstä alkaen tietävät suuren herätyksen olevan ylösoton edellä ja sen aikana. Vain minä olen kertonut ja ainakin vuosikymmenen millä herätys alkaa. Suuri hysteerinen herätys alkaa Gorban paluusta. Minun lukijani, kannattajat ja vastustajat, muistavat sen ennustukseni ja herätys tarttuu ja leviää täältä alkaen. Herätys pitäisi levitä täältä kaikkeen maailmaan, joten toivonkin, että ulkomaiset lukijat mainitsevat tästä ja nettiosoitteestani mahdollisimman monille.

Jos siis Gorba palaa valtaan 2021/22, herätys kestää maksimissaan noin kolme vuotta. Tammi-helmikuussa 2025 valerauha ylösottoineen minun mukaani pitäisi tulla. Hieman kyllä emmin tuota ajankohtaa johtuen siitä, että USA:n seuraava presidentti valitaan samaan aikaan. Aikaisin mahdollisuus on Leo Mellerin mainitsema kevät 2023, jolloin herätyskään ei kestäisi kuin runsaan vuoden. Se tuntuu kyllä liian lyhyeltä ajalta siihen nähden, että suuri herätys ehtisi levitä täältä kaikkeen maailmaan. Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.

MILLAINEN PROFEETTA OLEN?

1. Jos Gorba ei tule lainkaan takaisin.
- Aiemman perusteella olisin vain hyvä profeetta, eräs maan parhaita.

2. Jos Gorba tulee mutta muuna ajankohtana.
- Olisin ylivoimaisesti Suomen paras profeetta.

3. Jos Gorban paluun ajankin tiesin.
- Olisin ylivoimaisesti maailman paras profeetta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

        Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
        Lieksa
        60
        3110
      2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

        1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
        Maailman menoa
        546
        2967
      3. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        37
        2155
      4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

        En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
        Ikävä
        49
        1972
      5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

        Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
        Tunteet
        120
        1805
      6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

        SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
        Maailman menoa
        304
        1781
      7. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        9
        1542
      8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

        Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
        Maailman menoa
        99
        1267
      9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

        Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
        Ikävä
        63
        1208
      10. Ketä ammuttu ?

        Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
        Juupajoki
        22
        1172
      Aihe