Olen nyt noin 2 kuukauden ajan tyydyttänyt melkein päivittäin ja lauennut niin että otan sperman käteeni ja nuolen sen siitä kielellä lipoen omaan suuhun ja nielen kaiken.
Melkein jo odotan pääseväni seuraavaan kertaan, koska olen alkanut tykkäämään sperman mausta.
Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun syyllistin itseäni itsetyydytyksien määrästä ja ajattelin rankaista itseäni nielemällä oman sperman, mutta nyt kävinkin näin :D
Haluan myös nuolla omat spermat pillusta, jota vaimo arvostaa kovin paljon.
Kerran olen myös nuollut toisen miehen ja omat spermat vaimoni pillusta, mutta silloin en humalatilani vuoksi ajatellut asiaa sen kummemmin.
Hmmm... Herättää siis muitakin ajatuksia ja pullotuksen housuissa ;)
Onko muita kohtalotovereita?
Taidanpa taas mennä... ;)
Omaa spermaa
17
1034
Vastaukset 17
- Anonyymi
Oman mällin syöminen on aivan parasta. Jos ei ole seuraa niin runkkaan aina itseäni ja laukean asenossa jossa mällit lentävät aina suoraan suuhun ja naamaani. Todella kiihottavaa.
- Anonyymi
Possu 🐷
- Anonyymi00022
Rakastan makua saisko sua imeä nuolla spermat kyrvästä saisit mun oon terve 30 v
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rakastan makua saisko sua imeä nuolla spermat kyrvästä saisit mun oon terve 30 v
Olis ihanaa pirkanmaalta olen keksitäänkö jotain
- Anonyymi
Nam! Täällä sama homma ja kyllä! Sitä haluaa vaan lisää...
- Anonyymi
Itsellä tapana runkata spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen omat spermat suuhun.
Runkkaan 2 -4 kertaa päivässä ja nielen kaikki spermat . Minä pidän myös sperman mausta erittäin paljon ,
M 61 👍🙂- Anonyymi
Paskanna lautaselle ja spermala kuorrutettu saat suklaa kakun.
- Anonyymi00023
Saisko sia imeä loppuun sais sun spermat suuhun saat mun oon kolme kybänen terve
- Anonyymi
Olen hamerunkkari ja nuolen spermani siitä. Joskus myös suoraan suuhun.
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
- Anonyymi
Laita videoon kun tulee paljon sperma 0442113294 se kiihottaa
- Anonyymi00021
Tykkään niillä omat spermat kans ku run kannustaa oisko mitenkää mahollista että voitais imeä toisiamme ja maistella spermat oon terve nuorekas 30 v
- Anonyymi00024
Minäkin ruiskin ennen spermat kämmeneen ja nuolin kaiken silloin kun sitä vielä tuli. Nyt olisi halu imeä kaverin kalusta mehut. Olen täysin kokematon vielä mutta miesten väliset on alkaneet kiinnostaa.
-exukm59 pohjois-savosta. - Anonyymi00025
Minä myös nuolen kädestä oma spermat maistuu hyvälle ja kaverin kullista spermat suuhun ja nielen kaikki mulla naisten asut päällä olen 67v
- Anonyymi00027
Pirkanmaalta entä sinä keksitään jotain
- Anonyymi00028UUSI
Mieluusti spermat isosta vieraasta kullista suuhun ja viikon satsi.Nam!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1521970- 1351105
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1121091- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72918- 53819
- 38707
- 34667
- 64662
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan244659