Kylmä yö tulossa

Anonyymi

Täällä ulkopuolella nyt -25c.

31

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nostaa ihanasti okt taloissa sähkölaskua...hehe..

      • Anonyymi

        Siitäpähän saavat. Täällä taloyhtiö lämpiää maalammöllä.


      • Anonyymi

        Niin, jos olen erehtynyt suoraan sähkölämmitykseen.

        Eihän pakkanen muuten koske vain omakotitaloja. Ihan yhtä kylmää on rivi- ja kerrostalojenkin nurkissa. Eikä se energian hintakaan riipu yhtään siitä, onko kyse kerros-, rivi- vai omakotilalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäpähän saavat. Täällä taloyhtiö lämpiää maalammöllä.

        Aivan kuten omakotitalonikin.


    • Anonyymi

      Ulkona nollakeli , sisällä 23 :D

      Per-kel

      • Anonyymi

        Ei ainakaan Suomessa.


      • Anonyymi

        Pyry, pyry,pyry,hei!
        Konsa lähdet maasta tästä?
        Kevätajan leuto sää
        kun saapuu etelästä,
        mua kutsuu pohjan aava jää

        Skånepåg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyry, pyry,pyry,hei!
        Konsa lähdet maasta tästä?
        Kevätajan leuto sää
        kun saapuu etelästä,
        mua kutsuu pohjan aava jää

        Skånepåg

        Skoonessa on kuulemma uusi susipari perustanut oman reviirin. Ruotsissa luontokin voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoonessa on kuulemma uusi susipari perustanut oman reviirin. Ruotsissa luontokin voi hyvin.

        Taitaa olla niitä Sipoon susia :D

        Per-kel


    • ILMA-JOE

      Koskenkorvalla nyt -22 C. Kattilan termostaatti n. 50 asteessa, joten ei öljyä hirveästi kulu.

    • Anonyymi

      Noilla ei nosta paljoa kun isä-pappa porauttu porakaivon, ottaa maalämpöä, muutaman sadan metrin syvyinen reikä maahan ja ottaa maapallon ytimestä lämpöä, ja aika hyväkin ratkaisu.

      • Anonyymi

        Ja silti sen kämpän arvo tippuu kun on jossain savella...


    • Anonyymi

      Näytti jollekin öljynporauskalustolle kun näin kuvia kun porasivat syviä reikiä maahan maalämpö-kaivoa varten, järeät kalusteet.

    • Anonyymi

      Kuollaan kaikki. Ei ole mitään poltettvaa lämpölaitoksissa.

    • Anonyymi

      Kaunis päivä tulee.

    • Anonyymi

      Porataan reikä aurinkongin ytimeen ja otetaan sieltä lämpö jotta ei palellu.
      Satelliitti lähettäisi lämpöä langattomasti kännykän avustuksella.

    • Anonyymi

      No hemmetti - 16 näytti mutta se olikin sisällä mittari mitä lie sitten pihalla on

      • Anonyymi

        Ilmaston lämpeäminen pitää koronataukoa, heh.


    • Anonyymi

      Myös täällä härmässä -25 T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        haukkaa nisua ja kaakaota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haukkaa nisua ja kaakaota

        Se vois kyllä piristää,tosin söin äsken melkoisesti nakkiperunoita T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Sisällä 28 ulkona 1 ja jos tulee liian lämmin avaan ikkunan, ei haittaa vaikka joutuisitte kaikki rahanne laittamaan lämmitykseen en maksa siitä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      polttoaineauto temppuilee pitkillä pakkasjaksoilla joka on ns. tehty jopa kylmiinolosuhteiisin. Mitenhä nuo muutaman vuoden vanhat sähköautot ?!:D

    • Anonyymi

      Täällä nyt 60 astetta....ja ollaan Aruballa...eiku perk...sehän olikin tuo rommipullon etiketti sory...mutta lämmintä on joo 29plussaa, siellä suomessa aika kylmää kait? No, köyhät joutaakin palella.

    • Anonyymi

      Tampereella on -23 astetta. Kuu taivaalla.

      • Anonyymi

        80 luvulla oli pari kuukautta putkeen yli -30 astetta, ja hyvin pärjättiin, eli lauhaa siihen verrattuna.


    • Anonyymi

      Turussa - 25 astetta pakkasta ulkona.

      Kerrostalo ja sisällä lämmintä 22 astetta. Pintaan lisätty 5 cm lisää eristettä muutama vuosi sitten ja ei vedä eikä tuule sisällä.

      • Anonyymi

        Tosin sisälle saa lämpöä vaikka 30 astetta.


    • Anonyymi

      Kylmän sään rintama lauhtuu huomenna. Ehkä talven kylmin kausi vähitellen siftaa ties minne. On jo aikakin.
      Sikakylmät ovat syvältä sanompa vaan.

      • Anonyymi

        Pakkasta lissää ei tunnu missään.


    • Anonyymi

      Nyt täällä härmässä -26,ennen kovaa lumisadetta vielä viimeinen kovempi pakkashenkäys T:hiihtäjä 47 härmästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe