Tupakan tumppien maahan heittäminen on käsittämättömän törkeää. Itsekin olen joskus polttanut, mutta maahan en tumppia ole koskaan heittänyt.Mikrovuovit pilaa meidän luontoa ja kalat syövät myrkyt.
Tupakoitsijat ovat vaarallisia.
5
405
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholistit ovat vaarallisia.
Tupakka on jokaisen oma asia ja tumppien maahan heittäminen on liukueste.
Liukkaita kelejä sulle.- Anonyymi
Tupakointi on vaarallista siinä missä alkoholismikin, koska sademetsä tuhoutuu tupakoitsijoiden takia ja sademetsä on maapallon keuhkot niin te tupakoitsijat olette yksi suurimmista syypäistä maapallon ilmaston lämpenemiseen.
Tupakoitsija myös levittää ympäristöönsä karsinnogeenejä ja toiset ihmiset jotka hengittävät ilmaa vetävät sen tupakanhajun suoraan ilmasta ilman mitään fillttereitä eli passiivista tupakointia harrastava saa siis itselleen enemmän tupakanmyrkkyjä kuin tupakoitsija itse.
Tässäpä sinulle haaste: polta ensikerralla luomutupakkaa, jos poltat. Se on vahvempaa ja siinä on vähemmän ympäristöä saastuttavia myrkkyjä ja sen valmistaminen kuormittaa luontoa vähemmän.
- Anonyymi
Jos tuo pitää paikkansa, aika turtunutta porukkaa ovat.
- Anonyymi
Yhtä vaarallisia ovat luontoon jätetyt maskit eli hengityssuojaimet. Ne sisältävät muovimateriaalia, joka säilyy maatumattomana sata vuotta.
- Anonyymi
Kyllä näin on närhen munat. Roskaaminenkin on vaarallista ja luontoa saastuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917