Olen iloinen ja olen iloinen siitä. Paljon on tapahtunut ja minua haukuttu ja minulle ollaan vihaisia (eräs väärinkäsitys) mutta olen iloinen.
Aina kun hymyilen niin muut katsovat vihaisena päin ja työyhteisössä minulle sanotaan pahastikin koska nauran ja hymyilen.
Minua ei nämä haittaa.
Olen buddhalainen ja meditoin ja olen löytänyt rauhan, siksi olen iloinen.
Iloisuuttani vihataan
5
181
Vastaukset
Mulla sama luonne, olen aina iloinen ja ulospäin suuntautunut eikä se tunnu käyvän työyhteisössä kaikille.. Miksi hemmetissä kaikkien pitäisi ylipäänsä olla samassa tiukassa muotissa, ei käy ainakaan minulle!
- Anonyymi
voihan olla niin että toiset näkevät asian niin että naurat heille.
Vieläkö jaksatte hymyillä? Toivottavasti!
⸻ ♫✧♫ ⸻
♫ Cannons — Hurricane:
https://open.spotify.com/track/6fMZJZqhauwGrwobkPZVJ7?si=c4035bd7b52241c0- Anonyymi
harva iloisuutta vihaa, Ilo, sympatia ja elämänhalu on hyvä asia. Tapasi tuoda ilosi esille saattaa olla se juttu, Jos tunget sitä pursuavaa maailmaa rakastavaa "iloa" joka käänteessä joak paikkaan esiin hysteerisellä tavalla , niin aika lunki täytyy toisten ihmisten olla että sellaista myllytystä kestää. Kaikki on fanstua on aika yksipuolista kommunikointia, . Joskus pitää olla hiljaa ja keskittyä työn tekemiseen. Asioista pitää myös puhua asioina että saadaan vietyä projekteja eteenpäin. Vitsiveikoilta asiaduuni harvemmin luonnistuu. Siinä on aina joku merkillinen "joke" menossa ja tolkuton määrä hymiöitä päälle. Asiallista kommenttia ei saa koskaan vitsinvääntäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736