Omaa spermaa

Anonyymi

Olen nyt noin 2 kuukauden ajan tyydyttänyt melkein päivittäin ja lauennut niin että otan sperman käteeni ja nuolen sen siitä kielellä lipoen omaan suuhun ja nielen kaiken.
Melkein jo odotan pääseväni seuraavaan kertaan, koska olen alkanut tykkäämään sperman mausta.
Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun syyllistin itseäni itsetyydytyksien määrästä ja ajattelin rankaista itseäni nielemällä oman sperman, mutta nyt kävinkin näin :D
Haluan myös nuolla omat spermat pillusta, jota vaimo arvostaa kovin paljon.
Kerran olen myös nuollut toisen miehen ja omat spermat vaimoni pillusta, mutta silloin en humalatilani vuoksi ajatellut asiaa sen kummemmin.
Hmmm... Herättää siis muitakin ajatuksia ja pullotuksen housuissa ;)
Onko muita kohtalotovereita?
Taidanpa taas mennä... ;)

17

1034

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oman mällin syöminen on aivan parasta. Jos ei ole seuraa niin runkkaan aina itseäni ja laukean asenossa jossa mällit lentävät aina suoraan suuhun ja naamaani. Todella kiihottavaa.

• Anonyymi

Possu 🐷

• Anonyymi00022

Rakastan makua saisko sua imeä nuolla spermat kyrvästä saisit mun oon terve 30 v

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Rakastan makua saisko sua imeä nuolla spermat kyrvästä saisit mun oon terve 30 v

Olis ihanaa pirkanmaalta olen keksitäänkö jotain

• Anonyymi

Nam! Täällä sama homma ja kyllä! Sitä haluaa vaan lisää...

• Anonyymi

Itsellä tapana runkata spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen omat spermat suuhun.
      Runkkaan 2 -4 kertaa päivässä ja nielen kaikki spermat . Minä pidän myös sperman mausta erittäin paljon ,
      M 61 👍🙂

• Anonyymi

Paskanna lautaselle ja spermala kuorrutettu saat suklaa kakun.

• Anonyymi00023

Saisko sia imeä loppuun sais sun spermat suuhun saat mun oon kolme kybänen terve

• Anonyymi

Olen hamerunkkari ja nuolen spermani siitä. Joskus myös suoraan suuhun.

• Anonyymi

Porsaita äidin ootte kaikki röhröh

• Anonyymi

Laita videoon kun tulee paljon sperma 0442113294 se kiihottaa

• Anonyymi00021

Tykkään niillä omat spermat kans ku run kannustaa oisko mitenkää mahollista että voitais imeä toisiamme ja maistella spermat oon terve nuorekas 30 v

• Anonyymi00024

Minäkin ruiskin ennen spermat kämmeneen ja nuolin kaiken silloin kun sitä vielä tuli. Nyt olisi halu imeä kaverin kalusta mehut. Olen täysin kokematon vielä mutta miesten väliset on alkaneet kiinnostaa.
      -exukm59 pohjois-savosta.

• Anonyymi00025

Minä myös nuolen kädestä oma spermat maistuu hyvälle ja kaverin kullista spermat suuhun ja nielen kaikki mulla naisten asut päällä olen 67v

• Anonyymi00027

Pirkanmaalta entä sinä keksitään jotain

• Anonyymi00028
      UUSI

Mieluusti spermat isosta vieraasta kullista suuhun ja viikon satsi.Nam!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1970
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1105
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      112
      1091
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      918
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      707
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      667
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      244
      659
    Aihe