Iloisuuttani vihataan

Anonyymi

Olen iloinen ja olen iloinen siitä. Paljon on tapahtunut ja minua haukuttu ja minulle ollaan vihaisia (eräs väärinkäsitys) mutta olen iloinen.
Aina kun hymyilen niin muut katsovat vihaisena päin ja työyhteisössä minulle sanotaan pahastikin koska nauran ja hymyilen.
Minua ei nämä haittaa.
Olen buddhalainen ja meditoin ja olen löytänyt rauhan, siksi olen iloinen.

5

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla sama luonne, olen aina iloinen ja ulospäin suuntautunut eikä se tunnu käyvän työyhteisössä kaikille.. Miksi hemmetissä kaikkien pitäisi ylipäänsä olla samassa tiukassa muotissa, ei käy ainakaan minulle!

• Olisihan se nyt tylsää jos me kaikki olisimme samasta muotista.

• Anonyymi

voihan olla niin että toiset näkevät asian niin että naurat heille.

• Anonyymi

harva iloisuutta vihaa, Ilo, sympatia ja elämänhalu on hyvä asia. Tapasi tuoda ilosi esille saattaa olla se juttu, Jos tunget sitä pursuavaa maailmaa rakastavaa "iloa" joka käänteessä joak paikkaan esiin hysteerisellä tavalla , niin aika lunki täytyy toisten ihmisten olla että sellaista myllytystä kestää. Kaikki on fanstua on aika yksipuolista kommunikointia, . Joskus pitää olla hiljaa ja keskittyä työn tekemiseen. Asioista pitää myös puhua asioina että saadaan vietyä projekteja eteenpäin. Vitsiveikoilta asiaduuni harvemmin luonnistuu. Siinä on aina joku merkillinen "joke" menossa ja tolkuton määrä hymiöitä päälle. Asiallista kommenttia ei saa koskaan vitsinvääntäjiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1663
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1375
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      32
      1209
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1124
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      159
      1017
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1006
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      964
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      881
    9. 71
      844
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      841
    Aihe