Lue tämä ja mieti uudestaan.
Aivan normaali päivä. Hyllytin tuotteita ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli asiakas joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin radiopuhelimeen, että tänne osastolle tarvisi pari miespuolista kaveria lisää. Heidän tultua sanoin asiakkaalle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja lähti pois. Kannattaa miettiä mitä sanoo ja kenelle..
Asiakas, kannattaako raivota kaupassa?
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Teit aivan oikein. Ei asiakaspalvelijan tarvitse sietää tuollaista käytöstä.
- Anonyymi
Moi! Olin se asiakas ja ihan rauhallisesti puhuin mutta sait itse pulttiraivarit ja pyysit pari työkaveriasi hakkaamaan minut. Tiedän missä asut ja kavereitakin riittää.
- Anonyymi
Uhkaus. Miksei ylläpito poista sääntöjen vastaista viestiä.
- Anonyymi
Toivottavasti asiakas sai porttikiellon.
- Anonyymi
Kaikkia raivoavat asiakkaat saavat porttikiellon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia raivoavat asiakkaat saavat porttikiellon.
Ihan ilman syyttä raivosi... mikähän on toisen osapuolen totuus tästä asiasta? Varmasti kovin toisenlainen. Totuus ehkä puolessa välin?
Suomessa olisi kovasti opittavaa asiakaspalvelussa.
Kun ulkomailla menee kauppaan tai ravintolaan kokee olevansa todella tärkeä henkilö. Suomessa välttämätön paha, joka häiritsee laiskojen työntekijöiden sometusta.
Todella tärkeä henkilö asiakas onkin. Ilman heitä on firma nurin. Asiakaspalvelijoiden palkan maksaa lopulta asiakas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ilman syyttä raivosi... mikähän on toisen osapuolen totuus tästä asiasta? Varmasti kovin toisenlainen. Totuus ehkä puolessa välin?
Suomessa olisi kovasti opittavaa asiakaspalvelussa.
Kun ulkomailla menee kauppaan tai ravintolaan kokee olevansa todella tärkeä henkilö. Suomessa välttämätön paha, joka häiritsee laiskojen työntekijöiden sometusta.
Todella tärkeä henkilö asiakas onkin. Ilman heitä on firma nurin. Asiakaspalvelijoiden palkan maksaa lopulta asiakas.Tuossa äsken oli juuri tärkeä avainsana, ulkomailla. Jos siellä on oikeasti ollut, ja nyt en tarkoita viinanhuuruisia hanhenmarssiseuramatkoja, tietää yleensä jo jotakin ihmistavoista ja asiallisesta käyttäytymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ilman syyttä raivosi... mikähän on toisen osapuolen totuus tästä asiasta? Varmasti kovin toisenlainen. Totuus ehkä puolessa välin?
Suomessa olisi kovasti opittavaa asiakaspalvelussa.
Kun ulkomailla menee kauppaan tai ravintolaan kokee olevansa todella tärkeä henkilö. Suomessa välttämätön paha, joka häiritsee laiskojen työntekijöiden sometusta.
Todella tärkeä henkilö asiakas onkin. Ilman heitä on firma nurin. Asiakaspalvelijoiden palkan maksaa lopulta asiakas.Raivosi aivan syyttä... Eräs tarjoustuote oli loppunut. Se ei oikeuta karjumaan ja haukkumaan työntekijää.
Tässäkin taas syytetään asiakaspalvelijaa vaikka asiakas raivosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raivosi aivan syyttä... Eräs tarjoustuote oli loppunut. Se ei oikeuta karjumaan ja haukkumaan työntekijää.
Tässäkin taas syytetään asiakaspalvelijaa vaikka asiakas raivosi.Miksi tarjoustuote oli loppunut? Eikö vika ollut teidän firmassa?
Kai lain mukaisesti tarjosit vastaavaa tuotetta samaan hintaan kuin oli tarjoustuote? Etpä tainnut tarjota vaan et yrittänyt ajatella asiakkaan kannalta asiaa mitenkään. Joku on voinut ajaa pitkän matkan juuri sen tarjoustuotteen vuoksi, jolla asiakkaan kauppaanne houkuttelitte.
Eräs kodinkoneliike Seinäjoella tekee tätä ihan säännöllisesti. Isot tarjousuutiset niin postilaatikkoon kuin muuallekin ja sitten kun menet tuotetta hakemaan selviää ettei heillä sitä ole hyllyssä ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarjoustuote oli loppunut? Eikö vika ollut teidän firmassa?
Kai lain mukaisesti tarjosit vastaavaa tuotetta samaan hintaan kuin oli tarjoustuote? Etpä tainnut tarjota vaan et yrittänyt ajatella asiakkaan kannalta asiaa mitenkään. Joku on voinut ajaa pitkän matkan juuri sen tarjoustuotteen vuoksi, jolla asiakkaan kauppaanne houkuttelitte.
Eräs kodinkoneliike Seinäjoella tekee tätä ihan säännöllisesti. Isot tarjousuutiset niin postilaatikkoon kuin muuallekin ja sitten kun menet tuotetta hakemaan selviää ettei heillä sitä ole hyllyssä ollut.Kahvipaketti... Varmasti oikeuttaa paiskata ostoskorin maahan ja tämän jälkeen alkaa karjumaan??
- Anonyymi
Asiakaspalvelu on paras työ näille hermonsa menettäneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829