Pitäs vaihtaa pankki mut onko omasp hyvä pankki?
Onko omasp Ok pankki
9
1706
Vastaukset
- Anonyymi
paikallispankit ovat sellaisia juorukerhoja.
- Anonyymi
kerro meillekkin mitä juoruja olet kuullut
- Anonyymi
Ainakin toisteseksi on pysynyt miljoonat tallessa ja suut supussa. Oliko sulla millanen tarkotus pistää rahaa sisään?
- Anonyymi
Kun pankista kyse, täytyyhän rahan liikkua toiseenkin suuntaa eli ulos.
- Anonyymi
onko tämä pulju jokin jäsenten mukamas omistama vai mikä tää on???
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Siällä parkanossa viätiin joskus rahoja pankista ja johtaja häipyi kuin tuhka tuuleen ei ole löytynyt viäläkään sitte siinä
- Anonyymi
On hyvä pankki. Kassapalvelut aina auki. Joustava palvelu, sähköpostilla ja mobiilin kautta onnistuu monesti asioiden hoito. Paikanpäällä käydessä saattaa päästä jopa palveltavaksi toimistoihin ilman ajanvaraustakin.
- Anonyymi
Ja Kuralampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126