Täällä ulkopuolella nyt -25c.
Kylmä yö tulossa
31
96
Vastaukset
- Anonyymi
Nostaa ihanasti okt taloissa sähkölaskua...hehe..
- Anonyymi
Siitäpähän saavat. Täällä taloyhtiö lämpiää maalammöllä.
- Anonyymi
Niin, jos olen erehtynyt suoraan sähkölämmitykseen.
Eihän pakkanen muuten koske vain omakotitaloja. Ihan yhtä kylmää on rivi- ja kerrostalojenkin nurkissa. Eikä se energian hintakaan riipu yhtään siitä, onko kyse kerros-, rivi- vai omakotilalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäpähän saavat. Täällä taloyhtiö lämpiää maalammöllä.
Aivan kuten omakotitalonikin.
- Anonyymi
Ulkona nollakeli , sisällä 23 :D
Per-kel- Anonyymi
Ei ainakaan Suomessa.
- Anonyymi
Pyry, pyry,pyry,hei!
Konsa lähdet maasta tästä?
Kevätajan leuto sää
kun saapuu etelästä,
mua kutsuu pohjan aava jää
Skånepåg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyry, pyry,pyry,hei!
Konsa lähdet maasta tästä?
Kevätajan leuto sää
kun saapuu etelästä,
mua kutsuu pohjan aava jää
SkånepågSkoonessa on kuulemma uusi susipari perustanut oman reviirin. Ruotsissa luontokin voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoonessa on kuulemma uusi susipari perustanut oman reviirin. Ruotsissa luontokin voi hyvin.
Taitaa olla niitä Sipoon susia :D
Per-kel
Koskenkorvalla nyt -22 C. Kattilan termostaatti n. 50 asteessa, joten ei öljyä hirveästi kulu.
- Anonyymi
Noilla ei nosta paljoa kun isä-pappa porauttu porakaivon, ottaa maalämpöä, muutaman sadan metrin syvyinen reikä maahan ja ottaa maapallon ytimestä lämpöä, ja aika hyväkin ratkaisu.
- Anonyymi
Ja silti sen kämpän arvo tippuu kun on jossain savella...
- Anonyymi
Näytti jollekin öljynporauskalustolle kun näin kuvia kun porasivat syviä reikiä maahan maalämpö-kaivoa varten, järeät kalusteet.
- Anonyymi
Kuollaan kaikki. Ei ole mitään poltettvaa lämpölaitoksissa.
- Anonyymi
Kaunis päivä tulee.
- Anonyymi
Porataan reikä aurinkongin ytimeen ja otetaan sieltä lämpö jotta ei palellu.
Satelliitti lähettäisi lämpöä langattomasti kännykän avustuksella. - Anonyymi
No hemmetti - 16 näytti mutta se olikin sisällä mittari mitä lie sitten pihalla on
- Anonyymi
Ilmaston lämpeäminen pitää koronataukoa, heh.
- Anonyymi
Myös täällä härmässä -25 T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
haukkaa nisua ja kaakaota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haukkaa nisua ja kaakaota
Se vois kyllä piristää,tosin söin äsken melkoisesti nakkiperunoita T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Sisällä 28 ulkona 1 ja jos tulee liian lämmin avaan ikkunan, ei haittaa vaikka joutuisitte kaikki rahanne laittamaan lämmitykseen en maksa siitä yhtään mitään.
- Anonyymi
polttoaineauto temppuilee pitkillä pakkasjaksoilla joka on ns. tehty jopa kylmiinolosuhteiisin. Mitenhä nuo muutaman vuoden vanhat sähköautot ?!:D
- Anonyymi
Täällä nyt 60 astetta....ja ollaan Aruballa...eiku perk...sehän olikin tuo rommipullon etiketti sory...mutta lämmintä on joo 29plussaa, siellä suomessa aika kylmää kait? No, köyhät joutaakin palella.
- Anonyymi
Tampereella on -23 astetta. Kuu taivaalla.
- Anonyymi
80 luvulla oli pari kuukautta putkeen yli -30 astetta, ja hyvin pärjättiin, eli lauhaa siihen verrattuna.
- Anonyymi
Turussa - 25 astetta pakkasta ulkona.
Kerrostalo ja sisällä lämmintä 22 astetta. Pintaan lisätty 5 cm lisää eristettä muutama vuosi sitten ja ei vedä eikä tuule sisällä.- Anonyymi
Tosin sisälle saa lämpöä vaikka 30 astetta.
- Anonyymi
Kylmän sään rintama lauhtuu huomenna. Ehkä talven kylmin kausi vähitellen siftaa ties minne. On jo aikakin.
Sikakylmät ovat syvältä sanompa vaan.- Anonyymi
Pakkasta lissää ei tunnu missään.
- Anonyymi
Nyt täällä härmässä -26,ennen kovaa lumisadetta vielä viimeinen kovempi pakkashenkäys T:hiihtäjä 47 härmästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673