Olen iloinen ja olen iloinen siitä. Paljon on tapahtunut ja minua haukuttu ja minulle ollaan vihaisia (eräs väärinkäsitys) mutta olen iloinen.
Aina kun hymyilen niin muut katsovat vihaisena päin ja työyhteisössä minulle sanotaan pahastikin koska nauran ja hymyilen.
Minua ei nämä haittaa.
Olen buddhalainen ja meditoin ja olen löytänyt rauhan, siksi olen iloinen.
Iloisuuttani vihataan
5
290
Vastaukset
Mulla sama luonne, olen aina iloinen ja ulospäin suuntautunut eikä se tunnu käyvän työyhteisössä kaikille.. Miksi hemmetissä kaikkien pitäisi ylipäänsä olla samassa tiukassa muotissa, ei käy ainakaan minulle!
- Anonyymi
voihan olla niin että toiset näkevät asian niin että naurat heille.
Vieläkö jaksatte hymyillä? Toivottavasti!
⸻ ♫✧♫ ⸻
♫ Cannons — Hurricane:
https://open.spotify.com/track/6fMZJZqhauwGrwobkPZVJ7?si=c4035bd7b52241c0- Anonyymi
harva iloisuutta vihaa, Ilo, sympatia ja elämänhalu on hyvä asia. Tapasi tuoda ilosi esille saattaa olla se juttu, Jos tunget sitä pursuavaa maailmaa rakastavaa "iloa" joka käänteessä joak paikkaan esiin hysteerisellä tavalla , niin aika lunki täytyy toisten ihmisten olla että sellaista myllytystä kestää. Kaikki on fanstua on aika yksipuolista kommunikointia, . Joskus pitää olla hiljaa ja keskittyä työn tekemiseen. Asioista pitää myös puhua asioina että saadaan vietyä projekteja eteenpäin. Vitsiveikoilta asiaduuni harvemmin luonnistuu. Siinä on aina joku merkillinen "joke" menossa ja tolkuton määrä hymiöitä päälle. Asiallista kommenttia ei saa koskaan vitsinvääntäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302866Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731370Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431268- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771189- 311038
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016