Harkimo sitten öyhötti persujen tapaan juuri äsken Eduskunnan suuressa salissa. Kaikki juupelin samat öyhötykset mitä Halla-aho ja Tavio käskivät Harkimon puheessansa sisällyttää Lavrovin käskystä niin Harkimo kilttina persuna päästi suustansa kaiken kansan kuultavaksi.
Persujen apupuolue
4
630
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on pakko ihmetellä 'ääneen':
Jossakin haastattelussa Harkimo valitti, kuinka hänen poikiansa on nimitelty ja haukuttu, mutta Hjallis Harkimo itse oikein televisiossa muutama päivä sitten nimitteli pääministeri Sanna Marinia sivistymättömän halpamaisesti.
Miten voi odottaa toisilta arvostusta ja korrektiutta, kun ei itsekään sitä toteuta?!
Valitettavasti Harkimolla on puolueensa puheenjohtajana niin persumainen suu, että puolueen ehdokkaat kärsivät siitä.- Anonyymi
Juuri samaa olen ajatellut ja harmitellutkin.
Liike Nytissä olisi paikkakunnan asioiden päättämiseen hyvä ehdokas, mutta en anna luonto periksi äänestää just puolueen johtajan häpeällisten sössötysten takia.
- Anonyymi
Oikeistopopulistilta voiko muuta odottaa?
Ei koulutusta, asiantuntemusta, muuten kiva tyyppi ja rikkaiden kaveri. - Anonyymi
Perussuomalaisten ja natsien yhteystoiminnan ympärillä on vallinnut käsittämätön hiljaisuus
On mielenkiintoista nähdä, milloin uskalletaan mediassa vihdoin rikkoa suomalaisen poliittisen keskustelun tabu, eli sen myöntäminen, että perussuomalaisilla on
suoria yhteyksiä uusnatsitoimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263948- 453146
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512816
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262216Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978- 411938
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511918- 291766