Nyt meni jo toinenkin inssi pieleen, ja suurimmaksi syyksi epäilen liiallista jännittämistä. Ensimmäisen ja toisen inssin välissä ajotunti meni ilman ongelmia. Mutta kun inssi alkoi, en ehtinyt ajamaan kuin n. 1km kun tuli eka virhe ja vähän päästä toinen. Osaan liikenne säännöt ym. mutta jännittäessä havainnointi takkuaa tai reagoi väärin/hätäisesti. Tekemäni virheet hävettää ihan sikana, eikä tee mieli mennä rattiin enää ikinä. Soimaan itseäni, ja ajatten olevani kykenemätön ajamaan. Tällä hetkellä lähinnä mietin, miksi hitossa menin koko autokouluun... Rahaa palanut sikana ja nyt tuli lisää maksettavaa. Neljättä yritystä ei ole enää varaa maksaa
Inssissä jännittäminen
Anonyymi
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Otat jotain rauhoittavaa koksua tai tötsät nurkan takana?
- Anonyymi
Arvaa olenko miettinyt :D... Tänään soitto tk.hon josko ne uusis mulle muutama vuosi sitten määrätyn propralin...
- Anonyymi
Itse mielsin inssin normaaliksi ajotunniksi joka vähän helpotti jännitystä.
Jos sattuu tulemaan virhe kannattaa unohtaa se ja painaa vaan eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849