Yli vuoden on kärsimydteni taakkaa kasvattanut jokainen istunto jossa olen maaapalloa tutkinyut. kuvaamisesta on tehty helvettiä, kuva ei liiku Ääneni on sotkettu, kuvatarkkuus on muutettu huonoksi e
. Tunnin lähetys ja kaikki se vaiva jota olen ssen tekemisessä kokenut säätänyt parhaani mukaan sekä pannut kaiken peliin tunnin ajan että saan sujuvan hyvän taltioinnin. helpotuksen huokaus kun kaikki on purkissa.
Tuo kaikki katoaa sillä hetkellä kun alat katsoa tallennetta siinä ensimmäinen esittely kuuluu selvästi ja sen jälkeen ei sanaankaan.
Ruudun kuva on selvä nuoli liikkuu paikat vaihtuu, mutta mit''n ei kuulu, ja huomaaat ettei soiitä voi tajuta mitään!
Kun näitä tai lumeja joissa et saa karttaa siirtymään mihinkään, on kuukaudesta toiseen noin
TUSKA tuon jälkeen, on valtava.
Nyt se että tämän aiheuttaja vielä pyyhkii kirjoitukseni aiheesta pois noin vain,
aiheuttaa vielä suuremman tuskan ja AHDISTUKSEN jo koko yhteiskuntaa kohtaan.
KOSKA URIN ASEMASSA EI SAA EDES OIKEUTTA KERTOA SANANJA ILMAISU IOKEUDEN/ VAPAUDEN LOUKKAUKSESTA.
Eläin olen vain vihattu eläin.
yHDEN PÄIVÄN AJAN SAIN KÄYTTÄÄ NORMAALIA INTERNET PALVELUA. kARTTA LIIKKUI KUIN UNELMA JA OLI IHANAA TEHDÄ OHJELMIA. SE HETKI LOPPUI SIIHEN J SAMA KYRÄILY JA SALAKATSELU JATKUU KPNEELLANI EI KULJE KARTTA EI ENÄÄ NÄY TERÄVÄÄ KUVAA.
Kuva oli ihmeen rterävä ja kirkas sen ainoan päivän jonka sain ansallani aikaa.
Uhri olen minä! Uhri ei saa puhua? Eläimiäkin valvotaan, ja suojellaan, mutta tällainen eläin kuin m
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei halua ruikuttavaa miestä, mato. Miten kehtaat sanoa sanan: Eläin.
- Anonyymi
Otetaanpa Mato sana pois. Mato on hyvä ja tarpeellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaanpa Mato sana pois. Mato on hyvä ja tarpeellinen.
Hävettävää miten alhaalla ihmiskunta on.
Vaimoni on haudassa, en ole etsimässä vaimoa en valehtelemassa ,
En seuraa Amerikan huumehörhöjen kehittämi sarjoja Suomen teeveeseen.
Kun ette mitään muuta osaa enää kiusakseni tehdä niin lopettaisitte jo puhumisen minusta ja alkaisite etsimään asiaa josta koetan kertoa
Se on Ihmeellinen maapallo!
Jos ein kuule eikä osaa lukea se ei haittaa
maapallolle on kirjoitettu KAIKILLA MAAILMAN KIELILLÄ LUETTAVAA TEKSTIÄ. se kertoo menneisyydestä, se puhuu nykyaljasta se näyttää tulevaisuuden.- Anonyymi
Vaikka mielenterveysongelmille ei saisi nauraa niin HAHAHAHAHA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755